AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk die warmte.
Binnen werkt de airco niet meer. Geen frisse lucht die binnenkomt. 1 stap en je zweet. Machines produceren heel veel warmte. Was binnen 38 graden volgens de airco maar ik neem morgen even een termometrer mee.
Eerder naar huis gegaan En zit nu al zeker een uur in een koud bad.

#ikbenmisselijk #hoofdpijn #ikhebhierhelemaalgeentijdvoorwantikhebnogmaar12dagenvoordecontest
 
Volgens mij kunnen de meeste auto's 90 of 100 rijden in de 4rde versnelling zonder gekke toeren
 
Volgens mij kunnen de meeste auto's 90 of 100 rijden in de 4rde versnelling zonder gekke toeren

Ja is ook wel mogelijk maar heb het idee dat ik dan mijn gebakje opblaas :roflol:
 
Leuk die warmte.
Binnen werkt de airco niet meer. Geen frisse lucht die binnenkomt. 1 stap en je zweet. Machines produceren heel veel warmte. Was binnen 38 graden volgens de airco maar ik neem morgen even een termometrer mee.
Eerder naar huis gegaan En zit nu al zeker een uur in een koud bad.

#ikbenmisselijk #hoofdpijn #ikhebhierhelemaalgeentijdvoorwantikhebnogmaar12dagenvoordecontest
Pff..ellende. Dan vond ik 29 graden op mijn werk al klote (ook kapotte airco)..

Al een plan voor na de contest?
 
Pff..ellende. Dan vond ik 29 graden op mijn werk al klote (ook kapotte airco)..

Al een plan voor na de contest?

Bedoel je een plan qua werk of qua sport na de contest ?
 
Zo net nog even een uurtje "gewandeld".

Screenshot_20180716-211958_MapMyRun.jpg


Morgen uurtje dansen. Zo ver dat gaat in die bloedhete zaal. Daarna nog wat cardio, wil dan ook eigenlijk wel 5km lopen.
Zit er over na te denken om woensdag voor het werk ook even een uur cardio te doen zodat ik savonds alleen nog kracht hoef ivm de hitte...
 
Gisteren na het wandelen meteen migraine gekregen. Het is al best lang geleden dat ik zo'n zware aanval heb gehad. Ik denk toch dat dit misschien met de lage koolhydraten te maken heeft.
Dit in combinatie met het warme weer en stress. Tadaa luus is knockout.

Daarom ook mijn koolhydraten lichtelijk verhoogd. Wil er medisch gewoon niet aan onderdoor gaan. Al zat ik nou de hele dag achter mijn computer... maar dat is ook niet het geval.

Voeding vandaag:
Screenshot_20180717-074818_MyFitnessPal.jpg


Kijken hoe de dag loopt. Dan naar Alkmaar rijden om te dansen en hopen dat ik me goed genoeg voel om nog 5km te lopen.
Mijn migraine duurt namelijk normaal gesproken 3 dagen...

Ik kan dit er nu niet bij hebben.
 
Sport..en voeding..

Ik ga sowieso door met IF en trainen. Zoals in je post van net leest ga ik wel wat minder streng zijn op carbs. Sowieso eerst een weekend gewoon nergens naar kijken. Daarna lekker door met sporten. Denk dat ik nog heel even ga door cutten maar dan wat langzamer en als ik van vakantie kom een cleanbulk ga inlassen. Maar daar wil ik eerst nog het een of ander over opzoeken.
 
Mehh, wat kut!

Denk goed om jezelf en loop niet te hard van stapel, dagelijks zoveel cardio is ook niet nodig.. dansen is ook al cardio. Zeker als je al een intensieve baan hebt en laag in koolhydraten zit.

Ik doe bijv. veel cardio, maar ik zit ook 5x per week 8 uren lang op m'n kont achter de pc (daarom is ie zo plat :treuren: ) Dus dan is dat een goede compensatie, maar als je op je werk ook nog zo intensief bezig bent is het allemaal wat te veel van het goede.

Rustig aan.. je staat er goed bij en je hebt nog wel even!

Beterschap!
 
Met die warmte waarin je je bevind op werk zul je ook behoorlijk veel moeten drinken..

En nee...geen wijn!:finger:
 
Bah, migraine. Hopelijk blijft het geen 3dagen hangen! Beterschap gewenst alvast!

Denk goed om jezelf en loop niet te hard van stapel, dagelijks zoveel cardio is ook niet nodig.. dansen is ook al cardio. Zeker als je al een intensieve baan hebt en laag in koolhydraten zit.

Ik doe bijv. veel cardio, maar ik zit ook 5x per week 8 uren lang op m'n kont achter de pc (daarom is ie zo plat :treuren: ) Dus dan is dat een goede compensatie, maar als je op je werk ook nog zo intensief bezig bent is het allemaal wat te veel van het goede.

En dit! Je hebt echt een actieve job en dan nog die dansles, dat is ook allemaal cardio hé!
Ik zit in hetzelfde schuitje als HillR (bureaujob, 2u/dag in de auto) dus dan kun je niet anders dan 's avonds fietsen/lopen/cardio in de gym/...
Met jou job en bewegingspatroon zou ik daar niet te hard op focussen tbh :)
 
Ja ik drink eigenlijk wel 250ml per uur exclusief de koffie op het werk.

De cardio van het dansen valt eigenlijk wel mee. Ik kijk ook meestal naar de training tot ik weet hoeveel ik nog kan gaan lopen.

Maar jullie hebben wel gelijk. Ik wil weer eens te veel en maak mijzelf wijs dat ik er anders niet kom:o.

Als ik in de spiegel kijk ben ik ook gewoon verre van tevreden. Maar goed, het is wat het is he.
 
Als ik in de spiegel kijk ben ik ook gewoon verre van tevreden. Maar goed, het is wat het is he.

Dat is gewoon vrouw zijn :D Ik heb daar ook last van, en aan HillR haar log te zien zij ook.
Terwijl jullie er alletwee fantastisch uitzien en niets hebben om ontevreden over te zijn :thumb:
 
Precies dat.

Ondanks dat er dagen bij zijn dat ik in de ochtend in de spiegel kijk "ohhh het wordt nog wel wat" zijn dat zeldzaamheden. Voor het overgrote deel zie ik dikke benen, een moe hoofd, kuiten zonder definitie, kleine hangbillen en ga zo maar door :roflol:

Helemaal niet realistisch, ik hoop dat jij je dat ook realiseert! Maar die gedachten omzetten is moeilijk, is mij nog nooit gelukt. :(
 
Zowel man als vrouw moet niet vergeten waar we vandaan komen :) En als je dan jezelf ook nog eens afzet tegen de 99% van de bevolking in plaats van tegen de 1% die op Instagram de juiste hoek in de perfecte houding foto’s van zichzelf deelt.. Dan is er denk ik geen enkele reden tot onzekerheid ;)
 
Cardio
44min 20 sec
5km
330 calorieën ( volgens het apparaat, geen gegevens ingevuld )
 
Zowel man als vrouw moet niet vergeten waar we vandaan komen :) En als je dan jezelf ook nog eens afzet tegen de 99% van de bevolking in plaats van tegen de 1% die op Instagram de juiste hoek in de perfecte houding foto’s van zichzelf deelt.. Dan is er denk ik geen enkele reden tot onzekerheid ;)
Zo waar dit..maar blijft lastig.
 
Een hele goeie morgen!

Gister mam nog even geholpen toen ik thuis kwam ( 21:30 ) en gelijk naar bed gegaan. Vanochtend schrok ik wakker en dacht ik dat ik mij had verslapen maar het was 05:57. Dat is best lekker als je de wekker om 06:00 hebt gezet.

Snel alles bij elkaar geraapt en in de auto gestapt. Toen ik aankwam dacht ik meteen: waar ben ik eigenlijk mee bezig, ik weet dat ik hier vanavond spijt van ga krijgen. Maar goed, maakt niet uit, verstand op nul en gaan met die banaan:

5km
43min 42 seconden
389 calorieën ( geen gegevens ingevuld )

Nu zit ik in de kleedkamer te wachten tot meneer klaar is met de spiegel op te hangen. Misschien kan ik hem vertellen dat die spiegel ergens anders moet want de belichting is daar echt ruk:D.

Zo douchen, hele dag werken ( was gister iets beter uit te houden dus hopelijk vandaag weer ) en na het werk gelijk weer terug naar de sportschool.

En net zodra ik klaar ben met deze post, springt er een mokkel onder de douche terwijl ik zit te wachten. Ik wordt hier zo chagerijnig van he :fire:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven