Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs II

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.161
Gisteren aardig brak/moe van een goede chill sessie in den haag op de vrijdag.

27-02-2016

Paused squat (no belt)
5x3x130

paused bench (2 sec pause)
5x3x80

paused deadlift (no belt)
4x3x140

Lat pulldown
4x10

facepulls
3x15

Hmm, dit is voor jou een beetje zo'n 'ik ben even geweest' workout of lijkt dat maar zo?

Hmm, dit is voor jou een beetje zo'n 'ik ben even geweest' workout of lijkt dat maar zo?

Ik voel me wel aangesproken, maar dat boeit ook niet.

Wat ik me afvraag is wel waarom alle bodybuilders reageren in powerlifting logs? Is het zo saai in 'jullie' sectie?

• #3.165
Zo kan je het zien, kan ook soms zo zijn plek hebben. Overigens maken al die pauzes in de lifts het wel een stukje zwaarder.

Vandaag
28-02-2016

Squat (belt)
3x175
3x175
6x175 PR

Paused bench
3x110
2x117,5
2x117,5

Deadlift( no belt)
Paar singles met 190

Mweeh

• #3.166
Ik had een FB schema in elkaar gedraaid maar die is wel wat te chaotisch nog met net iets te veel irrelevante dingen erin. Maar eigenlijk weet ik ook niet of ik hier wel zin in heb. Ik voel me op dit gebied even een beetje wispelturig. Opzich niet zo een ramp zolang het maar geen traindipje gaat worden maar dat wel meevallen denk ik :)

Ik ga zometeen nog eens een beetje nadenken en rondzoeken naar een leuk schematje. Misschien geef ik het schema van candito een tweede kans nadat ik daarbij een derde week een blessure kreeg en het schema moest staken(niet de schuld van het schema).

• #3.167
Vanaf morgen ga ik het schema van candito doen. Dit is 5 weken en in de 6e week kan er optioneel getopt worden. Laat die gains maar komen.

Kcal zijn wat omhoog en ik ga weer proberen het grootste deel van de tijd volgens mijn schema(niet helemaal clean, wel lekker) eten.

Op rustdagen: 2684kcal, 181eiwit, 271kool, 83 vet
Op traindagen: 3365kcal, 222eiwit, 381kool, 97 vet

Ook weer elke week wegen.

Wil je misschien RPE-based training proberen?

Ik heb meegedaan aan project momemtum onder leiding van Mike tuscherer( 7 weken trainen + 1 testweek). Was wel een zware programma maar ik had best goede resultaat ermee (190- 205 squat,130-140 comp bench). Ik kan je wel alle bestanden opsturen als je wilt proberen ( hoe je gewichten moet bepalen/GPP workouts etc+ excel calculator).

Programma in een nutshell.
Veel easy singles.
Veel volume work.
4x per week frequency.
Veel variaties op main lifts.

WWE en volumewerk. This gon' be interesting!

• #3.170
Wil je misschien RPE-based training proberen?

Ik heb meegedaan aan project momemtum onder leiding van Mike tuscherer( 7 weken trainen + 1 testweek). Was wel een zware programma maar ik had best goede resultaat ermee (190- 205 squat,130-140 comp bench). Ik kan je wel alle bestanden opsturen als je wilt proberen ( hoe je gewichten moet bepalen/GPP workouts etc+ excel calculator).

Programma in een nutshell.
Veel easy singles.
Veel volume work.
4x per week frequency.
Veel variaties op main lifts.
Joo man,

Toevallig heb ik me gisteren al een beetje ingelezen in RPE-based trainen op powerliftingtowin en op Mike zn eigen forum. Ik vond het op het eerste gezicht er wel mooi uit zien maar misschien wat weinig hypertrophy/bb isolatie oefeningen wat ik altijd wel leuk vind:P
Maar zoals ik al zei, het trok wel mijn aandacht. Ik zou graag de bestanden van je ontvangen, lijkt me interessant om te bekijken en als ik het wat vind dan kan ik er over 5 weken mee beginnen. Dan heb ik genoeg tijd om me volledig in te lezen:)

Candito schema is best zwaar, vooral eerste 2 weken. Het enige jammere is dat er maar weinig deadlifts in zitten. Verder vind ik het een leuk schema :).

Ben benieuwd naar candito, heb al een paar keer overwogen om eens een cycle te doen.

• #3.173
Candito schema is best zwaar, vooral eerste 2 weken. Het enige jammere is dat er maar weinig deadlifts in zitten. Verder vind ik het een leuk schema :).
Ik ben benieuwd hoe het me afgaat. Een groter probleem dan weinig deadlifts vind ik het lage benchpress volume.

Ben benieuwd naar candito, heb al een paar keer overwogen om eens een cycle te doen.
Goed opletten hoe het mij afgaat en als het goed gaat zelf ook eens proberen als je weer volledig kan trainen.

Edit:
En dan moet ik ook de heilige graal van het bankdrukken maar eens vinden want dat is echt nog steeds helemaal niks. Ik moet echt eens 130+ gaan drukken.

Edit:
En dan moet ik ook de heilige graal van het bankdrukken maar eens vinden want dat is echt nog steeds helemaal niks. Ik moet echt eens 130+ gaan drukken.

Er is toch een spreadsheet van candito dat veel volume heeft op de bench, wel gelijk veel volume/frequentie. Maar misschien kan je die er beter naast draaien als het zo'n heikel punt is.
Kan me niet voorstellen dat frequentie en volume verhogen nadelig gaat zijn.

Hoe ging je eerste dag Candito? Moet wel bijzonder geweest zijn om weer eens lekker een nieuw schema te gaan doen de komende maanden!

Cardito

Mooie plannen hier! Ben benieuwd wat het je brengt!

Heb ook weleens een excel onder ogen gehad...niks voor mij..

• #3.178
Hoe ging je eerste dag Candito? Moet wel bijzonder geweest zijn om weer eens lekker een nieuw schema te gaan doen de komende maanden!
Beetje een rot opmerking aangezien je weet dat ik gister bij de deadlifts weer last kreeg van mijn onderrug.

Ik ga toch geen candito doen. Ik hoopte dat maanden geen zware deadlifts mn blessure wel zou oplossen, maar helaas. Nog steeds last ervan.

• #3.179
De plannen zijn dus helaas niet al te mooi. Waarschijnlijk gewoon weer ub/lb en proberen wat aan mn onderrug te doen.
Mooi klote man! Enig idee waar de pijn vandaan komt?

Onderrug is het voor de hand liggende antwoord, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..

Terug
Naar boven