Hoe zet ik mijn excel bestand in een post? Dan kan ik namelijk even laten zien wat ik gemiddeld eet op een dag..
Bij voorbaat dank![]()
Bij reageren->uitgebreide editor->overige opties(beneden scrollen)->bladeren->uploaden->reageren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zet ik mijn excel bestand in een post? Dan kan ik namelijk even laten zien wat ik gemiddeld eet op een dag..
Bij voorbaat dank![]()

Dit heb ik gisteren dus gegeten..Best wel clean.
Toch wel een paar dingen gegeten die totaal NOT-done zijn in de cut.
Volgorde klopt trouwens niet.
1ste 2 maaltijden zijn mijn standaard maaltijden die ik ALTIJD eet.. dus de boterhammen 's ochtends en 's avonds de kwark
De andere 3 maaltijden heb ik over de dag verspreid gegeten. Niet om de 3 uur ofzo..
+ ik val afNee. Er zijn verschillende wegen naar Rome.
Nee. Er zijn verschillende wegen naar Rome.
Dat je minder maaltijden kan eten klopt in theorie, maar in praktijk lukt dat niet en/of is zwaar voor je maag. Daarom standaardadvies 5-6 maaltijden.
Verder is het belangrijkste dat je voldoende kcal berekend en daarna opvolgt hoe je erop reageert. Dan bijstellen wanneer nodig.
De eiwitten per kg lichaamsgewicht is flauwekul. Veel praktischer om met % macronutriënten te werken.
ben benieuwdZolang jij minder eet dan je nodig hebt verlies je gewicht, dat lukt met elke methode die het principe KCAL IN < KCAL OUT gebruikt.Toch werkt 't voor mij.. al 1.4kg kwijt in 2 weken..
Morgen weer op laten metenben benieuwd
En ik heb totaal geen cravings!
Het maakt volgens mij echt geen ene fl**ker uit wat je naar binnen gooit... Als je maar met mate en degelijk eet dan is het goed...
Mijn vader weegt zelf 110kg(veel vet, weinig spier) en hij is vorige week naar 't ziekenhuis geweest voor controle en alles was goed.. zijn bloedsuikerspiegel/cholesterol/prostaat/nieren etc etc...
Conclusie: Eet wat je wil eten(met gezond verstand, dus niet heel de dag alleen maar snickers en twix'n) zolang je maar aan je macro's komt... gezond blijf je toch wel..
..
50g vetten is toch erg weinig. Dan moet je ofwel een shitload aan eiwitten binnenkrijgen (wat mij niet optimaal lijkt voor je nieren) ofwel ook nog vrij hoog gaan in carbs (en dat wordt toch meestal afgeraden) als je cut.
In de sport&fitness van deze maand staat een artikel dat een hoog aantal eiwitten geen effect zou hebben op je nieren.
En 0,8-0,9g vet per kg vind ik nog altijd veel. Dan zou ik aan 83g moeten zitten in de cut lol.
Stel dat je cut op 2200 kCals. Dan is dat goed voor ongeveer 1/3e van je calorie-inname. Is toch niet zo ongewoon in de cut?
Ik snap nooit echt waarom mensen zo laag in carbs willen gaan in een cut. Als ik overstap van bulk naar cut schrap ik voornamelijk vetten. Met carbs in de cut herstel ik veel beter, zeker als ik carbs na mijn training eet, wat resulteert in nauwelijks krachtverlies/kracht winst en meer energie tijdens trainen.Stel dat je cut op 2200 kCals. Dan is dat goed voor ongeveer 1/3e van je calorie-inname. Is toch niet zo ongewoon in de cut?
Ik snap nooit echt waarom mensen zo laag in carbs willen gaan in een cut. Als ik overstap van bulk naar cut schrap ik voornamelijk vetten. Met carbs in de cut herstel ik veel beter, zeker als ik carbs na mijn training eet, wat resulteert in nauwelijks krachtverlies/kracht winst en meer energie tijdens trainen.

smaken verschillen... Die mensen die dat doen zijn de mensen die niet snappen dat jij t fijn vind om te cutten met veel carbs![]()
Nee. Er zijn verschillende wegen naar Rome.
Dat je minder maaltijden kan eten klopt in theorie, maar in praktijk lukt dat niet en/of is zwaar voor je maag. Daarom standaardadvies 5-6 maaltijden.
Verder is het belangrijkste dat je voldoende kcal berekend en daarna opvolgt hoe je erop reageert. Dan bijstellen wanneer nodig.
De eiwitten per kg lichaamsgewicht is flauwekul. Veel praktischer om met % macronutriënten te werken.