XXL Nutrition

Als jij moest kiezen tussen je vriendin en trainen....

Peiling Peiling Als jij gedwongen werd te kiezen tussen je relatie en trainen

• Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op

Stemmen: 80 62,0%
  • Trainen is enorm belangrijk, maar mijn relatie is belangrijker, ik stop voor mijn vriendin

Stemmen: 49 38,0%

• Totaal stemmers
    129

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Dit is een bloedserieuze enquete....

Als jij ooit gedwongen werd de keuze te maken

-of je kiest voor je vriendin en stopt volledig met trainen
- of je blijft doorgaan met trainen en je verliest je vriendin.

LET OP; het gaat hier om een goede relatie, dus geen neukertje, je bent echt gek van je vriendin.

Stemmen maar!

edit;

en stel je eens even niet de ugly ass b*ch voor waar je nu mee gaat, maar dit meisje;

Laatst bewerkt:
vriendin natuurlijk ! :D

heb een vriendin gehad die altijd zeurde!!dan word het houden van snel minder!!!
nu heb ik een vriendin die mij naar de gym sleurt!!much better!!

trainen, 100% zeker

hangt ervan af waarom ik die keuze moet maken.

Dit is een bloedserieuze enquete....

Als jij ooit gedwongen werd de keuze te maken

-of je kiest voor je vriendin en stopt volledig met trainen
- of je blijft doorgaan met trainen en je verliest je vriendin.

LET OP; het gaat hier om een goede relatie, dus geen neukertje, je bent echt gek van je vriendin.

Stemmen maar!

Lijkt me nog al onwaarschijnlijk als je tot deze keuze gedwongen wordt. Ik blijf natuurlijk gewoon trainen.

Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op!
Een andere vriendin moet dan wel vindbaar zijn, maar een andere lifestyle niet...

ik ben getrouwd en heb kinderen die zijn het belangrijkste.
Maar gelukkig vind mijn vrouw het belangrijk dat ik dikke spieren behoudt :D, dus alles komt goed

Trainen natuurlijk, zonder trainen ben ik niet de persoon waar mijn vriendin op verliefd is geworden. En ik kan me moeilijk voorstellen dat een echte vriendin je dit niet gunt, om liefde en het ijzer te combineren...

Ik denk dat degenen die nu optie 1 kiezen wel snel voor optie 2 kiezen als 1 gelijk staat aan nooit meer coïtus :P

• Topic Starter Topic Starter
laten we wel reeël zijn, echt een "soulmate" kom je maar weinig tegen in je leven, ben je bereid haar op te zeggen voor trainen....

laten we wel reeël zijn, echt een "soulmate" kom je maar weinig tegen in je leven, ben je bereid haar op te zeggen voor trainen....

zie antwoord van mij hierboven,
een soulmate zou toch iemand moeten zijn waar je je eigen bij kan zijn, waar je je op je gemak voelt. Als je wordt 'gedwongen' te stoppen...dan kan je eigenlijk niet jezelf zijn want trainen hoort bij je leven!!

zie antwoord van mij hierboven,
een soulmate zou toch iemand moeten zijn waar je je eigen bij kan zijn, waar je je op je gemak voelt. Als je wordt 'gedwongen' te stoppen...dan kan je eigenlijk niet jezelf zijn want trainen hoort bij je leven!!

Wie zegt dat je door je vriendin wordt gedwongen? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja ok, ik bedoel dat de situatie je dwingt om te kiezen tussen vriendin of het ijzer, maar zeg nu eens zelf, die vriendin moet er toch voor iets tussen zitten??! :D Ik kan me moeilijk een situatie voorstellen...

probeer het toch maar even.

niet lopen zeiken, gewoon voorstellen.

Ik wist dat er mensen met antwoorden gingen komen "nou als ze me dwingt dan is ze geen goede vriendin"

**** that, probeer het gewoon voor te stellen.

Ik vind mijn vriendin belangrijker. Maar als mijn vriendin zou zeggen dat ik moet stoppen met bodybuilding ben ik wel op haar afgeknapt. Lastige situatie dan, maar vriendin gaat uiteindelijk voor natuurlijk.

Ik ben dedicated, maar niet gestoord.

Terug
Naar boven