Fitness Seller

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een verjaardag met meloen en ham + komkommer met zelfgemaakte pesto/yoghurt/pepersaus

( oja en wijn)

Vanmiddag gesnapt ...

IMG-20180518-WA0016.jpg
 
Nice fysiek al Lucille :)
 
Ben al een beetje fan van HillR, maar ga jouw log ook volgen. In, en succes
 
Ik was vorig jaar ook op 2e pinksterdag in phantasialand en toen kon ik overal binnen 5 min in. Dus veel plezier :D
 
Misschien staat het hier al maar wat voor dans doe je?
 
Hahaha dat heb ik dit weekend ook een heleboel gedaan ben ik nu dan ook een danser? :cool::cool:
 
Hahaha dat heb ik dit weekend ook een heleboel gedaan ben ik nu dan ook een danser? :cool::cool:

Ik vind van wel !!







Wat een dag zeg. Een veel te druk weekend gehad en dat merk ik nu echt wel. Gecheat, veel alcohol en niet zo heel veel geslapen. Ook vandaag weer ontzettend druk waardoor me avond eten helemaal nergens op slaat.

Ontbijt
Whey 20 gram
brinta 12 gram

Tussendoor
XXL Low Carb Protein Bar
Banaan

Lunch
Knäckebröt sesam 45 gram
Gerookte kipfilet 106 gram

Tussendoortjes
Appel
Skyrr 159 gram
Pure chocola 19 gram

Diner
Lidl broodje met pijnboompitten
Kipfilet 150gram
Ice espresso machiato

Training
Dansen 18:30-19:30
Paar keer onder de les gehad dat het aardig zwart werd voor me ogen. Geen energie en ontzettend warm. Had het al de hele dag aardig benauwd.

Straks lekker naar huis en op tijd naar bed. Morgen een nieuwe dag. Hoop oprecht dat het beter wordt want ik wil knaaaaallleeeeeen verdorie.
 
Tuurlijk wordt het een betere dag! :D

Zorg dat je voor je training wat carbs pakt. ;) even wat energie derin en knallen jij! :lifter:
 
Vandaag met een zuur gezicht naar het werk. Goed geslapen maar het gevoel dat me ogen gewoon niet meer open gaan haha.

Kom ik mijn kantoor in ...

20180523_083136.jpg

Ontzettend lief !:birthday:

Morgen pas echt jarig, maar heb uiteraard vrij genomen.
Bak koffie er in. ( Had vanochtend echt de meest slappe whey shake ooit, Had nog maar 12gram whey ). Gelukkig komt me pot vandaag weer binnen.

Aardige spierpijn van gister. Wat nieuwe been trainingen gedaan met dansen.

Vanavond lekker met mijn vriendinnen eten. Ze wilden pizza maken, heb maar gezegd dat ik dan zelf thuis even wat eet. Hebben die lieve schatten het diner aangepast. Vlees met aardappels en boontjes.
Lieverds :heart:.

Morgen ook alsnog wel rustig aan doen met voeding. Zal wel een stuk taart krijgen van oma. En savonds uiteten bij de griek.
Maar goed je bent dan ook maar 1x per jaar jarig he :penis:
 
Lekker nog even van genieten en daarna de teugels aantrekken. :D komt goed!!

vooral die bak smaaktomaatjes van de LIDL doet het hem. :roflol:
 
Lekker nog even van genieten en daarna de teugels aantrekken. :D komt goed!!

vooral die bak smaaktomaatjes van de LIDL doet het hem. :roflol:

Haha ja die staat daar standaard voor als ik honger krijg hehehehe :eating:
 
Leuk van je vrienden dat ze zo met je meedenken :)
Geniet van vandaag en morgen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven