MuscleMeat

Als belg deelnemen aan het NK Powerliften?

groot talent

mja, t jammere is dat ik als vrouw sowieso al weinig concurrentie heb, die zitten dan nog verspreid over 4 of 5 bonden...
is ook alweer even geleden dat ik nog zin had om wedstrijdje mee te pikken
ik heb een paar van je uitslagen gezien op de website van gpc.

en dat zijn toch serieuze cijfers .dus waarom doe je niet mee aan het wk in frankrijk .is voor een wk toch dicht bij de deur .

er is nood aan nieuwe talenten in belgie. en jij bent er toch een van

ik heb een paar van je uitslagen gezien op de website van gpc.

en dat zijn toch serieuze cijfers .dus waarom doe je niet mee aan het wk in frankrijk .is voor een wk toch dicht bij de deur .

er is nood aan nieuwe talenten in belgie. en jij bent er toch een van

ik ben momenteel niet meer pl-gericht aan het trainen, ben het moe geraakt, vooral omdat er 0,0 concurrentie is is de motivatie laag...

ik ben wel nog steeds aan het trainen, maar minder competitie-gericht nu, kan zijn dat ik het bk meedoe nog dit jaar, is beetje afwachten...

belgie

ik ben momenteel niet meer pl-gericht aan het trainen, ben het moe geraakt, vooral omdat er 0,0 concurrentie is is de motivatie laag...

ik ben wel nog steeds aan het trainen, maar minder competitie-gericht nu, kan zijn dat ik het bk meedoe nog dit jaar, is beetje afwachten...

das wel een beetje zever .wendi is nog altijd beter +je moet in het euopa zoeken . belgie is o zo klein .
je moet je optrekken aan bv konstruktova das een echte topper in europa .of bv ingeborg marx vroeger .zijn allemaal toppers .

jij kan ook een zo niveau aan .moet je juist motiveren

Laatst bewerkt:
das wel een beetje zever .wendi is nog altijd beter +je moet in het euopa zoeken . belgie is o zo klein .
je moet je optrekken aan bv konstruktova das een echte topper in europa .of bv ingeborg marx vroeger .zijn allemaal toppers .

jij kan ook een zo niveau aan .moet je juist motiveren

ahja? wendi nog altijd beter? zoveel traint ze anders ook nimeer ze :rolleyes:

en het in europa zoeken? tjsa, bekijk menig kaaklijn van de oost-europese powerliftsters en we zijn uitgepraat

frankryk

ahja? wendi nog altijd beter? zoveel traint ze anders ook nimeer ze :rolleyes:

en het in europa zoeken? tjsa, bekijk menig kaaklijn van de oost-europese powerliftsters en we zijn uitgepraat

ze kwam een kijkje nemen in frankyk als sup. en deed zo maar mee in de bench .begon met een bench van 90 kg .is dat niet beter .

als de oost europese prestaties doen in 2 a3 jaar die niet normaal zijn.
betekent niet dat jij dit niet aankan in 4 a5 jaar .

ik dacht dat we het hadden over motivatie .ik probeer je wat op te peppen. maar heb me blijkbaar vergist in je .op deze forum ben je nochtans zeer actief .

Bikerbabe,
Jij moet altijd meedoen in BEL.
Ik herrinner me dat je dikwijls trofees behaalde als Jr,
Trek die lijn door in de Open nu.
Ik weet dat je het kan, de mogelijkheden (gym) heb je alvast.
Knopje omdraaien, trainen en records pakken.

blijkbaar heeft bikerbabe al veel fans . en volgende week een thuiswedstrijd.
b.k benchpress in keerbergen gpc .is misschien een mooi moment voor retour .

bk bench

GPC heeft (dacht ik) vorig jaar met de bench 2 aparte klassementen opgesteld, met en zonder, weet niet wat het plan is dit jaar
je mag ook gewoon zonder gear meedoen hoor
dit jaar gaat het bk bencpress door op ;zaterdag 06juni te keerbergen

equipt. of raw 2uitslagen alle info via de website van gpc

de atleten hebben dit beslist ,federatie door atleten voor atleten

watch out for realpower!!

is beetje apart toch? NEDERLANDS :p

Tuladis,
Begrijp je ons niet?

Terug
Naar boven