- Waardering
- 1.281
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig vond je het tof. Was inderdaad enorm spannend en thnx!Sow was echt tyyyffus spannend op het eind van de wedstrijd. Heb er enorm van genoten.
Sws gefeliciteerd met het NR!
Tymen zei ook al dat dat we llicht de oorzaak was van de afkeur bij de bench. Beetje onzin imoBij je bench leek het mij dat je na het press signaal even doorzakte in de borst (heaving) alvorens je ging uitdrukken.
Bij de deadlift lichtjes tighriden...
Kan gebeuren! Allesinds sterke wedstrijd gedraaid en zat zeker wel meer in had je geen pech gehad met je squat voorbereiding!

Thnx.Congrats met de wedstrijd man.
Heul sterkuh deadlift.
Jammer van je squat voorbereiding maar ik vind dat je toch nog een sterk totaal hebt gezet.
Thnx marv! Tel mn gewoon mee als trainings prRespect gozer! Nederlands record op je naam moet toch machtig voelen!!
En tja, wat moeten we nog zeggen over die afgekeurde deadliftWat een ziek gewicht @ your current Bw!

Thnx A
Gefeliciteerd man, 2e DL beurt was een mooie en makkelijke lift.

Bedankt, is erg tof jaGoed gepresteerd man, tof dat je nu een nederlands record op je naam hebt staan!

Tymen zij ook al dat dat we llicht de oorzaak was van de afkeur bij de bench. Beetje onzin imo![]()
Mooi, je kan in ieder geval weer gewoon squatten. Ook wel verstandig om niet meteen die lies weer zwaar te belasten inderdaad.
(ik wil gewoon meer squatten dan jij kunt ja)
Hopelijk blijven die lies problemen nu ook weer een tijdje weg. Goed in de gaten houden iig.
Je squat ook meer.
Toch goed te lezen dat je lies oke aanvoelde! Maar probeer je daarmee te zeggen dat het 'slechte gevoel' er nog wel was?
Rustig aan weer opbouwen en weg blijven van de blessure leed, dan weet ik zeker dat er een tijd komt dat je gewoon Nederlands kampioen wordt in jou klasse!
Hoe is de spierpijn trouwens?
En ik heb er behoorlijke spierpijn aan overgehouden
Sterke set op die 210, ik denk wel dat paused squats een goede keuze zijn als je wat met je lies sukkelt tov normale squats. De boel ook lekker oprekken en het komt wel goed.
Ziet er weer goed uit WWE! Die deads blijf je me mee verbazen, maar wat wil je met voorgaande PR's en het NL record!![]()

Ziet er weer goed uit WWE! Die deads blijf je me mee verbazen, maar wat wil je met voorgaande PR's en het NL record!![]()

Laten we hopen dat er nog een beetje bij komt.
70g strict OHP op zoveel volume...stelt niks voor? Wat?
Ook heavy dips man!![]()
Toch nog wel een aardig squatvolume neergezet voor zo'n korte training. Telde vast ook mee dat dit licht voor je was, zodat je snel weer aan je volgende set kon beginnen.