XXL Nutrition

Als Oranje en de Rode Duivels één elftal zouden vormen...

Volg het niet zo maar speelt er wel een Belg bij een buitenlandse topploeg eigenlijk? Daarmee bedoel ik niet bij een Nederlandse topploeg maar bijvoorbeeld in de Premier League, Serie A, Primera Division etc. Weet niet of je veel hebt aan wat veldopvulling dat toch alleen maar speelt in de nationale competitie.

Volg het niet zo maar speelt er wel een Belg bij een buitenlandse topploeg eigenlijk? Daarmee bedoel ik niet bij een Nederlandse topploeg maar bijvoorbeeld in de Premier League, Serie A, Primera Division etc. Weet niet of je veel hebt aan wat veldopvulling dat toch alleen maar speelt in de nationale competitie.

Volgens mij alleen Vermaelen bij Arsenal:)

Wow, we hebben echt wel wat toppers in wording bij onze duivels spelen, dacht dat dit een internationaal aanvaard feit was (zeker nadat de times uitvoerig ons elftal heeft besproken als een topteam in wording)... alleen in Nederland heeft men het nog niet door blijkbaar.

59ste op de Fifaranglijst en Nederland 4de, dat mixed al niet. Talenten in wording zijn leuk maar die lopen hier ook rond.

59ste op de Fifaranglijst en Nederland 4de, dat mixed al niet. Talenten in wording zijn leuk maar die lopen hier ook rond.

Er is een nuance in topper in wording en talent in wording ;)
Maar inderdaad, we hebben de laatste jaren niet veel gepresteerd, en het zijn veel "als dit" en "als dat"-en dus moeten we maar onze mond houden, maar het potentieel van deze lichting kan niemand ontkennen.

Wow, we hebben echt wel wat toppers in wording bij onze duivels spelen, dacht dat dit een internationaal aanvaard feit was (zeker nadat de times uitvoerig ons elftal heeft besproken als een topteam in wording)... alleen in Nederland heeft men het nog niet door blijkbaar.

Alleen Hazard toch?

Dembele. :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Die wordt niet eens geselecteerd. Meest overrated speler ooit. 4 goals dit seizoen in de mickey mouse league. Epic.

+1 Ik begrijp niet dat hij bij ons nog een basis plaats krijgt.
Brengt veel te weinig en het is niet dat we geen alternatieve hebben.

.. zou er dan een beter elftal op het veld komen? Zo ja, welke?

Misschien dat we een paar verdedigers van de zuiderburen kunnen lenen, zodat het elftal zo wordt:

Doel:
Stekelenburg

Verdediging:
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Van Bronckhorst

Middenveld:
De Jong, Sneijder, Van Bommel

Aanval:
Kuijt, Van Persie, Robben

Haha dan kunnen we gebruik maken van de Ajax-verdediging:p

Voor de rest zou ik niet weten welke Belgen erin moesten ???

Van Der Wiel, who got smoked twice by lukaku :D?

Vind Heitinga en Matthijsen toch wel beter dan vertongen en alderweireld.

En idd Vermaelen die speelt op hoog niveau :)

Mathijsen van hamburg die lukaku niet het scoren en assist geven kon beletten?
:D

Nee idd, lukaku heeft nog geen internationaal niveau, maar jullie verdediging ook totaal niet

Als dat zou gebeuren zou het team er alleen maar op achteruit gaan:eek:

Van Der Wiel, who got smoked twice by lukaku :D?

Mathijsen van hamburg die lukaku niet het scoren en assist geven kon beletten?
:D

Nee idd, lukaku heeft nog geen internationaal niveau, maar jullie verdediging ook totaal niet

ik lach me dood om die belgen die hier stoer komen doen. ik kan me zo geen een internationaal echt succesvolle speler bedenken in de afgelopen 15 jaar. om maar niet te spreken over het gebrek aan wk/ek deelnames en als jullie er stonden, de matige prestaties daar.

ik lach me dood om die belgen die hier stoer komen doen. ik kan me zo geen een internationaal echt succesvolle speler bedenken in de afgelopen 15 jaar. om maar niet te spreken over het gebrek aan wk/ek deelnames en als jullie er stonden, de matige prestaties daar.

Wesley Sonck.

vermaelen (arsenal), van buyten(bayern munchen), kompany(manchester city).

Nilis was wel geniaal trouwens.

+1 Ik begrijp niet dat hij bij ons nog een basis plaats krijgt.
Brengt veel te weinig en het is niet dat we geen alternatieve hebben.

Eensch, nog steeds een hype in België. Mirallas is trouwens ook aan het wegzakken, die kerel waande zich al bij Real Madrid. :roflol:

Laatst bewerkt:
vind het jammer dat dembele het niet meer laat zien. had het toch in zich om een grote voetballer te worden.

Ik denk dat De Wilde wel een goede zou zijn voor Oranje, en Eric Deflandre.

Terug
Naar boven