AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
zo benieuwd!!! ;) en zo mooi je vooruitgang!! :)

Iedereen maakt op zijn manier progressie. Mentaal en fysiek!
Je zet een betere versie van jezelf neer tov het begin en dat is waar je het voor doet. :thumb:

Je bent enorm gegroeid op veel vlakken en wees daar trots op!
Je bent een topper!

Jij bent hier de topper die mij constant er doorheen heeft getrokken!!! Bedankt voor alles en al je steun en goede woorden! :heart:

Jij bent hier de topper die mij constant er doorheen heeft getrokken!!! Bedankt voor alles en al je steun en goede woorden! :heart:
Enige wat ik heb gedaan is je steunen en waar mogelijk tips en adviezen gegeven. Maar JIJ hebt dit zelf gedaan! Eer aan wie de eer toekomt meid!
Je bent een topper!

Goedenavond allemaal! :wave:

Eindelijk de oplader teruggevonden van mijn laptop dus dit is een stuk makkelijker loggen.
Een heerlijk weekend gehad. Veel met vrienden afgesproken en lekkere hapjes en drankjes gedaan.

Wilde eigenlijk vandaag gaan trainen en daarna een week rust nemen. Maar toen ik vanochtend in bed lag en pas om 11:15 wakker werd dacht ik; vandaag doe ik eens lekker rustig aan!

Het trainen blijft toch ontzettend kriebelen. Over precies 6 weken ga ik op vakantie naar Fuerteventura, en aangezien ik niet stil kan zitten heb ik alvast een nieuwe planning gemaakt.

Na uitrekenen wat mijn onderhoud is ben ik op het volgende uitgekomen:
1696 calorieën
173 gram eiwitten
55 gram vetten
233 gram koolhydraten.

Aangezien ik de aankomende tijd iets minder spastisch wil doen en eindelijk eens wil gaan genieten van mijn zomer ben ik tot de conclusie gekomen om mijn lunch, tussendoortjes en na het avondeten ongeveer op +- 1200 calorieën wil houden. Zo kan ik 500 calorieën bewaren voor het avondeten.

's avonds houd ik bij wat de pot schaft, en verwerk dit uiteindelijk toch in mfp. Wat ik dan gemiddeld overhoud aan calorieën van maandag tot en met vrijdag kan ik eventueel consumeren met een hapje of drankje in het weekend.
Zo denk ik dat ik uiteindelijk zonder al te veel struggles en moeilijk gedoe mijn shape nu kan behouden/iets verbeteren voor vakantie.

Daarbij begin ik vanaf morgen met het bekende 5x5 schema. Ik wilde dit al een hele tijd doen, maar nooit aan begonnen. De 6 weken tot mijn vakantie vind ik een mooie tijdsstek om dit te gaan doen.

Daarbij ga ik de aankomende tijd gewoon water drinken naar behoefte.

Verder blijf ik gewoon lekker wekelijks dansen, af en toe wandelen en 3x per week trainen. Daarbij blijf ik ook ( voornamelijks doordeweeks ) IF volgen. Bevalt mij toch eigenlijk wel erg goed.

Als iemand opmerkingen of aanvullingen heeft hoor ik het graag:yes:

OJA! In oktober doe ik hoogstwaarschijnlijk mee met de Obstacle run, dus nog iets om voor te trainen :D

Goede insteek voor de zomer en na de contest. Preview ziet er al goed uit.

Gelijk nieuwe doelen gesteld ook zie ik. Gewoon doen, niks hoogstwaarschijnlijk..

Goede insteek voor de zomer en na de contest. Preview ziet er al goed uit.

Gelijk nieuwe doelen gesteld ook zie ik. Gewoon doen, niks hoogstwaarschijnlijk..

Ja ik wil ook heel erg graag, maar de groep die gaat zijn al aangemeld. Nu kan je verschillende tijdsvakken kiezen maar dan ren ik waarschijnlijk niet met hun mee.
Dus wij gaan morgen proberen om mij bij die groep aan te melden zodat ik niet ongezellig in mij eentje loop :D

Ik lees 5x5, dit maakt mijn dag weer een stukje mooier :D
Zet hem op!

1696 kcal is niet bulken mag ik hopen toch?

Ik heb dus een app gedownload : SL 5x5.

Alles ingevuld en dit is de planning voor vanavond:

SQUAT
5x5x30kg ???

BP ( Ik ga dumbell doen ivm schouder blessure )
5x5x10kg ( per kant dus )

ROW
5x5x30 ( nooit eerder gedaan :P )

Ik ga maar gewoon netjes de app volgen. Misschien ook wel beter om mij 100000000000000000000000000000000000000000% op techniek te gaan focussen nu.
Dusssss ik zal van het weekend even filmpjes posten zodat jullie kunnen kijken naar mijn techniek en tips kunnen geven zodat we straks gewoon goed kunnen opbouwen :D

Voeding vandaag:

07:15 Kop koffie
08:30 Kop koffie
09:00 Kop koffie
09:15 Kop koffie :roflol:
11:00 Crunchy Protein Bar
12:00 John West Tonijn 102 gram, Cherry tomaten 250 gram, Ijsbergsla 100 gram, Komkommer 115 gram
14:00 Delicious crackers Tomato/paprika XXL + 74 gram kipfilet
15:00 Koffie
16:00 Protein Bluberry Quark Melkunie 200gram
18:30 ?
18:45 Magere kwark 150gram, Protein peanut butter XXL 20 gram, Whey 40 gram, Pure chocola 20 gram

+- 1237 exclusief avondeten. Was iets met aubergine ofzo:windup:

Ik heb dus een app gedownload : SL 5x5.

Alles ingevuld en dit is de planning voor vanavond:

SQUAT
5x5x30kg ???

BP ( Ik ga dumbell doen ivm schouder blessure )
5x5x10kg ( per kant dus )

ROW
5x5x30 ( nooit eerder gedaan :P )

Ik ga maar gewoon netjes de app volgen. Misschien ook wel beter om mij 100000000000000000000000000000000000000000% op techniek te gaan focussen nu.
Dusssss ik zal van het weekend even filmpjes posten zodat jullie kunnen kijken naar mijn techniek en tips kunnen geven zodat we straks gewoon goed kunnen opbouwen :D

Wat heb je dan ingevuld? 30kg SQ en 30kg BOR is een vreemde verhouding, zeker als je die laatste nog nooit gedaan hebt.

Voeding vandaag:

07:15 Kop koffie
08:30 Kop koffie
09:00 Kop koffie
09:15 Kop koffie :roflol:
11:00 Crunchy Protein Bar
12:00 John West Tonijn 102 gram, Cherry tomaten 250 gram, Ijsbergsla 100 gram, Komkommer 115 gram
14:00 Delicious crackers Tomato/paprika XXL + 74 gram kipfilet
15:00 Koffie
16:00 Protein Bluberry Quark Melkunie 200gram
18:30 ?
18:45 Magere kwark 150gram, Protein peanut butter XXL 20 gram, Whey 40 gram, Pure chocola 20 gram

+- 1237 exclusief avondeten. Was iets met aubergine ofzo:windup:
IF got us like:coffeepc:

Wat heb je dan ingevuld? 30kg SQ en 30kg BOR is een vreemde verhouding, zeker als je die laatste nog nooit gedaan hebt.

Ja dat vind ik dus ook :roflol:

Gewicht 69
Squat 60
Benchpress 10
Barbell row 0 ( aangegeven nog nooit gedaan)
Deadlift 70
Overhead 15

Ja dat vind ik dus ook :roflol:

Gewicht 69
Squat 60
Benchpress 10
Barbell row 0 ( aangegeven nog nooit gedaan)
Deadlift 70
Overhead 15

Vreemd, hij laat je met 50% squatten en dan even veel voor de BOR terwijl dat een nieuwe oefening is. Je kan natuurlijk ook zelf inschatten wat de beste start gewichten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven