XXL Nutrition

Als ik zelfmoord zou plegen, zou niemand het zelfs merken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf regelmatig zulke gedachten gehad. En dat werd dan door familie niet serieus genomen...

Te horen krijgen als je op visite bent dat je je eens normaal moet gedragen omdat je de rest er ook in mee trekt..

Wie zijn hier verdomme nou de egoïsten dan bain?? mensen die hun ogen sluiten omdat het ze blijkbaar te confronterend is, maar zodra de dag aanbreekt dat je aan je zoldertrap hangt lekker gaan lopen roepen wat een egoïst. fkkng hypocriete k*tlui zijn het. familie krijg je erbij. vrienden niet. je overschat de waarde van familie. zij hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt, hun zijn mede de reden dat ik met zulke zieke gedachte's rondliep.

Belachelijke situatie waarin je verkeert (doelend op je familie), maar toch wil ik iets kwijt wat je liever niet wilt horen:

Je moet nooit de vinger naar een ander wijzen, ook al heeft de persoon in kwestie daadwerkelijk (negatief) invloed op je gehad. Als jij steeds je familie de schuld geeft van jouw problemen, dan maak jij jezelf afhankelijk van hun en dat is het laatste wat je wilt als je streeft naar controle over je stemming.

Je familie kan je namelijk niet veranderen, jezelf wel.

Ga dus aub niet de oneindige strijd aan, maar kies voor de strijd waar jij daadwerkelijk invloed op hebt.

Zelf regelmatig zulke gedachten gehad. En dat werd dan door familie niet serieus genomen...

Te horen krijgen als je op visite bent dat je je eens normaal moet gedragen omdat je de rest er ook in mee trekt..

Wie zijn hier verdomme nou de egoïsten dan bain?? mensen die hun ogen sluiten omdat het ze blijkbaar te confronterend is, maar zodra de dag aanbreekt dat je aan je zoldertrap hangt lekker gaan lopen roepen wat een egoïst. fkkng hypocriete k*tlui zijn het. familie krijg je erbij. vrienden niet. je overschat de waarde van familie. zij hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt, hun zijn mede de reden dat ik met zulke zieke gedachte's rondliep.

Je bent er toch nog?Wees blij.En ok geef je zeer zeker gelijk dat als je je problemen voorlegt en
je wordt afgezeken dan zijn dat gewoon hele domme egoistische mensen.Niet familie waardig.
Ik spreek uit wat ik ervaren heb,en de nasleep, die nog door gaat.
En er totaal geen signalen waren.
Me nicht hing er eigen ineens op en der zoontje vond haar van 9 jaar,
Me neefje (goed contact mee, hele gesprekken mee gehad
zou het zelf nooooooit doen) doet precies het zelfde op ze 18e.
Misschien dat me woord egoistisch nu begrepen wordt.
En dat zijn de 2 van de 3.
En misschien moet ik mezelf ook even terug fluiten en is het woord egoist te kort door de bocht voor
veel hier.
Maar dan nogmaals, geen benul wat het allemaal veroorzaakt heeft.

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Belachelijke situatie waarin je verkeert (doelend op je familie), maar toch wil ik iets kwijt wat je liever niet wilt horen:

Je moet nooit de vinger naar een ander wijzen, ook al heeft de persoon in kwestie daadwerkelijk (negatief) invloed op je gehad. Als jij steeds je familie de schuld geeft van jouw problemen, dan maak jij jezelf afhankelijk van hun en dat is het laatste wat je wilt als je streeft naar controle over je stemming.

Je familie kan je namelijk niet veranderen, jezelf wel.

Ga dus aub niet de oneindige strijd aan, maar kies voor de strijd waar jij daadwerkelijk invloed op hebt.

Mooie Hoody.
+1

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

;)
Bedankt,dit zegt genoeg.

Je bent er toch nog?Wees blij.En ok geef je zeer zeker gelijk dat als je je problemen voorlegt en je wordt afgezeken dan zijn dat gewoon hele domme egoistische mensen.Niet familie waardig. Ik spreek uit wat ik ervaren heb,en de nasleep, die nog door gaat. En er totaal geen signalen waren. Me nicht hing er eigen ineens op en der zoontje vond haar van 9 jaar, Me neefje (goed contact mee, hele gesprekken mee gehad zou het zelf nooooooit doen) doet precies het zelfde op ze 18e. Misschien dat me woord egoistisch nu begrepen wordt. En dat zijn de 2 van de 3. En misschien moet ik mezelf ook even terug fluiten en is het woord egoist te kort door de bocht voor veel hier. Maar dan nogmaals, geen benul wat het allemaal veroorzaakt heeft. ---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ---------- Mooie Hoody. +1
Zijn meestal ook de meest risky gevallen. Afsluiten van de buitenwereld en niet over de problemen praten. Kind uit m'n klas heeft zich vorig jaar ook opgehangen. Was naar een feestje met vrienden, toen ze aan het eind weg wilden gaan was hij ineens weg. 2 dagen spoorloos. Gevonden onder een brug. Niemand wist dat er wat was, ouders ook niet.

TS wil topic eindigen, bij deze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven