AndroidHealthClinic

Anabolen en jeuk/irritatie?

Je verward de BB en BA compleet.
Per 100ml product:
- 5ml BA (5%)
- 15ml BB (15%)
De rest is olie en grondstof.

Ben ik ook al tegengekomen die verhoudingen op internet, maar ook BA hoger dan BB. En het is normaal voor HG om 10% BA aan te houden zonder BB. En op sommige labels van UG staan ook de percentages waarbij BA 18% bv. en BB 3%.

Het lijkt mij ook onverstandig om benzyl benzoate hoog te doseren. Dus de vraag is, wat klopt?

Ben ik ook al tegengekomen die verhoudingen op internet, maar ook BA hoger dan BB. En het is normaal voor HG om 10% BA aan te houden zonder BB. En op sommige labels van UG staan ook de percentages waarbij BA 18% bv. en BB 3%.

Het lijkt mij ook onverstandig om benzyl benzoate hoog te doseren. Dus de vraag is, wat klopt?

Ik weet bijvoorbeeld dat Nadrolone Decanoate door de meeste pharma's op 9% BA gemaakt wordt. Maar dat sommige UG labs 18%! BA in de mix gooien is nergens voor nodig, dus die UG labels zou ik met een grote korrel zout nemen.

Sommige compounds gaan prima met enkel BA (5-10%). Andere compounds zullen zonder aanwezigheid van BB sneller kristalliseren en/of zorgen voor veel PIP. Daarom wordt er geadviseerd om altijd een X percentage BB in de mix te doen. Afhankelijk van het smeltpunt zou je meer of minder BB moeten gebruiken.
Daarom kun je boldenone prima op 600mg/ml maken, maar test cyp komt niet verder dan 250mg/ml. En in beide gevallen kom je daar alleen door BB in de mix te doen, anders heb je kristallisatie en/of PIP.

• Topic Starter Topic Starter
hoi,

het is nu al wel redelijk weg getrokken zo hier en daar nog wel een aanval. het is het ergste als ik met een t shirt sport in plaats dan met een hempje sport.
blijf nog wel gewoon dit merk houden zolang het nog goed gaat mits de jeuk erger gaat worden..

• Topic Starter Topic Starter
heb alleen nog een vraag over testosteron D ( DECANOATE ) heb er nog geen ervaring mee. iemand anders die daar meer van weet kon het niet echt vinden alleen Engelse uitleg maar mijn engels in niet top ha-ha kon er alleen iets van utithalen dat een mengsel is? heb het wel over een olie vermaat.
kon niet vinden waar ik een andere topic kon maken sorry :O!!

Terug
Naar boven