MuscleMeat

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Gaaf! Bloedmaan!

Screenshot_20180727-221027_Instagram.jpg

Goedemorgen allen,

Vandaag de allerlaatste dag, en moet zeggen. Het voelt raar :emo:

Gisteravond nog ongeveer 200ml extra geconsumeerd omdat praten gewoon bijna niet meer ging zo droog was alles.

Vanochtend wakker geworden en ik moet zeggen ik ben stront zenuwachtig. Het voelt alsof ik weer rij examen ga doen.

In ieder geval wil ik wel alvast mijn cijfertjes delen. Ik heb het vanaf dat ik van vakantie kwam gedaan, aangezien dat toen echt mijn start punt was.

17 juni
75kg
Taille 74cm
Billen 104cm
Been 53cm
Heupen 88cm

28 juli
68.7kg ( -6.3kg)
Taille 66cm (-8cm)
Billen 101cm (-3cm)
Been 51cm (-2cm)
Heupen 87cm (-1cm)

Totaal 6.3kg gewicht kwijt
Totaal 14cm kwijt

Nu klaar maken. Outfit aan. En die kan op.
Om 10:30 is de shoot :angstig:.

Veel succes en plezier! Zet hem op :)

Fantastische cijfers!
Have fun @ the shoot, en geniet van het eten erna :D
Je hebt het meer dan verdiend!!

17 juni
75kg
Taille 74cm
Billen 104cm
Been 53cm
Heupen 88cm

28 juli
68.7kg ( -6.3kg)
Taille 66cm (-8cm)
Billen 101cm (-3cm)
Been 51cm (-2cm)
Heupen 87cm (-1cm)

Totaal 6.3kg gewicht kwijt
Totaal 14cm kwijt
Awesome! Hard gewerkt Lucile!!:woot:

Heel veel plezier zo! Al denk ik dat het er al deels op zit..

Veel succes en plezier! Zet hem op :)

Fantastische cijfers!
Have fun @ the shoot, en geniet van het eten erna :D
Je hebt het meer dan verdiend!!

Awesome! Hard gewerkt Lucile!!:woot:

Heel veel plezier zo! Al denk ik dat het er al deels op zit..

Thanks allemaal! Ondanks dat ik stond te shaken op mijn benen, me al kapot zweette na alleen al het pompen en zo'n droge bek had dat praten met dubbele tong ging; het was Gaaf!!!!

Een ontzettende leuke vent. Was ontzettend gezellig en ben blij met de foto's!!

Ben ongeveer naar huis gerend voor drinken. Niet normaal hoeveel dorst je kan hebben haha. Daarna een tosti gegeten en stuk chocola. Echt hemels !!!!

Morgen of overmorgen krijg ik de foto's en zal dan kijken welke ik het mooiste vind en die dan insturen:D

Spannend!!!:lol:

Huge ass carb dip hahahaha

IMG-20180728-WA0007.jpg

Na die 2 tosti's en chocola en 1 stukje kibbeling zit ik ook gewoon echt vol en mijn cravings zijn totaal verdwenen. Nu aan de koffie en water :heart:

Huge ass carb dip hahahaha

IMG-20180728-WA0007.jpg

Na die 2 tosti's en chocola en 1 stukje kibbeling zit ik ook gewoon echt vol en mijn cravings zijn totaal verdwenen. Nu aan de koffie en water :heart:
Hahaha nice, zo voel ik me ook altijd na een avondje "all you can eat" :p

Precies :roflol:.
Verzadigd zijn is een heerlijk gevoel, helemaal als dat al na 2 tosti's en wat chocola is:o. Gewoon genieten in normale porties:).

Het is een combinatie van gelukkig voelen door een doel dat je hebt behaald, trots vanwege de discipline, lichamelijk goed door de verzadiging van iets waar je al weken zin in hebt en voldaan door de gedachten dat je zo een wijntje kan drinken.
Voor mij kan de contest niet meer stuk haha :heart:

Wat ik trouwens wel heb geleerd voor volgend jaar: ik ga laden.

Na de shoot dus gegeten. Even gedoucht en plop; Aderen zichtbaar. Meer pomp.

Maar goed, dan weet ik dat voor volgend jaar. Voordat ik op vakantie ga ( 8 september ) dit nog even goed uitproberen voordat ik met een clean bulk begin.

Maar volgende week eerst maar even een rust week. Blijf wel lekker wandelen maar even rust in de spiertjes!

Ben ongeveer naar huis gerend voor drinken. Niet normaal hoeveel dorst je kan hebben haha.

Mocht je geen water van die vent hebben? :thinking: of heb je buiten foto's gemaakt?

Benieuwd naar het resultaat. Fijn dat je je er zo goed bij voelt.
Wbt het meer aderen; ik heb dat sowieso altijd bij het douchen omdat ik best warm douche. Kan dat het geval zijn of kwam het echt alleen door het laden?

Mocht je geen water van die vent hebben? :thinking: of heb je buiten foto's gemaakt?

Benieuwd naar het resultaat. Fijn dat je je er zo goed bij voelt.
Wbt het meer aderen; ik heb dat sowieso altijd bij het douchen omdat ik best warm douche. Kan dat het geval zijn of kwam het echt alleen door het laden?

Nee ik wilde pas weer water na de shoot :) had gister maar 1L gedronken en na een bepaald tijdstip niks meer.

Daarbij: warmte zet het inderdaad meer uit maar ik zag aderen op mijn biceps en schouders die ik nog nooit eerder heb gezien haha. Daarom ga ik het eens over 6 weken uitproberen. Volledige schema qua water, carbs, zout enzo. Eens kijken wat dat met mij doet zodat ik dat eventueel kan toepassen bij de contest van volgend jaar.

Ik ben zelf ook heel benieuwd! Maar het heeft mij vooral mentaal veranderd en dat is denk ik mijn grootste progressie :)

Bedoelde ook na de shoot :)

Mentale progressie is ook erg belngrijk, good job.

zo benieuwd!!! ;) en zo mooi je vooruitgang!! :)

Iedereen maakt op zijn manier progressie. Mentaal en fysiek!
Je zet een betere versie van jezelf neer tov het begin en dat is waar je het voor doet. :thumb:

Je bent enorm gegroeid op veel vlakken en wees daar trots op!
Je bent een topper!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven