- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor elk hbo diploma is wel een andere te vinden die het tegendeel bewijst, mijn hbo diploma. Dus die opleiding van jou telt niet. Je diploma gallery is wel echt indrukwekkend.
Ik heb weer mazzel jaWel leuk dat WWE nog even zijn trainingen mag loggen tussen al dat geouwehoer door!![]()
Ik heb nog wel een goede dieet suggestie...Comments: Kwa cijfers wel goed maar kwa feeling niet. Ik heb het echt behoorlijk druk deze week en ik zal waarschijnlijk alleen morgen nog kunnen trainen. Ik draai nu wel even een voedingschema in elkaar wat voeding is momenteel echt wat te rommelig. Weer meer op mn voeding letten zal me wel helpen bij de zwaarder wordende trainingen.
Ik heb nog wel een goede dieet suggestie...
Wat is je bloedgroep?
Dat is excact wat ik voor wilde steken. Dan ga je zeker gains maken.volgens mij heeft WWE turks bloed, moet hij dan allemaar döner en kapsalon eten?
Ik weet er ook nog wel 1...12.000kcals..Ik weet nog wel een goede ontbijtshake voor je @ 1290 kcals

Is dat die ene die je op fb vertelde? Dat leek me echt een mega straffe, dikke shake man. Zeker in de ochtend moet het heel easy zijn voor mij anders kots ik het helaas weer uit.Ik weet nog wel een goede ontbijtshake voor je @ 1290 kcals
Is dat die ene die je op fb vertelde? Dat leek me echt een mega straffe, dikke shake man. Zeker in de ochtend moet het heel easy zijn voor mij anders kots ik het helaas weer uit.
Vergelijkbare shake heb ik al gemaakt
Is dat die ene die je op fb vertelde? Dat leek me echt een mega straffe, dikke shake man. Zeker in de ochtend moet het heel easy zijn voor mij anders kots ik het helaas weer uit.
Heerlijk dit

Rest ziet er ook weer meer dan prima uit!