MuscleMeat

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hierbij ook even een kleine back "progressie"

20180528_174045.jpg

Goed bezig! In!

Screenshot_20180529-143200.png

Moet toch zeggen dat het op deze manier wel heel goed gaat. Zit ik niet te laag in koolhydraten ??

Verder prop ik er vanavond nog wel wat pure chocola bij in om vet wat meer omhoog te krijgen.

ja je komt uit op zo'n 1163 calorieën. Dat is in het algemeen heel laag voor iemand die sport. ikzelf zit ook laag voor een man, maar 1163 vind ik wel zeer laag...

Zal met jouw lengte niet zo gauw onder de ~1500 kcals per dag gaan. Tenzij je wat te compenseren hebt van de dag(en) ervoor.

ja je komt uit op zo'n 1163 calorieën. Dat is in het algemeen heel laag voor iemand die sport. ikzelf zit ook laag voor een man, maar 1163 vind ik wel zeer laag...

Zal met jouw lengte niet zo gauw onder de ~1500 kcals per dag gaan. Tenzij je wat te compenseren hebt van de dag(en) ervoor.

Het zal vanavond ook zeker wel aangevuld worden, waarschijnlijk met nog caseine of iets anders.
Het rare is alleen dat ik wel echt gewoon vol zit en genoeg heb gegeten. Maar goed, het is dan ook 4 uur en zit al aan me avond eten. Wellicht krijg ik vanavond wel meer honger.

Ik weet soms echt gewoon niet meer wat ik moet eten haha.

Het enige wat ik soms kan bedenken is weer groente, of weer wat kipfilet.
Ik heb het de laatste dagen zo zwaar gehad met cutten dat ik nu gewoon geen zin meer heb om te cheaten ofzo ook. Maar het nadeel daarvan is is dat me hele hongergevoel is verdwenen.. Misschien komt het ook wel door de warmte. Wellicht scoor ik zo bij de benzinepomp nog wel even een snicker :o

1527606774932311485239.jpg
Toch nog iets haha

Zo ontzettend trots op mezelf... misschien voor anderen heel normaal maar halleluja.

Na een uur intensief dansen nog 5km gerend...zonder airco... het voelt alsof ik net een zwembad uitkom maar halleluja!!!!

:banana::banana:

Goed gedaan! Dat zwembad gevoel ken ik maar al te goed momenteel :o

zou ik ook eens moeten beginnen doen :loopband: Fat for life :p

En vanavond staat er iets heeeeeel lekkers op de planning

Screenshot_20180530-090129.png

En vanavond weer lekker trainen, zin in!

Lekker bezig al! In.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven