- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Hallo vanuit het heerlijke Spanje!
Het is hier echt heerlijk weer. Niet te warm, Maar toch echt heel heerlijk.
Donderdag toen we aankwamen was het niet heel geweldig weer.
Maar even boodschappen gedaan.
Savonds pizza gegeten bij het beste restaurant ooit. Ik was hier vorig jaar ook, dus weten gelukkig precies waar we naar toe moeten.
Op tijd naar bed gegaan.
Lekker uitgeslapen en overdag bij het zwembad gelegen.
We hebben vanaf onze tent echt prachtig uitzicht
Gisteravond naar Girona geweest, foto's maken en de 4e musketier opgehaald.
Zo, compleet, op naar de stad.
Gelukkig hebben we een hoop connecties hier dus we hadden onze privé chauffeur die ons ook weer netjes terug heeft gebracht.
Vandaag hele dag weer lekker bij het strand inclusief een katertje.
Zometeen weer uiteten, en vanavond naar een surf feest hier 30 minuten vandaan. Geen idee wat ik er van moet verwachten.
Merk wel dat ik wat minder let op wat ik eet, Maar kijk wel naar de hoeveelheden. Salade met een broodje. Wat meer salade zodat ik al sneller vol zit. De pizza is niet echt goed maar hey, die kan ik ook gewoon echt niet laten staan. Dan maar wat meer andere dingen dan alleen snacks en troep.
Cardio is hier ook een stuk meer aanwezig dan in nederland. Normaal zit ik 40 uur per week op me kont, Hier loop ik toch een stuk meer.
Hoe is het weer in Nederland ?
Het is hier echt heerlijk weer. Niet te warm, Maar toch echt heel heerlijk.
Donderdag toen we aankwamen was het niet heel geweldig weer.
Maar even boodschappen gedaan.
Savonds pizza gegeten bij het beste restaurant ooit. Ik was hier vorig jaar ook, dus weten gelukkig precies waar we naar toe moeten.
Op tijd naar bed gegaan.
Lekker uitgeslapen en overdag bij het zwembad gelegen.
We hebben vanaf onze tent echt prachtig uitzicht
Gisteravond naar Girona geweest, foto's maken en de 4e musketier opgehaald.
Zo, compleet, op naar de stad.
Gelukkig hebben we een hoop connecties hier dus we hadden onze privé chauffeur die ons ook weer netjes terug heeft gebracht.
Vandaag hele dag weer lekker bij het strand inclusief een katertje.
Zometeen weer uiteten, en vanavond naar een surf feest hier 30 minuten vandaan. Geen idee wat ik er van moet verwachten.
Merk wel dat ik wat minder let op wat ik eet, Maar kijk wel naar de hoeveelheden. Salade met een broodje. Wat meer salade zodat ik al sneller vol zit. De pizza is niet echt goed maar hey, die kan ik ook gewoon echt niet laten staan. Dan maar wat meer andere dingen dan alleen snacks en troep.
Cardio is hier ook een stuk meer aanwezig dan in nederland. Normaal zit ik 40 uur per week op me kont, Hier loop ik toch een stuk meer.
Hoe is het weer in Nederland ?

.