Fitness Seller

Ampul meenemen naar Amerika

Bedreig een mede passagier, knijp zijn of haar keel dicht en sis dat ze die ampul voor je mee moeten nemen omdat je ze anders dood maakt. Je dreigende voorkomen moet genoeg zijn om ze zoveel angst in te boezemen dat het lukt.

Honestly zou ik het bij een local gym vragen.

Misschien kun je je docter vragen het voor 1 keer voor te schrijven zodat je medische papieren hebt om het mee te nemen?

Misschien kun je je docter vragen het voor 1 keer voor te schrijven zodat je medische papieren hebt om het mee te nemen?

geen een dokter die je gear gaat voorschrijven bro, vergeet die sprookjes

optie A: prepare the anus
optie B: grootste mofo in een random gym aanspreken :D

geen een dokter die je gear gaat voorschrijven bro, vergeet die sprookjes

optie A: prepare the anus
optie B: grootste mofo in een random gym aanspreken :D

Anus kan misschien nog wel, ik moest enkel door een full body scanner toen ik vanuit states terug naar huis ging. Bij aankomst dus niet maar kan evengoed zijn vanwel want laatste keer dat ik ging (vorige zomer), namen ze die full bodyscanners nog maar net in gebruik (was Washington en stond aangegeven dat het nieuw was). Kan goed zijn dat het nu dus reeds gebruikt wordt als je ginds toekomt.

Johny en Kees regelen het wel voor je.

:D

Jezus wat een gezeik, ook nog in een bridge.
Voor je weg gaat & als je thuiskomt.
Denk je dat je 10 kilo massa kwijtraakt?

• Topic Starter Topic Starter
Jezus wat een gezeik, ook nog in een bridge.
Voor je weg gaat & als je thuiskomt.
Denk je dat je 10 kilo massa kwijtraakt?

Nee 9 kilo:D

OT: Oke bij nader inzien neem ik de ampul liever toch niet mee en zet ik voor vertrek 250mg testosteron ipv 125mg. Dan teer ik me vakantie op die 250mg, zal uiteindelijk toch ongeveer op tzelfde uitkomen.

Thnx voor de reacties

Waarom bridge je?

• Topic Starter Topic Starter
ik woon in de vs en doe het niet. straf hoef je niet bang voor te zijn maar je komt het land niet in en waarschijnlijk nooit meer. Stuur het of op per gewone post, duurt dag of 10. Of regel wat op de lokale gym. En dan niet direct vraag stellen van heb je dit of dat maar zeg maar indirect, dat werkt het best.

Een glazen ampulletje moet makkelijk lukken.

In een condoom stoppen en anaal inbrengen :thumbup:

En als het glas is kan ik nog wel 100 manieren verzinnen om het ongemerkt het land in te krijgen.. Het gaat toch maar om 1 of 2 milliliter?

Wat je in ieder geval niet moet doen is je weken van te voren zoveel zorgen gaan maken dat je zwaar paranoia overkomt op het vliegveld, dan word je er sowieso uitgepikt voor een 100% controle ;)

ik denk als je dat gewoon ergens in je toiletzak steekt tussen flesjes reuk etc. in je grote valies (zeker niet handbagage) dat er nooit problemen gaan zijn heb dat al met zoveel dingen gedaan wereldwijd en nog nooit problemen gehad :s

trouwens naalden regel je hier dan weer niet zo 1-2-3 Hangt erg van de staat af. Of online bestellen maar dat zal je tijdstechnisch niet willen. Maar naalden kan je prima meenemen (niet in handbagage).

ik denk als je dat gewoon ergens in je toiletzak steekt tussen flesjes reuk etc. in je grote valies (zeker niet handbagage) dat er nooit problemen gaan zijn heb dat al met zoveel dingen gedaan wereldwijd en nog nooit problemen gehad :s

de VS is wel een geval apart. Ik heb het al geschreven. De twee keren dat ik via VS naar Zuid-Amerika moest, zijn alle mensen op mijn vliegtuig van kop tot teen gecontroleerd geweest. Alle bagage en ook je toiletzak. Ik vloog wel met een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij. Dat zal er ook wel mee te maken hebben want het was niet de douane maar Amerikanen zelf die de controle deden.

de VS is wel een geval apart. Ik heb het al geschreven. De twee keren dat ik via VS naar Zuid-Amerika moest, zijn alle mensen op mijn vliegtuig van kop tot teen gecontroleerd geweest. Alle bagage en ook je toiletzak. Ik vloog wel met een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij. Dat zal er ook wel mee te maken hebben want het was niet de douane maar Amerikanen zelf die de controle deden.

ja indd het gebeurd wel dat ze jouw eruit pikken zeker VS is abnormaal paranoia maar ik heb in de VS zelf is paar souvenier messen gekocht in chinatown ze gwn tusse men kleren gestoken zaten nog allemaal zelfde plek :) dat is ofcourse wel van daar naar hier maar ik betwijfel of je ECHT problemen gaat krijgen ook al word je betrapt met 1 stomme vial als je meteen afstand er van neemt good2go

ik woon in de vs en doe het niet. straf hoef je niet bang voor te zijn maar je komt het land niet in en waarschijnlijk nooit meer. Stuur het of op per gewone post, duurt dag of 10. Of regel wat op de lokale gym. En dan niet direct vraag stellen van heb je dit of dat maar zeg maar indirect, dat werkt het best.

Als je met gewone post stuurt gaat het via douane, wat het risico op falen verhoogt.

Valt onder dezelfde wet als drugs , zou een paar keer goed nadenken als ik jou was

Terug
Naar boven