XXL Nutrition

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hallo vanuit het heerlijke Spanje!

Het is hier echt heerlijk weer. Niet te warm, Maar toch echt heel heerlijk.

Donderdag toen we aankwamen was het niet heel geweldig weer.

Maar even boodschappen gedaan.
IMG_20180607_154652_928.jpg

Savonds pizza gegeten bij het beste restaurant ooit. Ik was hier vorig jaar ook, dus weten gelukkig precies waar we naar toe moeten.

IMG_20180607_195500_234.jpg

Op tijd naar bed gegaan.
Lekker uitgeslapen en overdag bij het zwembad gelegen.

We hebben vanaf onze tent echt prachtig uitzicht
15285533795122039608919.jpg

Gisteravond naar Girona geweest, foto's maken en de 4e musketier opgehaald.
Zo, compleet, op naar de stad.

Gelukkig hebben we een hoop connecties hier dus we hadden onze privé chauffeur die ons ook weer netjes terug heeft gebracht.

Vandaag hele dag weer lekker bij het strand inclusief een katertje.
Zometeen weer uiteten, en vanavond naar een surf feest hier 30 minuten vandaan. Geen idee wat ik er van moet verwachten.

Merk wel dat ik wat minder let op wat ik eet, Maar kijk wel naar de hoeveelheden. Salade met een broodje. Wat meer salade zodat ik al sneller vol zit. De pizza is niet echt goed maar hey, die kan ik ook gewoon echt niet laten staan. Dan maar wat meer andere dingen dan alleen snacks en troep.
Cardio is hier ook een stuk meer aanwezig dan in nederland. Normaal zit ik 40 uur per week op me kont, Hier loop ik toch een stuk meer.

Hoe is het weer in Nederland ?

Mooi , ziet er goed uit. Geniet ook zeker van het lekkere eten , geen lekkere dingen laten staan omwille je ''dieet''. Wie weet is het de laatste keer dat je bepaalde dingen kan eten. Het weer hier is bloedheet.....geniet er nog van!!

Mooi , ziet er goed uit. Geniet ook zeker van het lekkere eten , geen lekkere dingen laten staan omwille je ''dieet''. Wie weet is het de laatste keer dat je bepaalde dingen kan eten. Het weer hier is bloedheet.....geniet er nog van!!

Laatste keer klinkt wel heel ernstig haha. Maar zeker tot eind juli inderdaad. Na de vakantie is het gas erop dus nu is het een beetje een "nu kan het nog". Mijn ontbijt is nog steeds whey, En probeer mijn eiwitten goed hoog te houden, dus als dat goed zit vind ik het wel prima. En de hele dag niet heel veel koolhydraten eten zodat de pizza niet zo heel veel kwaad kan. Komt allemaal wel goed ! :D

Voor Estartit ligt een eiland. Als je kunt duiken kan ik je aanraden daar te gaan duiken.

Laatste keer klinkt wel heel ernstig haha. Maar zeker tot eind juli inderdaad. Na de vakantie is het gas erop dus nu is het een beetje een "nu kan het nog". Mijn ontbijt is nog steeds whey, En probeer mijn eiwitten goed hoog te houden, dus als dat goed zit vind ik het wel prima. En de hele dag niet heel veel koolhydraten eten zodat de pizza niet zo heel veel kwaad kan. Komt allemaal wel goed ! :D

Bedoelde meer dat ene lekkere gebakje wat je bijv. tegenkomt , van een lokale bakker bijv. Je weet nooit of ie er jaren later nog zou zitten.

Voor Estartit ligt een eiland. Als je kunt duiken kan ik je aanraden daar te gaan duiken.

Helaas nog geen duikbrevet maar toch bedankt voor de tip! Gaan sowieso binnenkort een bootje huren! En waarschijnlijk in oktober naar madeira en kijken of ik daar mijn brevet kan halen ! Snorkelen is sowieso al heel gaaf daar

Krijg honger van die pizza O.o ziet er goed uit!!

Mmm... Pizza.
Ik volg voor pizza (en voor de rest natuurlijk ook :D)

Goedemorgen allemaal!

Van de week al een prachtige ( zware ) wandeling gemaakt. Een beste klim op het warmde punt van de dag. Slim :hahaha:.

Vandaag om 5 uur de wekker gezet. Het was nog ontzettend koud en mijn motivatie was even ver te zoeken. Maar toch zijn we gegaan! Bijna geen wandelpaden, als een aapje naar boven klimmen en een kuit training in de sportschool is er niks bij.

Best wat pauzes gehad want echt hele prachtige plekken gevonden.

Hierbij de route;
Screenshot_20180613-103302.png

Onderweg ook nog wat foto's kunnen maken;

De rest van de dag doe ik niet zo heel veel meer denk ik. Lekker bij het zwembad liggen. Maar nu eerst : KOFFIE!

Mooi tripje en prachtige foto!

En hier nog even een shape update op dag 6. Vind de schade nog best oké. Merk wel dat ik veel meer last heb van een opgeblazen buik. Stiekem kijk ik er ook wel weer naar uit om maandag weer lekker te sporten en maximaal te gaan cutten.

20180613_200651.jpg

Je hebt al een super mooi fysiek!

Nog steeds super netjes hoor! Lekker geen zorgen over maken....vakantie gewicht is veelal bestaand uit vocht!

Ziet er nog steeds top uit!

Mooie foto en goede shape ook!:)

Waar zit je precies in Spanje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven