XXL Nutrition

als je op 13jarige leeftijd je spierballen- biceps traint is dat dan erg?

Zeer slechte uitvoering. Ik doe me deadlift op deze manier. (dat ben ik zelf trouwens ook)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Eey dat filmpje ken ik!

Je hebt geluk dat we je hier nog willen helpen, want je doet er zelf niet veel voor. Je loopt te liegen over stats en bijdehand te lopen doen. Ok je bent 14 jaar, maar je bent ook geen echt klein kind meer en zou wat meer verantwoordelijkheid en initiatief kunnen nemen.
Bijvoorbeeld, vind je het zelf niet dom dat je zon kromme deadlift uitvoert zomaar met VEEL gewicht ( 65 kg is meer dan je eigen bodyweight ). Je had eerst moeten lezen hier op het forum en bijvoorbeeld zelf op youtube kunnen kijken want daar staan alle oefeningen wel op.

als je net zo veel tijd besteed aan het trainen, eten, lezen etc. als dat jij hier discussieerd, dan komt ht vast goed met je.

Als je hier veel leest ga je juist kapot:p

Zoals je ziet Wesking is DE MichaelSmink niet iemand waarmee te spotten valt:cool:

ja ik vanaaf nog ff proberen, kijken of het goed lukt, zo niet ga ik maar ff maandje naar sportschool!

Ik denk dat het verstandig is om hem aan te spreken als eXctorob aan gezien hij zo'n enorm monster is.:(

PS : Pas op Smink, hij eet ectos!!! :brew:

thx, deze had ik al gezien op youtube idd

Dat is gewoon de techniek die je moet doen;) Kont naar achteren, let daar op. Dan neem je automatisch die houding aan. Iets door je knieën gaan, en dan de deadlift uitvoeren. Je kont hetzelfde houden als met de squat (al betwijfel ik je techniek bij voorbaat al)

Terug
Naar boven