AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

Welkom !!

Back squat
1x10xstang opwarmen
1x6x40kg
1x6x50kg
1x6x52.5kg
1x6x55kg

Pull ups
1x6x23kg tegengewicht
1x6x18kg tegengewicht
2x6x23kg

Dumbell bench press
1x10x5kg opwarmen
4x8x10kg

Back extensions
1x10xbw
4x10x10kg

5min traplopen, maar daar heb ik dus echt een hekel aan
10 minuten snel wandelen

Screenshot_20180530-205407.png

En nog even de macro's.
Had nog wat calorieën over dus ik vind dat ik wel een rood wijntje heb verdiend!

Vandaag is zo'n dag dat ik zoveel zin heb in slecht voedsel. Chocola, chips, macdonalds... EN IK HOU NIET EENS VAN MACDONALDS.

Wat een zware dag. :treuren:

Hoe vaak houden jullie een cheatday onder het cutten?

Ik probeer enkel te cheaten op zondag.

Ken dat gevoel wel, heb ook soms zin in dingen die ik anders zelfs nooit zou eten :o

Ik probeer enkel te cheaten op zondag.

Ken dat gevoel wel, heb ook soms zin in dingen die ik anders zelfs nooit zou eten :o

Ja het is echt ernstig de laatste tijd... maar goed, dan maar wat meer groenten en fruit meenemen.

15278385731331548166576.jpg

Vanmiddag krijg ik gebak ! Past prima ertussen want heb echt al de hele week niet gecheat haha

Nice!

Vind je dat ook niet altijd super fijn als je taille inkrimpt.. Ik kan daar echt gelukkig van worden :roflol: (en zowat depressief als het niet meer afneemt :P )

Geniet van je taart! Af en toe moet kunnen!

Nice!

Vind je dat ook niet altijd super fijn als je taille inkrimpt.. Ik kan daar echt gelukkig van worden :roflol: (en zowat depressief als het niet meer afneemt :P )

Haha ja mijn dag kan eigenlijk niet meer stuk haha. Vooral omdat ik zelf geen verschil zag. Gisteren zei een vriendin ; luus je begint het echt al te zien hoor! Maar ik merk het bij mij altijd aan me armen benen en rug etc maar me buik veranderd bijna niks. Dus dan is dit echt wel heel fijn.

Zo en nu tijd voor een stukje appel kruimel hahaha

sssttttt maar ik heb gistreren avond ook frietjes gegeten ;-)

Haha ja mijn dag kan eigenlijk niet meer stuk haha. Vooral omdat ik zelf geen verschil zag. Gisteren zei een vriendin ; luus je begint het echt al te zien hoor! Maar ik merk het bij mij altijd aan me armen benen en rug etc maar me buik veranderd bijna niks. Dus dan is dit echt wel heel fijn.

Zo en nu tijd voor een stukje appel kruimel hahaha

Ja... het duurt toch altijd langer voor je het zelf ziet.. Je kijkt zelf ook altijd naar de mindere dingen.

Buik / taille gaat ook altijd pas op het laatst (en benen /zucht) Dus duurt vaak even voordat daar progressie te zien is.. Vooral ook omdat het zo langzaam en geleidelijk gaat, dan ben je alweer aan die -1cm gewend, dus lijkt het nog hetzelfde haha!

Enjoy!

Probeer zelf zoveel mogelijk in te fitten waar ik trek in heb, ook tijdens een cut. Heb deze cut nu 1x in de 2 weken een dag gehad waarbij ik ~400 kcals extra at.
Volgens mij lukt het jou toch ook nog aardig om dingen als chocola, wijn en avondjes uit eten in te plannen?
Zijn denk ik gewoon de cravings, vooroorzaakt door het cutten, waar je last van hebt :p

Ik cheat eigenlijk nooit, maar ik ben dan ook een ziekelijke autist en controlfreak:o.

Beste is gewoon fitten in je macro’s, maar een minicheat kan geen kwaad en daardoor houd je het mentaal meestal beter uit.

Ligt aan de fase van mijn cut..van 1 a 2 x per week tot de laatste 2 weken niet of ingecalculeerd en dus afgewogen e.d

sssttttt maar ik heb gistreren avond ook frietjes gegeten ;-)

NOOOOOOHHHH:fries:

Ja... het duurt toch altijd langer voor je het zelf ziet.. Je kijkt zelf ook altijd naar de mindere dingen.

Buik / taille gaat ook altijd pas op het laatst (en benen /zucht) Dus duurt vaak even voordat daar progressie te zien is.. Vooral ook omdat het zo langzaam en geleidelijk gaat, dan ben je alweer aan die -1cm gewend, dus lijkt het nog hetzelfde haha!

Enjoy!

Dat is zeker waar... Ik sta ook bewust niet meer op de weegschaal. Puur omdat ik daar helemaal geobsedeerd door kan raken terwijl het in werkelijkheid misschien wel vet goed gaat ( of juist niet ).
We zullen zien. Hebben ook nog genoeg tijd om door te gaan.

Jij gaat ook wel echt heel lekker hooooor!

Probeer zelf zoveel mogelijk in te fitten waar ik trek in heb, ook tijdens een cut. Heb deze cut nu 1x in de 2 weken een dag gehad waarbij ik ~400 kcals extra at.
Volgens mij lukt het jou toch ook nog aardig om dingen als chocola, wijn en avondjes uit eten in te plannen?
Zijn denk ik gewoon de cravings, vooroorzaakt door het cutten, waar je last van hebt :p

Ja doe ik dus ook maar ik wordt dan gelijk een beetje gek in me hoofd en denk ik dat het allemaal niet meer mee gaat zitten ofzo haha. Alsof 1 stukje appel kruimel mijn volledige fysiek gaat verpesten voor de rest van de contest....
Maar precies, ik hou altijd bewust wat over zodat ik met mijn vriendinnen wel gewoon een wijntje kan drinken.
Ben bijvoorbeeld ook gestopt met koffie drinken met melk en suiker, heb mezelf zwart leren drinken haha.
Verder bijvoorbeeld alleen nog maar rode wijn ipv witte... Het zijn de kleine dingetjes!

Ik cheat eigenlijk nooit, maar ik ben dan ook een ziekelijke autist en controlfreak:o.

Beste is gewoon fitten in je macro’s, maar een minicheat kan geen kwaad en daardoor houd je het mentaal meestal beter uit.

Ik ken het, ik ken het.
En precies. Ik genoot verschrikkelijk van dat stukje gebak dus dan heb ik er ook wat minder moeite mee. Ben weer even genezen voorlopig.

Ligt aan de fase van mijn cut..van 1 a 2 x per week tot de laatste 2 weken niet of ingecalculeerd en dus afgewogen e.d

Ik denk dat ik gewoon geen grote cheats ga doen, maar elke keer zorgen dat er iets binnen me macro's past... :tomato:

Heerlijk zeg, om 5 uur in de sportschool op vrijdag. Wat een RUST.

Back squat
1x6xstang ( opwarmen )
1x6x40kg
3x6x50kg

Deadlift
1x6x50kg
3x6x60kg

Dumbell bench press
4x6x10kg

Pull ups
4x6x27kg tegengewicht

Overhead press
1x10x10kg
2x10x15kg

Walking lunges
3x10x12kg per hand

Nice!

Om nog maar niet te spreken over een paar centimeter toename in een paar dagen :rolleyes:

Laat je telefoon en je meetlint eens thuis dan geniet je nog veel meer. @Skatermarvin

Heeft iemand hier ervaring mee ? Had vandaag een cheatday ingepland... wel netjes met whey ontbeten en vanmiddag makreel... maar zojuist high wine gedaan, 2 wijntjes en een hele hoop hapjes... bitterballen ... kaadstengels... brood met dipjes etc...

Werd in 1 klap ontzettend misselijk en alles kwam eruit... nu nergens meer last van ? Komt dat door een klap qua voedsel ofzo ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven