XXL Nutrition

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren rustdag, maar eigenlijk was het helemaal geen rustdag haha.
Lekker naar het strand geweest, daarna nog naar het foodtruck festival ( En quess what, niks gecheat!)
Smiddags op het strand al netjes een broodje kipfilet gegeten ipv een kaas crossaintje ( pfff).
Op het festival oude bekende tegengekomen. Vroeg of ik mee wilde naar het strand. Prima, weer 14km gefietst. Eenmaal daar waren ze bezig met een fotoshoot voor een toffe kleding lijn. Luus ook een trui aan. Verplicht marshmallows maken, heb iedereen maar gewoon gevoed haha. Werd een beetje raar aangekeken toen ik ook nog eens een hamburger weigerde. Snel uitgelegd waarom ik dat deed maar volgens mij hadden ze geen idee waar ik het over had. Was wel weer mooi optijd thuis dus heb dit hele weekend echt goed bij kunnen slapen. Vandaag op de fiets naar de sportschool omdat het zulk mooi weer is. Vanmiddag in de zon chillen en nog een lekkere salade maken.
IK ben trots!!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

:rocknana::rocknana:

Misschien leuk om te delen :
FB_IMG_1527450120699.jpg

De basis voeding van vandaag :

20180528_090503.png

20180528_090523.png

20180528_090547.png

20180528_090602.png

20180528_090637.png

Heb nog wat calorieën over, dus zal vanavond nog wel wat bij komen. Maar aan de andere kant ook wel even een goede compensatie tegenover het alcohol gebruik van dit weekend haha.

Zit erover na te denken om vanavond even te gaan hardlopen. Ik denk alleen dat ik de 2km nog niet eens haal met mijn fantastische conditie.

Maar goed, Ik ga al over 10 dagen op vakantie en heb nou niet echt het gevoel dat ik summerproof ben... :o
Nog even doorzetten dus !

20180528_090637.png

2km is veelal beter dan geen km ;)

Heeft iemand een goede app om het aantal km bij te houden ?

MapMyRun

Strava

Thanks ! Heb het gedownload en ga zo even een rondje lopen met de hond ( vervelend onder werktijd) gelijk even kijken of het werkt!

Je hebt dus Punjab's app gebruikt :(

hu? Ben je zeker dat alle km's getracked zijn? kan mij moeilijk inbeelden dat iemand van 1m82 trager gaat dan 3 km per uur? dan doe je beter een goeie wandeling !

hu? Ben je zeker dat alle km's getracked zijn? kan mij moeilijk inbeelden dat iemand van 1m82 trager gaat dan 3 km per uur? dan doe je beter een goeie wandeling !

Nou ik denk het wel. Was de hond aan het uitlaten en die vind het leuk om elke 2m te snuffelen. Vandaar !

Ja dat had ik ook al gedacht maar trage cardio is beter dan geen cardio :p

Ja dat had ik ook al gedacht maar trage cardio is beter dan geen cardio :p

Haha als je de hele dag op kantoor zit is zo'n rondje echt heel lekker!

Maar was vooral om even uit te proberen en was ook benieuwd hoe groot dat rondje nou eigenlijk is haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven