Goedenavond allemaal!
Eindelijk de oplader teruggevonden van mijn laptop dus dit is een stuk makkelijker loggen.
Een heerlijk weekend gehad. Veel met vrienden afgesproken en lekkere hapjes en drankjes gedaan.
Wilde eigenlijk vandaag gaan trainen en daarna een week rust nemen. Maar toen ik vanochtend in bed lag en pas om 11:15 wakker werd dacht ik; vandaag doe ik eens lekker rustig aan!
Het trainen blijft toch ontzettend kriebelen. Over precies 6 weken ga ik op vakantie naar Fuerteventura, en aangezien ik niet stil kan zitten heb ik alvast een nieuwe planning gemaakt.
Na uitrekenen wat mijn onderhoud is ben ik op het volgende uitgekomen:
1696 calorieën
173 gram eiwitten
55 gram vetten
233 gram koolhydraten.
Aangezien ik de aankomende tijd iets minder spastisch wil doen en eindelijk eens wil gaan genieten van mijn zomer ben ik tot de conclusie gekomen om mijn lunch, tussendoortjes en na het avondeten ongeveer op +- 1200 calorieën wil houden. Zo kan ik 500 calorieën bewaren voor het avondeten.
's avonds houd ik bij wat de pot schaft, en verwerk dit uiteindelijk toch in mfp. Wat ik dan gemiddeld overhoud aan calorieën van maandag tot en met vrijdag kan ik eventueel consumeren met een hapje of drankje in het weekend.
Zo denk ik dat ik uiteindelijk zonder al te veel struggles en moeilijk gedoe mijn shape nu kan behouden/iets verbeteren voor vakantie.
Daarbij begin ik vanaf morgen met het bekende 5x5 schema. Ik wilde dit al een hele tijd doen, maar nooit aan begonnen. De 6 weken tot mijn vakantie vind ik een mooie tijdsstek om dit te gaan doen.
Daarbij ga ik de aankomende tijd gewoon water drinken naar behoefte.
Verder blijf ik gewoon lekker wekelijks dansen, af en toe wandelen en 3x per week trainen. Daarbij blijf ik ook ( voornamelijks doordeweeks ) IF volgen. Bevalt mij toch eigenlijk wel erg goed.
Als iemand opmerkingen of aanvullingen heeft hoor ik het graag
OJA! In oktober doe ik hoogstwaarschijnlijk mee met de Obstacle run, dus nog iets om voor te trainen