AndroidHealthClinic

als je op 13jarige leeftijd je spierballen- biceps traint is dat dan erg?

ooh kdaht dat ie ook niet een foto had gemaakt.

Jezus man, wat de neuk doen jullie allemaal triest. Als die knul zeg dat ze 30cm zijn of het nou zo is of niet laat hem lekker dat zeggen. Alsof 30cm zo GROOT is... Get a life en ga zelf trainen zeg, godver .. word hier echt moe van .

Ej man niet lachen met de ab king pro. Dat ding werkt wel lekker hoor :P
Op de zwaarste stand is het echt wel lekker voor je onderste pezen. 100x doen en kvoel het meestal lekker.

Ik train ook nog buikspieren met gewicht d'oh , maar af en toe als je es niet zoveel tijd hebt of zelfs na je buikspiertraining dat ding gebruiken. Ze maken dr wel veel reclame mee , maar het is best goed :D

:gay:

whha ik train mn buik niet eens (af en toe wat situps)

Ik zal niet te zwaar gaan, ik begon op m'n 14de, ging toen wel wat hoger dan die 5 kilootjes.
En niet alleen de armen, en daardoor ben ik scheef [en minder!] gaan groeien..
Maar ach.. Gebeurd is gebeurd!

koop anders halterset die je in gewicht kan verstellen tot 20 kilo per ofzo en begin me basisoefeningen of mss lid worden van plaatselijke gym ?

ik zou zeggen, bik voor je leven !

bumb van 5-6 maanden :roflol:

een bump....een reactie op een topic die al lang niet echt actief is

jij maakt een sprong van november 2008 naar vandaag door een antw te geven op een oude vraag...dus bump:)

heeft niks met bitches te maken;)
Lol gast. Hij zegt bumB met een B dus.Het is Bump is een met P: bring up my post. Ik zat ff te mierenken, maar nu maak jij jezelf weer belachelijk.

wtf boeit het?? b-p zelfde!!

mierenneuker

Terug
Naar boven