XXL Nutrition

als je op 13jarige leeftijd je spierballen- biceps traint is dat dan erg?

Hij heeft me al te pakken gehad :( Ik ben HUPHUP-Steak geworden.

Dat is gewoon de techniek die je moet doen;) Kont naar achteren, let daar op. Dan neem je automatisch die houding aan. Iets door je knieën gaan, en dan de deadlift uitvoeren. Je kont hetzelfde houden als met de squat (al betwijfel ik je techniek bij voorbaat al)

squad red ik niet eens 30 kg.... niet omdat het zo zwaar is :S

maar omdat het zeer doet op mn botten!! zelfs met handoek op mn schouders.

oh oke thx,,, ik zal proberen wat lager ;)

anders vouw ik een paar handoeken rod die stang ;)

NO PAIN NO GAIN ofzo.

Is dat nodig dan? Stang doet geen pijn, stang laat alleen weten dat hij er is;) Gewoon wat meer massa proberen te krijgen dan kan je hem daarop leggen.

tjaa kan natuurlijk ook heh, op het moment ligt hij nog op mn botten ;)

gelukkig,

ben ik niet de enige ;)

Die ecto;) Trouwens, wanneer volgen er foto's van jouw fysiek ectorob??:rolleyes: Wel commentaar op mij hebben maar ik heb nog geen pic van jou gezien:p

wil je het weten?

5 maanden bezig, zwaar ondervoed, woog net 50 kg (ex blower). lengte is 1.72. Weeg nu 68 kg (maand terug ook al maar heb griepje gehad)
Nee dit is idd geen droge spier nee maar dat maakt niet uit. denk dat ik eigenlijk officeel geen echte ecto bouw heb. foto's volgen nog en commentaar op jou is nooit negatief bedoeld;)

Michaelsmink fan:D

hebben jullie al die tijd hier op het forum gezeten terwijl ik net terug ben van borst rug triceps???

wil je het weten?

5 maanden bezig, zwaar ondervoed, woog net 50 kg (ex blower). lengte is 1.72. Weeg nu 68 kg (maand terug ook al maar heb griepje gehad)
Nee dit is idd geen droge spier nee maar dat maakt niet uit. denk dat ik eigenlijk officeel geen echte ecto bouw heb. foto's volgen nog en commentaar op jou is nooit negatief bedoeld;)

Michaelsmink fan:D

Damn oke, ik ben nog zwaarder als jou dus;) Haha oke, leek wel op negatief. maarja.
hebben jullie al die tijd hier op het forum gezeten terwijl ik net terug ben van borst rug triceps???

Ja man. hoe ging trainen? Heb je een log trouwens/

trainen ging eindelijk weer lekker;)

hebben helaas allemaal nieuwe bankjes bij mijn sportschool, effe wennen aan je nieuwe evenwicht.

ben foto in me album aan het zetten van nu.

lees dat je zwaarder bent? je bent toch ook langer? en je traint toch ook langer dan die 5 maanden die ik doe?

trainen ging eindelijk weer lekker;)

hebben helaas allemaal nieuwe bankjes bij mijn sportschool, effe wennen aan je nieuwe evenwicht.

ben foto in me album aan het zetten van nu.

lees dat je zwaarder bent? je bent toch ook langer? en je traint toch ook langer dan die 5 maanden die ik doe?

Oke nice;) Haha oke, wat voor bankjes zijn het? (merk)

Ok is goed.
Ik weeg 72,3KG, bij een lengte van ongeveer 1,84M.
Ik train nu 4 maanden..

ah ok, heb je me foto nu gezien in me album?

wesking ik weet niet wat jou max is maar jij doet al behoorlijk moeilijk met die 24kg...
en je hebt een vrouwe jogginsbroek aan, die heeft me zus ook haha!

wesking ik weet niet wat jou max is maar jij doet al behoorlijk moeilijk met die 24kg...
en je hebt een vrouwe jogginsbroek aan, die heeft me zus ook haha!

Kom joh, laat die jongen, hij neemt iig de moeite om te trainen. En van fouten leert men(hoop ik)

Ik heb ook squat probleem. Niet van de pijn , ik ben geen p*ssy. Maar als ik 50kg op mijn schouders moet leggen lukt dat eenmaal , maar ik krijg hem niet terug over mijn hoofd... Is wel klote. Mrjah benen train ik toch maar af en toe. Ik loop wel voor die beentjes :D

Mjah toch 77-78kg bij 1m85 en niet zoveel vet :'). Ging vandaag weer lekker ben serieus aan mijn rug aan het werken. Alleen ga ik es in split beginnen. Morgen biceps , buik en tricpes :D **** leren lol

Terug
Naar boven