XXL Nutrition

Alternatief voor kwark voor het slapen gaan

sixp4ck

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
70kg
Beste BB'ers

Ik lees vaak dat veel van jullie een bak kwark naar binnen werken voor het slapengaan om het lichaam gedurende de nacht toch nog te voorzien van de nodige voeding. Nou heb ik een melkallergie en zit kwark er dus niet in voor mij. Weet iemand een goed alternatief met ongeveer dezelfde voedingswaarde?

Ik gebruik voor bij het ontbijt/na trainingen al Lactose free protein + maltodextrine, wie weet dat ik daar nog iets mee kan?

Ik hoor het wel :D

waar ben je precies allergisch voor? melk? of lactose?

casseine komt namelijk ook uit melk...

Een bij bodyenfit hebben ze ook een nieuwe casseine,
in verhouding nog wat goedkoper.

Laatst bewerkt:
nootjes

• Topic Starter Topic Starter
Ik mag echt geen milligram melk binnenkrijgen, dus caseïne zit er niet in voor mij. Heb die vraag namelijk al gesteld onlangs aan XXL nutrition, alhoewel ik het antwoord al wel kon raden.

Sinds m'n geboorte mag ik niks waar ook maar een klein beetje melk in zit. Tonijn heb ik al een stuk of 30 blikjes van in huis, dat eet ik vaak om veel eiwit binnen te krijgen. Helaas ben ik óók allergisch voor pinda's en noten dus die vallen ook al af. Het klinkt echt alsof ik niks mag (klopt ook wel aardig) maar door mijn kennis over welke voeding ik wel en niet mag kom ik nog aardig rond.
Gelukkig zit er een stijgende lijn in mijn gewicht sinds ik veel train, eet als een paard, en elke dag een eiwitshake neem. Is het een optie om voor het slapengaan dan een half of heel blikje tonijn naar binnen te werken?

Dat wordt eieren koken voordat je gaat slapen, en probeer het eigeel te vermijden.

- kip + hardgekookt ei

- stukje vetter vlees zonder ei

miccelar caseine all the way!

Als je zes eieren kookt 3 eigeel weglaten, althans zo is mij verteld. Er zitten ook goede stoffen in het eigeel.

Ben zelf lactose intolerant en wissel af met
- kip
- kalkoen
- tonijn uit blik

Terug
Naar boven