- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Awesome! Hard gewerkt Lucile!!17 juni
75kg
Taille 74cm
Billen 104cm
Been 53cm
Heupen 88cm
28 juli
68.7kg ( -6.3kg)
Taille 66cm (-8cm)
Billen 101cm (-3cm)
Been 51cm (-2cm)
Heupen 87cm (-1cm)
Totaal 6.3kg gewicht kwijt
Totaal 14cm kwijt

Fantastische cijfers!
Have fun @ the shoot, en geniet van het eten erna
Je hebt het meer dan verdiend!!
Awesome! Hard gewerkt Lucile!!
Heel veel plezier zo! Al denk ik dat het er al deels op zit..

Hahaha nice, zo voel ik me ook altijd na een avondje "all you can eat"Huge ass carb dip hahahaha
![]()
Na die 2 tosti's en chocola en 1 stukje kibbeling zit ik ook gewoon echt vol en mijn cravings zijn totaal verdwenen. Nu aan de koffie en water![]()

Hahaha nice, zo voel ik me ook altijd na een avondje "all you can eat"![]()

Haha is niet zo gek als je eerst aan het dieten was toch? je buik moet daar weer aan wennenJa maar dit is toch erg, Kan ik eindelijk cheaten.. Ga ik out op 2 tosti's en stuk chocola...![]()
Haha is niet zo gek als je eerst aan het dieten was toch? je buik moet daar weer aan wennen
PreciesHaha zeker waar. Ergens maar goed ook anders had ik die 6.3kg er weer aan gegeten
.
. Gewoon genieten in normale porties
.Precies.
Verzadigd zijn is een heerlijk gevoel, helemaal als dat al na 2 tosti's en wat chocola is. Gewoon genieten in normale porties
.

Ben ongeveer naar huis gerend voor drinken. Niet normaal hoeveel dorst je kan hebben haha.
of heb je buiten foto's gemaakt?Mocht je geen water van die vent hebben?of heb je buiten foto's gemaakt?
Benieuwd naar het resultaat. Fijn dat je je er zo goed bij voelt.
Wbt het meer aderen; ik heb dat sowieso altijd bij het douchen omdat ik best warm douche. Kan dat het geval zijn of kwam het echt alleen door het laden?
had gister maar 1L gedronken en na een bepaald tijdstip niks meer. 
Bedoelde ook na de shoot
Mentale progressie is ook erg belngrijk, good job.