MuscleMeat

Always against the odds: One with the underdogs II

Gefeliciteerd man, 2e DL beurt was een mooie en makkelijke lift.

Goed gepresteerd man, tof dat je nu een nederlands record op je naam hebt staan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Sow was echt tyyyffus spannend op het eind van de wedstrijd. Heb er enorm van genoten.
Sws gefeliciteerd met het NR!
Gelukkig vond je het tof. Was inderdaad enorm spannend en thnx!

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Bij je bench leek het mij dat je na het press signaal even doorzakte in de borst (heaving) alvorens je ging uitdrukken.
Bij de deadlift lichtjes tighriden...
Kan gebeuren! Allesinds sterke wedstrijd gedraaid en zat zeker wel meer in had je geen pech gehad met je squat voorbereiding!
Tymen zei ook al dat dat we llicht de oorzaak was van de afkeur bij de bench. Beetje onzin imo:p

Deadlift was inderdaad net niet helemaal goed, beetje aan blijven werken nog

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

Congrats met de wedstrijd man.
Heul sterkuh deadlift.

Jammer van je squat voorbereiding maar ik vind dat je toch nog een sterk totaal hebt gezet.
Thnx.
Inderdaad erg jamner van de squat voorbereiding maar ach, het was niet anders

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Respect gozer! Nederlands record op je naam moet toch machtig voelen!!:D:D

En tja, wat moeten we nog zeggen over die afgekeurde deadlift:eek!: Wat een ziek gewicht @ your current Bw!
Thnx marv! Tel mn gewoon mee als trainings pr ;)

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Thnx A

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Gefeliciteerd man, 2e DL beurt was een mooie en makkelijke lift.

Thnx! :)

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Goed gepresteerd man, tof dat je nu een nederlands record op je naam hebt staan!
Bedankt, is erg tof ja :D

Laatst bewerkt:
  • #1.785

Aangepast.

LB

Squat (belt)
3x130
3x130
3x130
3x130
3x130
3x130
8x130

Power cleans (No belt)
6x50
6x80
6x80
6x80

Deadlift (No belt)
6x150
6x150
6x150

Front squat (belt)
6x90
6x100
6x100

comments:
Squat niet te hoog begonnen, is sowieso weer wennen om meerdere squat setjes te doen. Spierpijn zal morgen ook wel erg zijn. Die laatste set met 130 ging gewoon goed, zat een stuk meer in maar ik wilde niet meteen teveel doen.

Prima training. Lies voelde oké aan, zeker na de eerste paar setjes squat. Stretchen hou ik er iig in.

Mooi, je kan in ieder geval weer gewoon squatten. Ook wel verstandig om niet meteen die lies weer zwaar te belasten inderdaad.

(ik wil gewoon meer squatten dan jij kunt ja)

• #1.787
Mooi, je kan in ieder geval weer gewoon squatten. Ook wel verstandig om niet meteen die lies weer zwaar te belasten inderdaad.

(ik wil gewoon meer squatten dan jij kunt ja)

Hopelijk blijven die lies problemen nu ook weer een tijdje weg. Goed in de gaten houden iig.

Je squat ook meer.

Toch goed te lezen dat je lies oke aanvoelde! Maar probeer je daarmee te zeggen dat het 'slechte gevoel' er nog wel was?

Rustig aan weer opbouwen en weg blijven van de blessure leed, dan weet ik zeker dat er een tijd komt dat je gewoon Nederlands kampioen wordt in jou klasse!:thumbs:

Hoe is de spierpijn trouwens?

• #1.790
Toch goed te lezen dat je lies oke aanvoelde! Maar probeer je daarmee te zeggen dat het 'slechte gevoel' er nog wel was?

Rustig aan weer opbouwen en weg blijven van de blessure leed, dan weet ik zeker dat er een tijd komt dat je gewoon Nederlands kampioen wordt in jou klasse!:thumbs:

Hoe is de spierpijn trouwens?

Nou het voelde bij de squat opwarming en bij de eerste paar setjes nog niet zo prettig aan mijn lies maar daarnee leek het weg te trekken en voelde het de rest van de training prima. Hopelijk ontwikkeld dit zich goed.

Zou super zijn als dat lukt, toffe comment man! :) En ik heb er behoorlijke spierpijn aan overgehouden:P

Gister:

Week 1
UB

Benchpress (touch n go)
6x100
6x110
6x110
8x90

Barbell row
5x100
5x100
5x100
5x100

Pushpress
3x75
3x85
4x85
3x85 (4e fail, beetje raar uitgestoten)

Dumbell row
10x48
10x48
10x48

Incline benchpress
8x80
8x80
8x80

Pushdown
15 reps
15 reps

Barbell curls
6x42
6x42
6x42

Comments:
Met sommige dingen misschien iets te zwaar begonnen voor deze tweede UB dag. Verder wel een goede training.

• #1.791
16-12-2014
Week 2

LB

deadlift
2x5x70
5x110
5x150
5x180 (belt aan)
5x200
6x210

Paused squats
5x90
5x110
5x120
5x130
5x140

Squats
8x120
8x120
8x120
10x90

comments:
Deadlifts met 180 en 200 gingen best moeizaam, set met 210 ging best okay gelukkig. Ik ben tevreden over de paused squats, ben hierop nooit zwaarder dan 140 gegaan. Dus ik was tevreden met die paused squats van vandaag. Zometeen voor ik ga slapen sowieso weer stretchen en ik ben benieuwd hoe mijn LB(en vooral het gebied rondom de lies morgen aanvoelt).

Sterke set op die 210, ik denk wel dat paused squats een goede keuze zijn als je wat met je lies sukkelt tov normale squats. De boel ook lekker oprekken en het komt wel goed.

Ziet er weer goed uit WWE! Die deads blijf je me mee verbazen, maar wat wil je met voorgaande PR's en het NL record!:D

• #1.794
Sterke set op die 210, ik denk wel dat paused squats een goede keuze zijn als je wat met je lies sukkelt tov normale squats. De boel ook lekker oprekken en het komt wel goed.

Normale squats blijf ik ook gewoon doen maar het idee van de paused squats is mijn squat onderin ook gewoon een stuk sterker maken. En inderdaad lekker zo doorgaan met stretchen.

Ziet er weer goed uit WWE! Die deads blijf je me mee verbazen, maar wat wil je met voorgaande PR's en het NL record!:D

Bedankt, hopelijk in de toekomst nog meer pr's ;)

Paused bench
3x102,5
3x102,5
3x102,5
3x102,5
3x102,5
3x102,5
6x102,5

Pull ups
6xbw
6xbw+15
6xbw+15
6xbw+15
9xbw

Strict overhead press
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70 Volume pr

Lat pulldown

12 reps
12 reps
12 reps

Dips
6xbw+20
6xbw+40
5xbw+50 PR

Dumbell curls
12x16
12x16
10x16

comments:
Ging wel lekker. De volume pr op de OH press stelt niet zo gek veel voor omdat ik ook al eens 6x70 in 1 setje gedaan heb. Maar ach, hopelijk kan ik het nog een beetje uitbouwen. Binnenkort eens proberen de 3x5x70 te halen.

dips + 50? Moet niet veel gekker worden...

Iedereen aan de strict press gains

70g strict OHP op zoveel volume...stelt niks voor? Wat?

Ook heavy dips man!:thumbs:

• #1.798
dips + 50? Moet niet veel gekker worden...

Haha, ik moet je ergens op voor blijven:P

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Iedereen aan de strict press gains
Laten we hopen dat er nog een beetje bij komt.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

70g strict OHP op zoveel volume...stelt niks voor? Wat?

Ook heavy dips man!:thumbs:

Naja, ik bedoelde voornamelijk dat de pr op zich niet zoveel voorstelde in verband met een set die ik eerder al eens gedaan had. Een 3x5x70 zou erg nice zijn binnenkort.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

De sportschool sloot vandaag om 1 uur en het lukte me helaas pas om 12 uur te beginnen met trainen dus onderstaande binnen een uur gedaan.

LB

Squat (belt)
3x135
3x135
3x135
3x135
3x135
3x135
8x135

Power cleans (No belt)
3x60
3x80
3x90
3x90

Deadlift (No belt)
6x140
6x140
6x140

Front squat (belt)
6x90
6x100
4x110

Ging wel lekker, ondanks de tijdsdruk ben ik niet ontevreden.

Toch nog wel een aardig squatvolume neergezet voor zo'n korte training. Telde vast ook mee dat dit licht voor je was, zodat je snel weer aan je volgende set kon beginnen.

• #1.800
Toch nog wel een aardig squatvolume neergezet voor zo'n korte training. Telde vast ook mee dat dit licht voor je was, zodat je snel weer aan je volgende set kon beginnen.

Dat klopt ja, ik hoefde tussen de squat setjes niet gek lang te rusten. Ik ben bang dat ik over een paar weken over alleen het squaten al drie kwartier ga doen.

Terug
Naar boven