HUPHUP
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is gewoon de techniek die je moet doenKont naar achteren, let daar op. Dan neem je automatisch die houding aan. Iets door je knieën gaan, en dan de deadlift uitvoeren. Je kont hetzelfde houden als met de squat (al betwijfel ik je techniek bij voorbaat al)
Hij heeft me al te pakken gehadIk ben HUPHUP-Steak geworden.

squad red ik niet eens 30 kg.... niet omdat het zo zwaar is :S
maar omdat het zeer doet op mn botten!! zelfs met handoek op mn schouders.
oh oke thx,,, ik zal proberen wat lager
anders vouw ik een paar handoeken rod die stang![]()
Ik gebruikte eerst ook handdoeken. Nu dat isolatie shit.Is dat nodig dan? Stang doet geen pijn, stang laat alleen weten dat hij er isGewoon wat meer massa proberen te krijgen dan kan je hem daarop leggen.
tjaa kan natuurlijk ook heh, op het moment ligt hij nog op mn botten![]()

Die ectoTrouwens, wanneer volgen er foto's van jouw fysiek ectorob??
Wel commentaar op mij hebben maar ik heb nog geen pic van jou gezien
![]()

Hij heeft me al te pakken gehadIk ben HUPHUP-Steak geworden.

wil je het weten?
5 maanden bezig, zwaar ondervoed, woog net 50 kg (ex blower). lengte is 1.72. Weeg nu 68 kg (maand terug ook al maar heb griepje gehad)
Nee dit is idd geen droge spier nee maar dat maakt niet uit. denk dat ik eigenlijk officeel geen echte ecto bouw heb. foto's volgen nog en commentaar op jou is nooit negatief bedoeld
hebben helaas allemaal nieuwe bankjes bij mijn sportschool, effe wennen aan je nieuwe evenwicht.
ben foto in me album aan het zetten van nu.
lees dat je zwaarder bent? je bent toch ook langer? en je traint toch ook langer dan die 5 maanden die ik doe?
Haha oke, wat voor bankjes zijn het? (merk)wesking ik weet niet wat jou max is maar jij doet al behoorlijk moeilijk met die 24kg...
en je hebt een vrouwe jogginsbroek aan, die heeft me zus ook haha!

**** leren lol