Fitness Seller

als je op 13jarige leeftijd je spierballen- biceps traint is dat dan erg?

holle rug?

Techniek klopt niet.

weet ik veel... geef me ook tips dan... want dit was dan de 2e x....

waardeloze deadlift zoals verwacht :D.
je armen komen wel goed uit in dat filmpje trouwens...

Wat je daar ook doet is heel slecht voor je rug...

oeeeeeeeei bad deadlift techniek...ga naar een gym om het daar te leren. als je zo doet is het ook gewoon gevaarlijk

geef dan ****ing tips!!!

Je gaat dalijk een goede rugblessure ervan overhouden als je zo doorgaat. Probeer eerst eens van iemand de goede techniek te leren zonder gewicht. Niet gelijk vol met 60 kilo.

oke maar geef ff aan hoe ik dan moet doen...

ik moet mn rug iest rechterhouden en meer door mn benen zakken toch?

Je kunt op youtube videos gaan bekijken en de techniek goed na proberen te doen.
Veel lezen over hoe je een deadlift uitvoert, welke startpositie je moet innemen. Je kunt misschien wel het beste eerst een maandje sportschool doen om alle oefeningen te leren.

ja ik heb net ff youtube geckect.

ik ga dan strax nog ff weer dat proberen uit te voeren (weer met film) zodat ik daarna ff kan kijken ofk het goed heb gedaan!

Lol isdie nu nog bezig met zijn filmpjes :P . Ga hier een beetje rondlezen man en dan leer je wel oefeningen en ga dan serieus trainen ipv van iedere keer indruk te willen maken hier.

En damn ik d8 dat mijn deadlifts (vroeger) slecht waren , maar blijkbaar viel het nog mee :P
Dus ga beetje opzoekingswerk doen , en kom terug als je 16 bent mss dat het dan wat indrukwekkender is. Ik vraag me af of je aan 14 al de discipline hebt om 2 jaar te trainen :')

wanneer wordt je trouwens 15?

wanneer wordt je trouwens 15?

21 april

Lol isdie nu nog bezig met zijn filmpjes :P . Ga hier een beetje rondlezen man en dan leer je wel oefeningen en ga dan serieus trainen ipv van iedere keer indruk te willen maken hier.

En damn ik d8 dat mijn deadlifts (vroeger) slecht waren , maar blijkbaar viel het nog mee :P
Dus ga beetje opzoekingswerk doen , en kom terug als je 16 bent mss dat het dan wat indrukwekkender is. Ik vraag me af of je aan 14 al de discipline hebt om 2 jaar te trainen :')

iemand vroeg om filmpje en ik probeer geen indruk te maken!!!

ik vraag wat ik eraan kan verbetere ... dat weet ik nu dus!! (heel veel)

Terug
Naar boven