- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitgaande deze theorie zou dat niks uitmaken nee. Maarja het maakt ook niet altijd zoveel uit. Isolaat is meer als het kersje op de taart. Ik vind het altijd onzin als mensen per se het 'beste' eiwit willen hebben maar in het weekend wel 20 bier opdrinken.Snap wat je bedoelt, uiteindelijk is mijn punt..
Waarom zou je dan ooit nog dure Isolaat kopen? Uitgaande van deze theorie. Denk ik dan verkeerd of zou je gewoon lekker heel de dag van concentraat kunnen genieten?
Snap wat je bedoelt, uiteindelijk is mijn punt..
Waarom zou je dan ooit nog dure Isolaat kopen? Uitgaande van deze theorie. Denk ik dan verkeerd of zou je gewoon lekker heel de dag van concentraat kunnen genieten?

Het maakt volgens mij echt geen ene fl**ker uit wat je naar binnen gooit... Als je maar met mate en degelijk eet dan is het goed...
Mijn vader weegt zelf 110kg(veel vet, weinig spier) en hij is vorige week naar 't ziekenhuis geweest voor controle en alles was goed.. zijn bloedsuikerspiegel/cholesterol/prostaat/nieren etc etc...
Conclusie: Eet wat je wil eten(met gezond verstand, dus niet heel de dag alleen maar snickers en twix'n) zolang je maar aan je macro's komt... gezond blijf je toch wel..
Dit is maar op 1 persoon gebaseerd, maar 't laat toch wel iets zien..
Als jij dus zin heb in een tosti ham/kaas.. nou dan pak je dat toch lekker? Zolang je maar aan je macro's komt..
maar niet de heledag door er word ook gezegt dat je meerdendeels in je schema uit goede voeding moet halen
Klopt, maar als je heel mijn post goed heb gelezen dan zie je dat ik dat ook zeg..
"Conclusie: Eet wat je wil eten(met gezond verstand, dus niet heel de dag alleen maar snickers en twix'n) zolang je maar aan je macro's komt... gezond blijf je toch wel.."
Daarmee bedoel ik dus dat je wel gewoon dat je gezond moet blijven eten.
Waarschijnlijk doet ze dit dieet juist omdat ze geen calorieën wil tellen, dat is namelijk precies de reden waarom veel mensen zo opzien tegen diëten.
De meeste mensen komen met behulp van een lowcarb dieet onder hun onderhoud te zitten zonder zich druk te maken over de hoeveelheden die ze eten, so why bother![]()
Uitgaande deze theorie zou dat niks uitmaken nee. Maarja het maakt ook niet altijd zoveel uit. Isolaat is meer als het kersje op de taart. Ik vind het altijd onzin als mensen per se het 'beste' eiwit willen hebben maar in het weekend wel 20 bier opdrinken.
Je gaat zo'n verschil pas merken als je in competitieshape wil komen denk ik.

klopt ik had ook gelezen dat ze zijden dat je je macro's van je BMR uit gezonde dingen moet halen en die extra kcal bijv in de bulk 500+ uit alles
mag halen wat je wilt gelezen in een topic
IIFYM
Heb je lactose intolerantie dan ofzo?ik neem whey-isolaat omdat het bijna geen lactose bevat.. het is dus niet alleen 'beter' omdat er minder vet inzit ofzo![]()
ben ik ook trouwens benieuwd naar en noem is een meal op van je iifym maatlijdenDat kan makkelijk ja.. zolang je maar aan je eiwitten en vetten komt en de rest gewoon opvullen met wat voor soort kh's dan ook![]()
IIIFYM
Ik doe het nu 2 weken(cutten) en 't gaat net zo lekker als dat ik mn 'bb-dieet' volg. En het is zoooooo makkelijk om vol te houden.
Ik kijk nu al uit naar Juli wanneer ik ga bulken![]()