Krakatoa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.346
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien kun je je docter vragen het voor 1 keer voor te schrijven zodat je medische papieren hebt om het mee te nemen?

geen een dokter die je gear gaat voorschrijven bro, vergeet die sprookjes
optie A: prepare the anus
optie B: grootste mofo in een random gym aanspreken![]()
In de VS ben je altijd gekloot. Zelfs al pakken ze je met een stomme ampul.Steroïden zijn alleen 1 van de middelen die het minst zwaar bestraft worden.
Gepakt worden met een joint geeft meer problemen.
Jezus wat een gezeik, ook nog in een bridge.
Voor je weg gaat & als je thuiskomt.
Denk je dat je 10 kilo massa kwijtraakt?

ik denk als je dat gewoon ergens in je toiletzak steekt tussen flesjes reuk etc. in je grote valies (zeker niet handbagage) dat er nooit problemen gaan zijn heb dat al met zoveel dingen gedaan wereldwijd en nog nooit problemen gehad :s
de VS is wel een geval apart. Ik heb het al geschreven. De twee keren dat ik via VS naar Zuid-Amerika moest, zijn alle mensen op mijn vliegtuig van kop tot teen gecontroleerd geweest. Alle bagage en ook je toiletzak. Ik vloog wel met een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij. Dat zal er ook wel mee te maken hebben want het was niet de douane maar Amerikanen zelf die de controle deden.
dat is ofcourse wel van daar naar hier maar ik betwijfel of je ECHT problemen gaat krijgen ook al word je betrapt met 1 stomme vial als je meteen afstand er van neemt good2goik woon in de vs en doe het niet. straf hoef je niet bang voor te zijn maar je komt het land niet in en waarschijnlijk nooit meer. Stuur het of op per gewone post, duurt dag of 10. Of regel wat op de lokale gym. En dan niet direct vraag stellen van heb je dit of dat maar zeg maar indirect, dat werkt het best.