AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In voor meer pizza pics.
 
Ik denk dat dat vooral door wedstrijdzwemmen vroeger komt. Heb je ook zoiets gedaan ?
Verder is het ook een beetje me eigen schuld. Voorheen HAAAAATTE ik legday. Ging dan ook niet verder dan alleen met een stang squatten haha.
Maar goed, ik ga na volgende week gewoon kei hard knallen en alles op alles zetten. Dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik me best heb gedaan :D

Heb wel eventjes recreatief schoonspringen gedaan. Dat was 1x per week een beetje de basis leren dus is niet noemenswaardig voor lichaamsbouw. In mijn geval is her vooral genetics dat de verdeling in de basis al zo was denk ik.

Goed plan!
 
ik zie iig je bovenste abs al!

Waren het maar abs :janken:

In voor meer pizza pics.

:lol: Welkom!


Welkom!


Welkom!

Heb wel eventjes recreatief schoonspringen gedaan. Dat was 1x per week een beetje de basis leren dus is niet noemenswaardig voor lichaamsbouw. In mijn geval is her vooral genetics dat de verdeling in de basis al zo was denk ik.

Goed plan!

Hahah nee, dan komt het niet daar door denk ik. Verder denk ik ook dat mijn benen niet zo heel veel aanleg hebben om te groeien aangezien ik sinds het dansen me benen ook flink train. Maar we shall see!

ik volg, succes

Welkom!


Vandaag wel een goede basis qua voeding. Maar beetje lastig aangezien ik vanavond me verjaardag vier. En tja... dan ga ik even niet opletten. Net zoals donderdag, dan ben ik echt jarig. Vanaf volgend weekend dus ook proberen wat wijntjes te laten staan!
Verder ook vandaag begonnen met koffie zwart drinken. Gingen makkelijk 6 bakken per dag in met melk en suiker:grumble:.

Voeding:

Ontbijt
Brinta 10gram
Whey protein 20 gram
Pindakaas 10gram
Water

Lunch
Gerookte kipfilet 82 gram
Knäckebröd volkoren 2 stuks

Diner
Kip Kaasschnitzel 125 gram
Sperziebonen 100 gram
Gebakken aardappels 100 gram

Tussendoortjes
XXL Low Carb Protein bar 61 gram
Appel
Blueberry Skyr 156 gram
Frambozen 75 gram
Gschrapte Worteltjes 238 gram
Banaan
CHARDONNAY!!!!!!

Dus nog niet helemaal sterk van start, maar dat komt zeker na volgende week!
( Daarna nog een vakantie van 7 juni tot en met 17 juni )

Ben benieuwd!
 
Ik haat het wanneer ze hun sokken aanhouden
 
Soort vrouwelijke versie van mijn log:roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven