- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, dit is voor jou een beetje zo'n 'ik ben even geweest' workout of lijkt dat maar zo?
Ik wist hetIk voel me wel aangesproken, maar dat boeit ook niet.
Wat ik me afvraag is wel waarom alle bodybuilders reageren in powerlifting logs? Is het zo saai in 'jullie' sectie?

Zo kan je het zien, kan ook soms zo zijn plek hebben. Overigens maken al die pauzes in de lifts het wel een stukje zwaarder.Hmm, dit is voor jou een beetje zo'n 'ik ben even geweest' workout of lijkt dat maar zo?

Joo man,Wil je misschien RPE-based training proberen?
Ik heb meegedaan aan project momemtum onder leiding van Mike tuscherer( 7 weken trainen + 1 testweek). Was wel een zware programma maar ik had best goede resultaat ermee (190- 205 squat,130-140 comp bench). Ik kan je wel alle bestanden opsturen als je wilt proberen ( hoe je gewichten moet bepalen/GPP workouts etc+ excel calculator).
Programma in een nutshell.
Veel easy singles.
Veel volume work.
4x per week frequency.
Veel variaties op main lifts.

Ik ben benieuwd hoe het me afgaat. Een groter probleem dan weinig deadlifts vind ik het lage benchpress volume.Candito schema is best zwaar, vooral eerste 2 weken. Het enige jammere is dat er maar weinig deadlifts in zitten. Verder vind ik het een leuk schema.
Goed opletten hoe het mij afgaat en als het goed gaat zelf ook eens proberen als je weer volledig kan trainen.Ben benieuwd naar candito, heb al een paar keer overwogen om eens een cycle te doen.
Edit:
En dan moet ik ook de heilige graal van het bankdrukken maar eens vinden want dat is echt nog steeds helemaal niks. Ik moet echt eens 130+ gaan drukken.
Beetje een rot opmerking aangezien je weet dat ik gister bij de deadlifts weer last kreeg van mijn onderrug.Hoe ging je eerste dag Candito? Moet wel bijzonder geweest zijn om weer eens lekker een nieuw schema te gaan doen de komende maanden!
De plannen zijn dus helaas niet al te mooi. Waarschijnlijk gewoon weer ub/lb en proberen wat aan mn onderrug te doen.Mooie plannen hier! Ben benieuwd wat het je brengt!
Heb ook weleens een excel onder ogen gehad...niks voor mij..
Mooi klote man! Enig idee waar de pijn vandaan komt?De plannen zijn dus helaas niet al te mooi. Waarschijnlijk gewoon weer ub/lb en proberen wat aan mn onderrug te doen.