XXL Nutrition

Anavar only logje

ik volg ook!! goede stats!!

• Topic Starter Topic Starter
net wezen trainen, ub dag.
het ging erg lekker, voor ik het wist was ik al klaar, had geen moeite met de gewichten op de planning.

Bench press 5x 65% 5x 75% 5+x 85% 48-55-62kg de 5 + set deed ik 7x zonder tot failure te gaan

press 5 x 10 27kg

db row 5 x 10 22 kg

reverse curl 3 x 10 27kg

zo de laatste training van de week zit er weer op, nu alleen morgen nog aan de lichamelijke arbeid.

het ging niet goed, mijn laatste set squat haalde ik niet. De laatste tijd ben ik wat slapper op mijn squat geworden, dat komt waarschijnlijk door het hoge volume van de BBB assistance exercises, dat ik daardoor minder op de 5/3/1 oefeningen kan concentreren.

Squat 5x 66kg 5x 76 kg 3x 86 kg 2x 86 kg

Deadlift 5 x 10 56 kg

leg raises 5 x 10

db single leg calf raise 3 x 10 20 kg

ik merk nog geen vooruitgang in kracht, ik denk dat die volgende week merkbaar wordt. Verder heb ik nergens last van, geen enkele bijwerking, en de hoofdpijn die ik eerder van de week had is helemaal weg.

Hoe gaat het momenteel al veranderingen in vet en kracht?

zojuist wezen trainen, ik was helemaal gesloopt voordat ik ging omdat ik de hele dag aan het sjouwen ben geweest.

Maar de training ging gewoon goed, ik heb al mn reps weten halen.

press 3x 38kg 3x 44kg 3x49kg

benchpress 5 x 10 37 kg

pull ups 5 x5

tricep pushdown 3 x 10

Ik heb me vanmorgen weer gewogen, 82 kg. ik zal me morgenochtend weer even wegen om te checken.
kracht is nog niet bijzonder toegenomen voor mijn gevoel, wel wat omhoog en wat meer kracht tijdens de oefeningen, maar volgende week ga ik 1rm doen, dan weet ik of ik sterker ben geworden

mijn estimated rm's van deze en vorige week zijn ongeveer even hoog als de laatste keer 5/3/1x week

Heb je je vet gemeten voor de kuur?
Pas kan je op't eind echt weten hoeveel VVM je gewonnen hebt ...

vanavond weer lb dag, het ging erg goed.

3x 70% 3x 80% 3x+ 90% 3x 80kg 3x 90 kg 5x102kg

daarna was mijn estimad rm 119 dus pakte ik nog 1 x 120kg

5 x 10 squat 51kg

ab wheel 5 x 10

ik voelde meer kracht dan anders.

bewust op 30 mg

haha je begrijpt het niet, dat is assistance work

voor meer informatie verwijs ik je graag naar:

[Link niet meer beschikbaar]

Nee geen nakuur, is niet nodig op deze lengte en hoeveelheid, de supplementen: vitamine d, creatine, whey

Hier ga je toch de mist in. Nakuren is wel degelijk nodig want alle androgenen onderdrukken, zelfs bij zulke lage doseringen. Ik zou niet gaan bezuinigen op een potje nolva.

Hier ga je toch de mist in. Nakuren is wel degelijk nodig want alle androgenen onderdrukken, zelfs bij zulke lage doseringen. Ik zou niet gaan bezuinigen op een potje nolva.

Hier ga jij de mist in. De nakuur is waarschijnlijk zwaarder voor je lichaam dan de hele kuur is geweest. Daarom wordt het meestal afgeraden niet te doen. Maar ook hier zul je voor en tegenstanders van vinden....

Laatst bewerkt:
Als je echte anavar hebt is 30 mg genoeg, maar die heb je waarschijnlijk niet. Maar goed, ik dacht in het begin ook dat ik een uitzondering was wat niet zo bleek te zijn. 80 mg gaf me 2 kg

de trainingen zijn als volgt opgebouwd:

Eerst doe je je hoofdoefening. Deze doe je op bepaalde percentages van je normale vermogen, dit is afwisselend per week voor 5, 3,of 5/3/1 reps met submaximale gewichten. Je kan er ook voor kiezen om de laatste set zoveel mogelijk te halen.

Daarna komt de assistance exercise. Het is belangrijk dat je de 5x10 sets doet,gewicht op de helft van je normale vermogen.

Op ub dagen doe je dan nog 5x10 latwork, en op lb dagen 5x10 abs.

Hierna ben je klaar, maar kan je ook nog als je wilt assistance, assistence exercises doen.
Dit doe je dan 3x10. Curls, Tricep pushdowns en Face pulls. Keuze uit 1, 2 of alledrie.

Benchpress 70% 80% 90% 3x 55 3x60 5+x67 1x75 kg

Press 50% 5 x 10 30 kg

Latwork 5 x 10

Curl 3 x 10

volg je je schema puur op formules met die 70% enzo? of doe je dat meer op gevoel?

ongeveer wel, gewoon met de gewichten die big lifts op mn telefoon berekent , kan iets afwijken. Soms iets extra's

Is dit een troll actie of wat? :o
Bedoel ben helemaal niet hatelijk ingesteld...
Maar met jou kracht stats kuren, why?!

Aangezien je dit voor kracht doet...

Ga gewoon trainen / eten, kan hier echt gewoon niet bij...

Is dit een troll actie of wat? :o
Bedoel ben helemaal niet hatelijk ingesteld...
Maar met jou kracht stats kuren, why?!

Aangezien je dit voor kracht doet...

Ga gewoon trainen / eten, kan hier echt gewoon niet bij...

geen verschil of ik het nou wel of niet doe. ik ben wel niet zo sterk als jou maar wat je zegt doe ik gewoon alleen dan beetje anavar erbij voor de extra kracht. dat hou ik hierbij in dit logje om te laten zien voor eventuele geïnteresseerden wat de verschillen zijn en de pluspunten.

mijn krachtstats zijn overigens als je dat wilt weten

bench press. : 78,5 kg
press : 60 kg
deadlift: 125kg
squat: 101kg

Terug
Naar boven