- Waardering
- 886
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx.Jammer dat je het programma niet precies kan volgen man, ik zou inderdaad niet teveel dagen achter elkaar proppen, die rustdagen zijn er niet voor niets in geprogrammeerd. 117,5kg bench voor een rpe 8 is netjes kerel!

Ja was super vet man. Ik hou er van om vaak toffe dingen te doen, uitstapjes etcAltijd lekker..even zo een weekendje er tussenuit! En de training ging desondanks best prima als ik het zo zie!![]()

Zeker niceNice, zulke uitstapjes!!
Zoals je hebt gemerkt valt het best mee hoeveel invloed zoiets heeft op je training. Je hebt gedurende zulke dagen rust van training, wat de schade van alcohol en weinig eten weer een beetje compenseert![]()

Als ik 10x165 pittig vind lijkt dat me geen goed planMet 25 x 175kg (90 sec.) kun je de 1ste plaats nemen in de deadlift challenge![]()
Thanks E
Flinke FSQ set-volumes!
En congratz met die VPR op de bench! Nice![]()
ja man, ik volg nu project momentum 2017. Wel kicke schema vind ik, ben benieuwd of ik er gains mee pak. Heb wel veel vertrouwen in de hele gedachte achter trainen met RPE en het bevalt me prima. maar inschatten van de juiste RPE's is wel echt tricky inderdaad en daar kan je snel de mist in gaan...Kijk, wwe aan de RTS, lekker man.
Vond het zelf vooral moeilijk eerlijk tegen jezelf te zijn en goede inschatting te maken van wat @8 en @9 is. Vaak dacht ik bv @9 te doen, maar als ik eerlijk was wist ik eigenlijk dat ik niet meer met goed fatsoen echt nog 1 goede rep zou kunnen maken. Mijn @x lag dus in werkelijkheid meestal 0,5 tot 1 punt hoger dan ik dacht.
Tis wel lekker trainen dat RTS, vooral omdat je ook gewoon naar de gym kan als je moe of gaat bent. Je gaat dan nog steeds tot het gaatje, alleen is het dan die dag op een lager gewicht. Met Sheiko of ander schema waar je echt uit gaat van absoluut gewicht dan ging ik niet naar de gym als ik niet volledig fit was omdat het dan vaak te zwaar werd.
Succes er mee kerel.