Fitness Seller

Als ik zelfmoord zou plegen, zou niemand het zelfs merken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben andere mensen die last hebben van depressies ook dat ze periodes hebben waarin ze heel snel agressief worden ? zo heb ik nu dat ik bij alle negatieve emoties en gedachtes ook heel kwaad word. Waarschijnlijk ben ik dan gewoon kwaad op de situatie zoals hij nu is of whatever... ---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ---------- Waar gaat dat precies over ?
Dat heb ik constant; kwaad op alles, situatie, mezelf, whatever.

Heeft voor mij vooral te maken met veel dingen die niet zijn zoals ik wil en geen mogelijkheid vinden om dat op te lossen.

En sowieso altijd vreselijk geirriteerd geweest door normale dingen zoals vrienden die niks willen, tv kijken, reclame, het loonslaaf leven, mensen die asociaal doen, roken, zuipen, tevreden zijn. f**k dat.

Als je die emotie kunt benutten om actie te ondernemen zou mooi zijn, dat is de functie ervan ook in je lichaam denk ik.

Nu ben ik extra kwaad en depri omdat ook dat niet eens lukt/kan hoe ik wil of ik niet eens kan zien wat ermee te doen.

Dit topic slaat nergens meer op.Omdat als je zelfmoord zou plegen men hier je op dit topic zouden gaan missen.
En er dus mensen zijn die je missen...

Imo slotje.

Ik mis hem niet hoor

Dit topic slaat nergens meer op.Omdat als je zelfmoord zou plegen men hier je op dit topic zouden gaan missen.
En er dus mensen zijn die je missen...

Imo slotje.
Omdat het in het topictitel staat hoeft het er nog niet perse om te gaan toch?

Het kan ook gewoon een topic zijn om te praten over depressie´s / angsten en dergelijken. Verder als het je niet bevalt waarom blijf je hier dan toch terug komen? je kan het topic ook op negeer zetten en dan zie je het niet eens meer.

Omdat het in het topictitel staat hoeft het er nog niet perse om te gaan toch?

Het kan ook gewoon een topic zijn om te praten over depressie´s / angsten en dergelijken. Verder als het je niet bevalt waarom blijf je hier dan toch terug komen? je kan het topic ook op negeer zetten en dan zie je het niet eens meer.

Omdat ik 3 naaste ben verloren aan zelfmoord,
(nooit 1 woord erover gehoord)
en gewoon verschrikkelijk moe van wordt,
en zelfs kwaad, als mensen zichzelf in zo'n positie plaatsen.
Of beter gezegd in mijn ogen er aandacht mee willen krijgen.
Doe me een lol ga naar je arts ga aan de AD, ga naar iemand die je echt
met praten kan helpen!
Maar doe me anders een lol, en spring je kist in!

Ps
Als het niet gaat over de topic titel, is het off topic, imo slotje.

3 naaste verloren aan zelfmoord

vindt dat iedereen die zelfmoord overweegt professionele hulp moet zoeken of het gewoon moet doen

vind je 3 niet genoeg bain?

3 naaste verloren aan zelfmoord

vindt dat iedereen die zelfmoord overweegt professionele hulp moet zoeken of het gewoon moet doen

vind je 3 niet genoeg bain?

Ik maak geen grap over 3 he! En is idd hopelijk nu wel genoeg!
Ben ook meer kwaad op ze dan verdrietig.
Mensen geen id wat een ellende ze achter laten!

En ja hulp zoeken!Professionele!

Ik maak geen grap over 3 he! En is idd hopelijk nu wel genoeg!
Ben ook meer kwaad op ze dan verdrietig.
Mensen geen id wat een ellende ze achter laten!

En ja hulp zoeken!Professionele!

Wat ben jij een egoïstisch persoon.
Een mens pleegt niet zomaar zelfmoord, daar zit een reden achter die jij wellicht nooit zal begrijpen.
Dat jij je dan druk maakt om de ellende die zij achterlaten..Alsof mensen die met zulke heftige dingen te maken hebben (depressies, ziekten ed) zich ook nog eens druk moeten maken om het feit dat er nabestaanden zijn??

Doe me een lol en ''spring zelf de kist in'', zoals je dat zo lekker harteloos kan zeggen, alsof het een makkie is.

Een mens pleegt niet zomaar zelfmoord, daar zit een reden achter die jij wellicht nooit zal begrijpen.
Dat jij je dan druk maakt om de ellende die zij achterlaten..Alsof mensen die met zulke heftige dingen te maken hebben (depressies, ziekten ed) zich ook nog eens druk moeten maken om het feit dat er nabestaanden zijn??

Doe me een lol en ''spring zelf de kist in'', zoals je dat zo lekker harteloos kan zeggen, alsof het een makkie is.

Heb je het zelf ervaren?Kan je een objectief oordeel geven?
Ik heb 3x een kist moeten dragen, en ja als je ziet wat ze na laten, kinderen familie.....
Zijn zij de egoisten! Weet zeker, als ze ze weten wat een onzekerheid, verdriet vraagtekens en ellende achter laten.
Zouden ze dat nooit familie kinderen of geliefden aan doen, en zoek je hulp.
Ben wel van mening dat als men het ook ECHT doet, je in je hoofd al weg bent.

Als je ermee loopt, zoek echt gewoon alsjeblieft hulp!!!

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Egoistisch persoon, je hebt echt geen benul Hell

Heb je het zelf ervaren?Kan je een objectief oordeel geven?
Ik heb 3x een kist moeten dragen, en ja als je ziet wat ze na laten, kinderen familie.....
Zijn zij de egoisten! Weet zeker, als ze ze weten wat een onzekerheid, verdriet vraagtekens en ellende achter laten.
Zouden ze dat nooit familie kinderen of geliefden aan doen, en zoek je hulp.
Ben wel van mening dat als men het ook ECHT doet, je in je hoofd al weg bent.

Als je ermee loopt, zoek echt gewoon alsjeblieft hulp!!!

Dus om te voorkomen dat de nabestaanden lijden, moeten zij lijden?

Heb je enig idee hoe zwaar het is voor iemand, die zelfmoord gedachtes heeft (of zelf neigingen) om elke dag door te gaan met het idee dat zij niks zijn, dat zij eigenlijk de zware strijd op willen geven, maar dat mensen om hen heen belangrijker zijn dan hen, dat zij moeten zorgen dat zij het goed hebben, dat zij blij zijn??

Hulp zoeken, ja, dat is wel nodig, maar niet iedereen die hulp zoekt, wordt geholpen op de juiste manier.
Niet iedereen heeft de juiste omgeving, om te slagen in therapie. Vaak heeft de omgeving niks door en leeft gelukkig verder, terwijl die persoon niet eens weet hoe hij de dag moet doorkomen.
Niet iedereen heeft zo'n gezond verstand dat zij over gebeurtenissen heenkomen.

Dus om te voorkomen dat de nabestaanden lijden, moeten zij lijden?

Heb je enig idee hoe zwaar het is voor iemand, die zelfmoord gedachtes heeft (of zelf neigingen) om elke dag door te gaan met het idee dat zij niks zijn, dat zij eigenlijk de zware strijd op willen geven, maar dat mensen om hen heen belangrijker zijn dan hen, dat zij moeten zorgen dat zij het goed hebben, dat zij blij zijn??

Hulp zoeken, ja, dat is wel nodig, maar niet iedereen die hulp zoekt, wordt geholpen op de juiste manier.
Niet iedereen heeft de juiste omgeving, om te slagen in therapie. Vaak heeft de omgeving niks door en leeft gelukkig verder, terwijl die persoon niet eens weet hoe hij de dag moet doorkomen.
Niet iedereen heeft zo'n gezond verstand dat zij over gebeurtenissen heenkomen.

Ik vindt het best Hell, net op het moment dat ik dacht dat er enig verstand in je hoofdje zat, en ik
je serieus zou nemen.Maai je dat in 1x weg!
Ik ga er niet eens meer op in.

Wederom je hebt echt GEEN benul.

Ik vindt het best Hell, net op het moment dat ik dacht dat er enig verstand in je hoofdje zat, en ik
je serieus zou nemen.Maai je dat in 1x weg!
Ik ga er niet eens meer op in.

Wederom je hebt echt GEEN benul.

Je hebt daar dus geen idee van?
Dat begrijp ik hieruit.

Nee, ik weet niet hoe het voelt om iemand te verliezen aan zelfmoord.

Echt niet te geloven.Oblivious!

Je kan geen antwoord geven?
Ik gaf eerlijk antwoord.

Heb jij enig idee hoe het voelt om op te willen geven, voor lange tijd, zwaar depressief te zijn?
Ja of nee?

Edit: ik gok van niet (aanname) anders zou je ze niet egoïstisch noemen :)

Laatst bewerkt:
Het is altijd erg als je iemand verliest. Heb als kind zijnde mijn vader voor mijn ogen zien doodgaan (niet aan zelfmoord). Dat moment blijft je altijd bij.

Ik ben het met bain eens. Denk dat als iemand zelfmoord pleegt, dat je als familie zijnde altijd met vragen blijft zitten. En ook met een groot schuldgevoel laat zitten van 'waarom heb ik niet gemerkt'

Het is altijd erg als je iemand verliest. Heb als kind zijnde mijn vader voor mijn ogen zien doodgaan (niet aan zelfmoord). Dat moment blijft je altijd bij.

Ik ben het met bain eens. Denk dat als iemand zelfmoord pleegt, dat je als familie zijnde altijd met vragen blijft zitten. En ook met een groot schuldgevoel laat zitten van 'waarom heb ik niet gemerkt'

Ja tuurlijk, maar maakt dat degene die hun strijd opgeven, gelijk egoïsten?

(ja als je de letterlijke betekenis erbij pakt wel, maar dan zijn de nabestaanden ook egoisten, aangezien ze denken aan hun eigen leed ipv het leed van de ander).

Ja tuurlijk, maar maakt dat degene die hun strijd opgeven, gelijk egoïsten?

(ja als je de letterlijke betekenis erbij pakt wel, maar dan zijn de nabestaanden ook egoisten, aangezien ze denken aan hun eigen leed ipv het leed van de ander).

Ik vind dat moeilijk om te zeggen, kijk bv hier net ook iemand voor de trein gesprongen. Dan heb ik zoiets van je zadelt dus een machinist en andere mensen die er niets mee te maken hebben op met iets wat ze wel hun hele leven bij zich dragen (waarschijnlijk)... lijkt mij niet echt een prettig gezicht als je iemand ziet springen.
Dan is het best wel egoistisch

Maar degen die springt die ziet zelf geen andere uitweg. Heeft geen hulp van familie om zich heen enz enz. en dan is egoistisch misschien niet het juiste woord. Die persoon verlangt naar rust, wil niet meer strijden. Andere niet meer tot last zijn.

Iemand die niet depressief is/of geweest kan dat denk ik ook niet echt begrijpen hoe je tot zo'n besluit kan komen.

Ik vind dat moeilijk om te zeggen, kijk bv hier net ook iemand voor de trein gesprongen. Dan heb ik zoiets van je zadelt dus een machinist en andere mensen die er niets mee te maken hebben op met iets wat ze wel hun hele leven bij zich dragen (waarschijnlijk)... lijkt mij niet echt een prettig gezicht als je iemand ziet springen.

Maar degen die springt die ziet zelf geen andere uitweg. Heeft geen hulp van familie om zich heen enz enz. en dan is egoistisch misschien niet het juiste woord. Die persoon verlangt naar rust, wil niet meer strijden. Andere niet meer tot last zijn.

Iemand die niet depressief is/of geweest kan dat denk ik ook niet echt begrijpen hoe je tot zo'n besluit kan komen.

Hierom word ik dus boos als mensen het woord ''egoïst'' gebruiken als een negatief iets (zoals ik al zei, met de betekenis is het wel egoïstisch, enkel omdat zij op dat moment aan zichzelf denken, maar gebruiken als negatief is iets heel anders).

Eerste deel snap ik overigens wel hoor, alleen er zijn natuurlijk meerdere vormen van zelfmoord en niet allen even 'openbaar' zeg maar.

Ga de discussie niet aan.Doe jezelf een lol.
Tip ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven