MuscleMeat

Als jij moest kiezen tussen je vriendin en trainen....

Peiling Peiling Als jij gedwongen werd te kiezen tussen je relatie en trainen

• Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op

Stemmen: 80 62,0%
  • Trainen is enorm belangrijk, maar mijn relatie is belangrijker, ik stop voor mijn vriendin

Stemmen: 49 38,0%

• Totaal stemmers
    129
Als m'n vriendin m'n training 'niet leuk' vind, dan moet ik 'r niet.

zo'n keuze is niet realistisch, zou beide voor niets of niemand laten.

maar los van dit feit : als ik toch zou moeten kiezen om 1 of andere stomme reden, dan neem ik zoals ik me nu voel het zekere voor het onzekere : metaal.

door te sporten voel ik me mentaal goed, een vrouw maakt het beter maar is een beetje cru gezegd vervangbaar.
sport heeft mij persoonlijk een aantal jaar geleden uit een dal gehaald en dat ga ik nu niet meer laten schieten.

moesten er zich ooit problemen voordoen (bijv. ziekte) zou ik het wel altijd een periode willen laten voor haar, maar een hobby voor een vrouw volledig laten... hell no.

ik zou ook nooit iemand anders voor de keuze stellen om haar dierbare hobby voor mij te laten, zo'n dingen weet je vóór je aan een relatie begint.
iedereen heeft simpelweg nog een eigen ding in een relatie nodig, iemand dat laten ontzien is gewoon absurd.

:stupid: en dan "stupid" ;)

Ik zal derest van me leven voor geen een meisje op deze planeet als een magere tak rond gaan lopen.Trainen dus

ik zou denk ik toch voor trainen kiezen.
Ik bedoel-het klinkt misschien stom maar ja- je kan altijd weer tegen een goede vriendin aanlopen. natuurlijk voel je je k*t, maar stel je eens voor dat je geen échte uitlaat klep meer hebt, niet echt meer plezier en zo.
Je hobby is compleet weg dan.

Het lijkt mij meer dat dat je sloopt dan dat je je vriendin verliest. Daar kom je -liijkt mij tenminste- nog wel overheen.

Zijn er meer plaatjes van die meid?

Wat een rotkeuze.
Net zoiets als 'zou je liever doof of blind zijn?' (hoewel ik daar het antwoord wel op heb).

Ik kan niet zonder trainen, zonder trainen voel ik me niet goed... maar als mijn vriend echt mijn soulmate zou zijn, degene waar ik mezelf oud mee zie worden, 'the one', ga ik denk ik toch voor hem.
Desalniettemin vind ik het een ontzettend moeilijke keuze.

En mensen, lees nou eens goed: er staat niet dat het je vriendin is die je voor het blok zet en je laat kiezen! Er staat gewoon 'stel dat...'.

Hmm, best wel moeilijk...

Ikzelf zou noooit het ijzer verlaten. ik blijf wie ik ben en niemand kan me veranderen:cool:

en als je stopt met trainen is het ook weer niet goed omdat je lichaam op een negatieve manier veranderd. dan gaan vrouwen toch je lichaam weer missen en van daar uit zie ik ook problemen. het is ook nooit goed.

ik heb vana het begin aan mn vriendin duidelijk gemaakt dat trainen, zowel kt als muaythai, een groot deel van mn leven uitmaken, we zijn bijna 2 jaar samen nu en it works great

ik vind de vraagstelling compleet nutteloos. Een goede vriendin laat je trainen, period. Die van mij vind het ook niet zo leuk dat ik bijna elke dag iets met sport doe, maar zo gaat dat nu eenmaal.

Ik ga toch ook geen topic openen met: 'Stel je MOET een dier in de reet nken. je MOET! Stel je voor! Welke zou het dan zijn?'

Hangt van de situatie af:

Als je vriendin je voor de keuze stelt: "BB of ik" dan deugt ze niet.
Dat iemand je voor die keuze stelt is principieel al mis.

Eruit met die b*ch!

Het zou een heel ander verhaal zijn als mijn vriendin bv hulpbehoevend zou worden (ongeluk oid) en ik daardoor zoveel tijd aan haar kwijt ben dat BB er bij inschiet.

In dit geval gaat vriendin voor.

Nou kijk, toen ik heel heel heel verliefd was! wilde de meisje op wie ik verliefd was met me af spreken. maaar op sommige dagen kon dat niet, omdat ik dan MOEST trainen.Ik had er wel moeite mee om nee te zeggen, maar ik zei toch ''NEE kmoe traineeeee!!''

dus ik kies voor Iron

Als dat m'n vriendin is: **** trainen :hornyna:

Terug
Naar boven