- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Zelf regelmatig zulke gedachten gehad. En dat werd dan door familie niet serieus genomen...
Te horen krijgen als je op visite bent dat je je eens normaal moet gedragen omdat je de rest er ook in mee trekt..
Wie zijn hier verdomme nou de egoïsten dan bain?? mensen die hun ogen sluiten omdat het ze blijkbaar te confronterend is, maar zodra de dag aanbreekt dat je aan je zoldertrap hangt lekker gaan lopen roepen wat een egoïst. fkkng hypocriete k*tlui zijn het. familie krijg je erbij. vrienden niet. je overschat de waarde van familie. zij hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt, hun zijn mede de reden dat ik met zulke zieke gedachte's rondliep.
Belachelijke situatie waarin je verkeert (doelend op je familie), maar toch wil ik iets kwijt wat je liever niet wilt horen:
Je moet nooit de vinger naar een ander wijzen, ook al heeft de persoon in kwestie daadwerkelijk (negatief) invloed op je gehad. Als jij steeds je familie de schuld geeft van jouw problemen, dan maak jij jezelf afhankelijk van hun en dat is het laatste wat je wilt als je streeft naar controle over je stemming.
Je familie kan je namelijk niet veranderen, jezelf wel.
Ga dus aub niet de oneindige strijd aan, maar kies voor de strijd waar jij daadwerkelijk invloed op hebt.