AndroidHealthClinic

Als jij moest kiezen tussen je vriendin en trainen....

Peiling Peiling Als jij gedwongen werd te kiezen tussen je relatie en trainen

• Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op

Stemmen: 80 62,0%
  • Trainen is enorm belangrijk, maar mijn relatie is belangrijker, ik stop voor mijn vriendin

Stemmen: 49 38,0%

• Totaal stemmers
    129
Trainen!

Rechterhand is toch strakker.

Hangt er vanaf hoe goed de reden is.

Nu zeg ik, gewoon blijven trainen.

kweetnie heb bij allebei geen succes:p

Een echte toffe vriendin laat mij niet kiezen tussen trainen of haar. Alleen bitches zetten je voor die keuze, en bitches zouden nooit mijn vriendin worden.

Dusja, dan wordt het trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou voor trainen kiezen, hoe gek ik ook op mijn vriendin ben.

Ik ben een van die sick mother****ers die eigenwaarde koppelt aan fysiek en kracht.
Als ik stop met trainen dan ga ik me steeds slechter en slechter voelen, en word ik op den duur zwaar depressief.

Stoppen met trainen is dus hetzelfde als de zuurstoftank dichtdraaien, ik stik langzaam.

Nee helaas heb ik geen keus en moet ik wel blijven trainen.

• Topic Starter Topic Starter
probeer het toch maar even.

niet lopen zeiken, gewoon voorstellen.

Ik wist dat er mensen met antwoorden gingen komen "nou als ze me dwingt dan is ze geen goede vriendin"

**** that, probeer het gewoon voor te stellen.

Een echte toffe vriendin laat mij niet kiezen tussen trainen of haar. Alleen bitches zetten je voor die keuze, en bitches zouden nooit mijn vriendin worden.

Dusja, dan wordt het trainen.

:cool:

Ik denk dat voor de meeste mensen op dit forum het trainen heel belangrijk is, jij als persoon bent denk ik ook anders geworden door trainen. Als je vriendin verwacht of zelfs eist dat je stopt met trainen omdat je relatie anders gedaan is dan is die vriendin niet 'the one' voor jou.
Een echte echte goede vrouw/meisje neemt je toch zoals je bent (grotendeels toch :D) en gaat je hele levensstijl toch niet willen veranderen ??

Ik zou het echt niet pikken, ik bleef gewoon trainen. Als je vriendin echt the one voor jou is zal ze het uiteindelijk wel accepteren, als niet, dan ga je verder met je leven

Just my 2 cents :)

Het is een kwestie van geven en nemen, ik zou het eventueel wat kunnen beperken naar 2/3 keer per week in plaats van 4 keer, maar helemaal stoppen, geen idee, kan ik nu geen antwoord opgeven ;) .

Trainen is voor mij ontzettend belangrijk maar als mijn vriendin er echt moeite mee zou hebben en ik zou echt een keus moeten maken dan ga ik voor mijn vriendin.

Vrouwen komen en gaan, trainen blijft!

Ben nu weer single....maar als me vriendin trainen zo erg zou vinden dat ze niet met me verder wilt...dan pech voor ons..dan houdt ze dus niet van wie ik werkelijk ben.
Ik kies dus voor trainen.

hmmm ik weet het ik weet het erop gaan liggen en push-ups doen..
en zo kan ik er nog wel meer bedenken.

maar zou toch voor het trainen gaan .

Sowieso trainen, als ik niet train word ik weer moddervet

Keuze is al eens eerder gemaakt :D ... I'm still standing :D

Edit: ze was niet tegen het trainen, maar ik besteedde meer aandacht aan me sport
dan aan haar, althans dat was wat zij zei.

Whehe, dat had ik niet gelezen baas :)

Mja kijk als het écht écht een ****ing supreme chick is die het waard is mijn kinderen te mogen dragen, dan zou ik misschien voor haar kiezen. Maar dan moet ze wel pretty damn fine zijn. Anders zou ik zeggen; er zijn zat andere leuke meiden.

zo'n keuze is niet realistisch, zou beide voor niets of niemand laten.

maar los van dit feit : als ik toch zou moeten kiezen om 1 of andere stomme reden, dan neem ik zoals ik me nu voel het zekere voor het onzekere : metaal.

door te sporten voel ik me mentaal goed, een vrouw maakt het beter maar is een beetje cru gezegd vervangbaar.
sport heeft mij persoonlijk een aantal jaar geleden uit een dal gehaald en dat ga ik nu niet meer laten schieten.

moesten er zich ooit problemen voordoen (bijv. ziekte) zou ik het wel altijd een periode willen laten voor haar, maar een hobby voor een vrouw volledig laten... hell no.

ik zou ook nooit iemand anders voor de keuze stellen om haar dierbare hobby voor mij te laten, zo'n dingen weet je vóór je aan een relatie begint.
iedereen heeft simpelweg nog een eigen ding in een relatie nodig, iemand dat laten ontzien is gewoon absurd.

Terug
Naar boven