XXL Nutrition

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand hier ervaring mee ? Had vandaag een cheatday ingepland... wel netjes met whey ontbeten en vanmiddag makreel... maar zojuist high wine gedaan, 2 wijntjes en een hele hoop hapjes... bitterballen ... kaadstengels... brood met dipjes etc...

Werd in 1 klap ontzettend misselijk en alles kwam eruit... nu nergens meer last van ? Komt dat door een klap qua voedsel ofzo ?
Boulimia. :D

Gewoon verkeerd gevallen denk ik.

Ja of je maag kan het niet meer gewent zijn...heb dit ook eens gehad.

Inderdaad gewoon wat verkeerd gevallen.

Kan zijn door de warmte, hoor het van veel mensen om mij heen. Veel zweet aanvallen, beroerd en alles eruit gooien.

Zelf ook slachtoffer geweest doe mij maar weer -10

Heeft iemand hier ervaring mee ? Had vandaag een cheatday ingepland... wel netjes met whey ontbeten en vanmiddag makreel... maar zojuist high wine gedaan, 2 wijntjes en een hele hoop hapjes... bitterballen ... kaadstengels... brood met dipjes etc...

Werd in 1 klap ontzettend misselijk en alles kwam eruit... nu nergens meer last van ? Komt dat door een klap qua voedsel ofzo ?

Komt door al het vet waarschijnlijk, heb ik tijdens een cut ook last van, dat kan je maag/darmen zo snel niet verwerken omdat het gewend is kleine beetjes te krijgen...

Heb tijdens een cut ook wel sneller dat een vette hap / pittig voedsel sneller buikpijn of misselijkheid kan triggeren. En wellicht gewoon verkeerd gevallen inderdaad

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen allemaal,

Iedereen bedankt voor alle reacties. Heb nogsteeds last van maagkrampen en snel misselijk. Nu weer strikt bezig met mijn cut en hopen dat het gaat helpen. De wraps met zalm en sla bleven gisteren wel gewoon goed zitten.

Onverwachts een beetje een rare wending in mijn week. Telefoontje gekregen dat mijn opa met spoed was opgenomen in het ziekenhuis, ernstige voedselvergiftiging en uitgedroogd. Daar gisteren nog even langs geweest.
Voel me zelf niet heel erg fit, dus ben ook heel bang dat ik vanavond een training ga overslaan. Moet overigens ook nog alles inpakken voor vakantie...

Morgenavond uiteraard wel dansen. Daarna nog hopelijk een goeie cardio neerzetten.
Woensdag ook weer een afspraak met mijn advocaat.. ook dat komt allemaal weer wat dichterbij.

Laten we zeggen dat ik momenteel gewoon heel erg toe ben aan vakantie. Alles gaat even een beetje k*t.
Moeilijk om discipline te hebben momenteel.

Op vakantie in ieder geval wel al een hele hoop cardio sessies ingepland. Mooie wandeling/klim routes gevonden van een paar uur.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag. Ik ga vanavond om 20:00 uur me bed in haha.

Enorm veel beterschap en als ik zo alles eventjes lees dan heb jij die vakantie ook dubbel en dwars verdiend!

Jeetje, wat een narigheid! Ik hoop dat het gauw beter gaat met je Opa.

Als je je niet lekker voelt is het soms beter om de training te reschedulen.. Sterkte en beterschap meis!!

Ken je dat spreekwoord niet? Wijn na whey geeft venijn.

Bedankt voor de berichtjes!

Voel me alweer beter. Gisteravond aan de kippensoep en kon er vervolgens nog een wrap met kipfilet achteraan plakken.

Gister niet meer dan 1300 calorieën binnen gekregen. Puur omdat de buikkrampen niet echt heel fijn waren.

Maar vandaag voel ik me weer een stuk beter! Vanavond lekker dansen en hopelijk nog wat cardio erachteraan. Ligt eraan hoe ik me voel.

Dan nog een nachtje slapen, morgen de laatste spullen inpakken en dan 's nachts richting SPANJEEEEEE:haha::haha::haha:.

Zal vanavond of morgenavond even pics plaatsen van mijn huidige shape nu.
Nog niet heel denderend ofzo maar merk zelf wel als ik bijvoorbeeld zit, me buik niet meer in de wegzit. ( haha )

Als deze 10 dagen vakantie voorbij zijn ga ik kneiterhard voor. Wil dan echt alles op alles gaan zetten. Incl veel cardio!

Awwyeah! Bijna vakantie!

Lekker genieten meid!

Probeer je niet te veel te laten gaan, het is echt balen als de schade groot is wanneer je weer terugkomt en opnieuw moet beginnen... Achteraf zijn al die lekkere dingen het niet waard..

(god, ik hoop dat ik daar zelf ook nog eens in begin te geloven en er naar handel :roflol: )

Awwyeah! Bijna vakantie!

Lekker genieten meid!

Probeer je niet te veel te laten gaan, het is echt balen als de schade groot is wanneer je weer terugkomt en opnieuw moet beginnen... Achteraf zijn al die lekkere dingen het niet waard..

(god, ik hoop dat ik daar zelf ook nog eens in begin te geloven en er naar handel :roflol: )

Ik weet het, maar op dat moment heb je dan zo'n stemmetje die zegt; ahjoh wel een beetje leven hoor.
Heb hetzelfde probleem als ik dronken ben. Ik weet; niet doen krijg je een kater van.
Maar op dat moment denk ik alleen maar; MEER WIJN.

Het voordeel is is dat we best wat wandelingen hebben gepland. Door de bergen hiken, ongeveer 10km. Zal ongeveer 5 uur lopen zijn. Als je dat een paar keer doet op vakantie denk ik ook niet dat de schade heel ernstig is !

Ja toch, ben ik helemaal met je eens hoor! Gewoon genieten en lekker actief zijn scheelt een hoop!

Het leven draait tenslotte niet alleen maar om een fysiek ;)

Geen idee hoe lang je op vakantie gaat, maar van een weekje wijntjes/cocktails/biertjes gebeuren echt geen schokkende dingen hoor.

Gewoon een beetje opletten wat je eet gedurende de dag en je eiwitjes op peil houden.

Verder just enjoy :thumbs:

Gewoon lekker genieten. Vaak onderschat je hoeveel je verbrand tijdens een ''actieve'' vakantie!!

Ja zeker waar, en aangezien ik hier 40 uur per week op me gat zit op kantoor... zal mijn vakantie een stuk actiever zijn haha.

Ik heb alleen echt werkelijk geen idee hoe ik me pot whey ga meenemen... PAST NIET hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven