Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs II

Het was gewoon een lekkere soepele training voor je, gewoon netjes. Ik begin me een beetje te verheugen op over anderhalve week nu, ben echt benieuwd wat eruit gaat rollen. Natuurlijk weet ik dat wel ongeveer, maar het gaat toch mooi zijn om het op een podium te zien gebeuren.

Pff..was de afgelopen training al rustig aan..:eek: Vind het toch zeer respectable benches, pullups en OHP's!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.763
Het was gewoon een lekkere soepele training voor je, gewoon netjes. Ik begin me een beetje te verheugen op over anderhalve week nu, ben echt benieuwd wat eruit gaat rollen. Natuurlijk weet ik dat wel ongeveer, maar het gaat toch mooi zijn om het op een podium te zien gebeuren.
Ik beb zelf ook ontzettend benieuwd..

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Pff..was de afgelopen training al rustig aan..:eek: Vind het toch zeer respectable benches, pullups en OHP's!
Haha als het goed is heb je wepeens zwaardere trainingen voorbij zien komen in dit log ;)

Ook maar snel eens een abbo nemen, wist niet dat jij die baas uit de -83 was ;)

Lijkt wel een spannende competitie te gaan worden, veel succes!!!

• Like
Waarderingen: wwe
Veel succes met de voorbereiding!

• Like
  • Like
  • #1.767
Morgenochtend ga ik er weer even voor zitten. Ff mn log flink updaten met de afgelopen paar trainingen en een vooruitblik naar het NK van aankomend weekend.

Ook maar snel eens een abbo nemen, wist niet dat jij die baas uit de -83 was ;)

Lijkt wel een spannende competitie te gaan worden, veel succes!!!

Tof je in mn log te zien Triple Aces, ik zal ook eens in jouw log reageren want daar kijk ik ook best regelmatig:)

Bedankt, het gaat zeker spannend worden.

Veel succes met de :)voorbereiding!

True, true! Maar het blijft sterk..

of ik ben slap..
laat ik daar maar vanuit gaan..:o
Hehehe, wat zal het zijn ;)

• #1.768
Ach afgelopen twee weken waren niet zo interessant kwa trainingen. Afgelopen week sowieso rust genomen. Na het NK ga ik weer fatsoenlijk loggen.

Zojuist aangekomen in veldhoven voor de flexcup. Vandaag gewoon een dagje rondlopen en de andere lifters van PHM supporten. Morgen moet ik zelf liften, spannend! Hoop dat het meevalt met de liesblessure bij de squat en hoop morgen ook gewoon een mooi totaal neer te zetten.

succes morgen kerel

• Like
Hoe is het gegaan?

Gefeliciteerd met je nederlands record op de deadlift :D Ik ben benieuwd naar de filmpjes ;)

• #1.773
Zo tijd voor een update!

Afgelopen weekend bij het NK Raw powerliften geweest.
Op de zondag moest ik zelf liften in de -83 en ik woog zelf 80,05. Ik heb van de 18 lifters de 4e plek behaald met een totale score van 552,5

En zo is het gegaan:

Squat
170
180
190 Fail

Benchpress
117,5
127,5 (wedstrijd pr)
132,5 afgekeurd, wel uitgedrukt maar om een of andere reden afgekeurd. Het was eigenlijk niemand duidelijk wat de reden precies was. Erg zonde, overigens tel ik deze wel mee als persoonlijke pr.

Deadlift
225
245 (Nederlands record)
257,5 afgekeurd. Wel kunnen liften, helaas niet geheel correct. Tel deze wel mee als persoonlijk pr maar het was geen goedgekeurde lift. Het moest namelijk in 1 beweging en zonder hitch enzo.

Het was echt ontzettend spannend in de -83, wel hing er een goede sfeer onder de lifters wat erg tof was. Ik kijk wel met een goed gevoel terug op deze wedstrijd en ben tevreden. Wel is het jammer dat ik een zeer slechte squat voorbereiding had(ik deed de laatste weken bijna geen squats en LB) vanwege een liesblessure die nu wel weer grotendeels verdwenen lijkt te zijn.(hoop ik)

Verder voel ik me door dit gehele weekend op dit moment erg gemotiveerd. Ik vond de flexcup erg tof opgezet. De grootschaligheid die er was vanwege de combinatie van powerlifting, strongman en bodybuilding sprak me erg aan. Wel viel het erg op dat bv de sfeer bij het powerlifting erg anders was dan bij het bodybuilden haha. De motivatie boost is iig goed!

Hier het filmpje met mijn lifts, dat laat alles wel mooi zien:)

http://www.youtube.com/watch?v=dcl95SMvuWM

FIRST

Gefeliciteerd

• #1.775
De wedstrijd was dus afgelopen zondag maar ik ben afgelopen maandag nog naar de gym geweest:

Week 1

LB

deadlift
5x120
5x140
5x170 (belt aan)
5x170

Paused squats
5x90
5x110
5x110
5x110

Squats
8x90
8x90
8x90
8x90

Comments:
Onderrug en hamstrings waren nog pulp dus niet te gek gedaan. Overigens voelde de deadlift nog best zwaar haha. Het was wel heel lekker om voor het eerst in weken weer eens wat volume(lees:setjes) te squaten. Hopelijk blijft dit ook goed gaan als ik de gewichten ga verhogen. Ik ga het regelmatig thuis stretchen wat ik de afgelopen weken deed er ook gewoon in houden.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Vandaag:

UB

Week 1
Paused bench
3x100
3x100
3x100
3x100
3x100
3x100
6x100

Pull ups
6xbw
6xbw+10
6xbw+15
6xbw+15
6xbw

Strict overhead press
5x50
5x65
5x65
5x65

Lat pulldown
12x65
12x65
12x65

Dips
6xbw+35
6xbw+35
6xbw+35 nice

Db curls
12x16
12x16
10x16

Alles ging soepel.
Ik heb momenteel verbazingwekkend veel spierpijn in mijn benen voor een beetje squaten met 90 van gister:P

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Gefeliciteerd met je nederlands record op de deadlift :D Ik ben benieuwd naar de filmpjes ;)

Thank you:)

Helaas, Hell93 was eerder. Zie een stukje hierboven:D

Sow was echt tyyyffus spannend op het eind van de wedstrijd. Heb er enorm van genoten.
Sws gefeliciteerd met het NR!

Bij je bench leek het mij dat je na het press signaal even doorzakte in de borst (heaving) alvorens je ging uitdrukken.
Bij de deadlift lichtjes tighriden...
Kan gebeuren! Allesinds sterke wedstrijd gedraaid en zat zeker wel meer in had je geen pech gehad met je squat voorbereiding!

Congrats met de wedstrijd man.
Heul sterkuh deadlift.

Jammer van je squat voorbereiding maar ik vind dat je toch nog een sterk totaal hebt gezet.

Respect gozer! Nederlands record op je naam moet toch machtig voelen!!:D:D

En tja, wat moeten we nog zeggen over die afgekeurde deadlift:eek!: Wat een ziek gewicht @ your current Bw!

bazen dood lift

Terug
Naar boven