- Waardering
- 12.367
Dat heb ik constant; kwaad op alles, situatie, mezelf, whatever.Hebben andere mensen die last hebben van depressies ook dat ze periodes hebben waarin ze heel snel agressief worden ? zo heb ik nu dat ik bij alle negatieve emoties en gedachtes ook heel kwaad word. Waarschijnlijk ben ik dan gewoon kwaad op de situatie zoals hij nu is of whatever... ---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ---------- Waar gaat dat precies over ?
Heeft voor mij vooral te maken met veel dingen die niet zijn zoals ik wil en geen mogelijkheid vinden om dat op te lossen.
En sowieso altijd vreselijk geirriteerd geweest door normale dingen zoals vrienden die niks willen, tv kijken, reclame, het loonslaaf leven, mensen die asociaal doen, roken, zuipen, tevreden zijn. f**k dat.
Als je die emotie kunt benutten om actie te ondernemen zou mooi zijn, dat is de functie ervan ook in je lichaam denk ik.
Nu ben ik extra kwaad en depri omdat ook dat niet eens lukt/kan hoe ik wil of ik niet eens kan zien wat ermee te doen.