Fitness Seller

als je op 13jarige leeftijd je spierballen- biceps traint is dat dan erg?

Ik heb niks gezegd, blame wolfske :D

@ Wesking , als je respect verwacht op de fora moet je niet de hele tijd zeggen dat wij fout zijn ...

Jou biceps is NIET 30 cm !

Btw , je zou beter goed luisteren want ik hoop dat je je squat niet hetzelfde doet als die deathlift ... anders ben je op je 20 jaar al helemaal kreupel vrees ik!

En je bent 14 ... so what als er hier gasten zitten die sterker zijn voor dezelfde leeftijd , zorg eerst voor de juiste techniek ... want als je techniek niet goed zit ga je sneller kreupel zijn + als je meer zou nemen als die andere gasten krijg je verwijten op je techniek en telt je prestatie niet ... oefen je deathlift desnoods met 20 kg tot je techniek goed zit ! Hetzelfde voor je squat

mn deadlift techniek is idd slecht maar met mn squad is niks mis!

doe ik nu ook ;)

ik heb nu gewoon 5kilo aan allebei de kant en net zolang oefenen tot het goed gaat ;)

- ik ben deze week bij mn PA... daar heb ik geen halter + halterbank.

ik heb daar alleen zo krachtstation...

ja met die dinge voor je benen, en je armen naar elkaar toe drukken enzo!!

Deze?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Das met die gele kerel die altijd bier nuttigd en dat achterlijke wijf met die blauwe afro?

Deze?

[Link niet meer beschikbaar]

Ej man niet lachen met de ab king pro. Dat ding werkt wel lekker hoor :P
Op de zwaarste stand is het echt wel lekker voor je onderste pezen. 100x doen en kvoel het meestal lekker.

Ik train ook nog buikspieren met gewicht d'oh , maar af en toe als je es niet zoveel tijd hebt of zelfs na je buikspiertraining dat ding gebruiken. Ze maken dr wel veel reclame mee , maar het is best goed :D

waar zien jullie allemaal die brute 30cm bicep dan?

Ej man niet lachen met de ab king pro. Dat ding werkt wel lekker hoor :P
Op de zwaarste stand is het echt wel lekker voor je onderste pezen. 100x doen en kvoel het meestal lekker.

Ik train ook nog buikspieren met gewicht d'oh , maar af en toe als je es niet zoveel tijd hebt of zelfs na je buikspiertraining dat ding gebruiken. Ze maken dr wel veel reclame mee , maar het is best goed :D

:sd:

Geintje;)

binnenkort een filmpje van je squat? En je armen zijn geen 30cm:p

Terug
Naar boven