Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo'n keuze is niet realistisch, zou beide voor niets of niemand laten.
maar los van dit feit : als ik toch zou moeten kiezen om 1 of andere stomme reden, dan neem ik zoals ik me nu voel het zekere voor het onzekere : metaal.
door te sporten voel ik me mentaal goed, een vrouw maakt het beter maar is een beetje cru gezegd vervangbaar.
sport heeft mij persoonlijk een aantal jaar geleden uit een dal gehaald en dat ga ik nu niet meer laten schieten.
moesten er zich ooit problemen voordoen (bijv. ziekte) zou ik het wel altijd een periode willen laten voor haar, maar een hobby voor een vrouw volledig laten... hell no.
ik zou ook nooit iemand anders voor de keuze stellen om haar dierbare hobby voor mij te laten, zo'n dingen weet je vóór je aan een relatie begint.
iedereen heeft simpelweg nog een eigen ding in een relatie nodig, iemand dat laten ontzien is gewoon absurd.
en dan "stupid" 
amen!Als m'n vriendin m'n training 'niet leuk' vind, dan moet ik 'r niet.

Wat een rotkeuze.
Net zoiets als 'zou je liever doof of blind zijn?' (hoewel ik daar het antwoord wel op heb).
Blind zijn is echt maar retek*t ... niet horen is nog 'aanvaardbaar' imoIk zou zeggen, liever doofBlind zijn is echt maar retek*t ... niet horen is nog 'aanvaardbaar' imo
En mensen, lees nou eens goed: er staat niet dat het je vriendin is die je voor het blok zet en je laat kiezen! Er staat gewoon 'stel dat...'.

ik heb vana het begin aan mn vriendin duidelijk gemaakt dat trainen, zowel kt als muaythai, een groot deel van mn leven uitmaken, we zijn bijna 2 jaar samen nu en it works great