Fitness Seller

Als Oranje en de Rode Duivels één elftal zouden vormen...

Dembele zeker.
Hazard mag er ook bij als kansmaker. Toptalentje.
Kompany vind ik eigenlijk overrated.
Lukaku, vermaelen, vertonghen akkoord.
Defour is het al even kwijt.
Jelle van damme mag voor mij linksback. Vermaelen centraal (kgeloof dat hij dit vroeger speelde)

Hij speelt centraal bij Arsenal.

Dembele zeker.
Hazard mag er ook bij als kansmaker. Toptalentje.
Kompany vind ik eigenlijk overrated.
Lukaku, vermaelen, vertonghen akkoord.
Defour is het al even kwijt.
Jelle van damme mag voor mij linksback. Vermaelen centraal (kgeloof dat hij dit vroeger speelde)

Jij kent er niet veel van, haha.

Defour is het kwijt? Hij heeft gewoon geen matchritme door die voetblessure. Kompany overrated? Maar Dembele zou je er wel graag bij zien? ??? Jelle van Damme heeft nog niets bewezen op internationaal niveau, laat hem eerst maar eens slagen bij die engelse ploeg.

Van Damme was mislukt in drie landen toen Anderlecht hem kocht. :o

De doelman van Kortrijk , Verbauwhede .

Beste keeper van Europa :)

Jij kent er niet veel van, haha.

Defour is het kwijt? Hij heeft gewoon geen matchritme door die voetblessure. Kompany overrated? Maar Dembele zou je er wel graag bij zien? ??? Jelle van Damme heeft nog niets bewezen op internationaal niveau, laat hem eerst maar eens slagen bij die engelse ploeg.

Hij is 'het' dus kwijt.
Kompany heb ik vaak ook niet veel zien doen op het veld. Eens de bal in zijn voet komt doet hij wat buiten dat heeft hij totaal geen inbreng bij de ploeg buiten altijd te laat komen (iemand moet het doen) op trainingen.
Van Damme, in vgl met kompany, werkt tenminste voor de bal.

Het is 1-0..

Oo wrong thread....

Kompany met Van Damme vergelijken. :thumbs:

Dembele. :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Die wordt niet eens geselecteerd. Meest overrated speler ooit. 4 goals dit seizoen in de mickey mouse league. Epic.

• Topic Starter Topic Starter
Haha :p

Kortom, het enige wat België heeft in te brengen zijn verdedigers (welke is over te discusiëren), de rest van de Rode Duivels voegt helemaal niks toe :P. Zijn we het daar iig over eens ;).

Haha, jullie onderschatten België wel. Nederland stelt ook geen reet voor buiten Robben, van persie en Sneijder hoor:)

jij overschat je kennis mbt voetbal

Ik weet alles over foetbal, meer dan bijvoorbeeld een trainer.

ok naturel, defour en co zijn klassen beter dan van bommel, de jong, van der vaart, kuijt, elia, babel (:D),

Je weet zoveel van voetbal dat je Van Bommel en Vd Vaart niet noemt. Epic fail.

Belgisch voetbal haha

Haha, jullie onderschatten België wel. Nederland stelt ook geen reet voor buiten Robben, van persie en Sneijder hoor:)

ben ik niet met je eens ons middenveld en aanval is ijzersterk alleen onze verdediging is matig. wat dacht je van van der vaart, kuijt en de jong die vergeet je even en zijn niet de minste.

belgie onderschatten?? er spelen bijna alleen maar spelers in competities die er niet toe doen. vertongen/alderweireld het is allemaal leuk maar ze spelen wel in een mickey league.

Haha, houden jullie de zooi maar bij je. Wij hebben geen Belgen nodig:D

Stijnen als reservekeeper, voor als er ooit eens moet gevochten worden met de tegenpartij xD

Belgie mag Vermaelen meenemen. Voor de rest is Oranje op iedere positie superieur.

Terug
Naar boven