- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
krijg de t*ring vent, als je ken lezen staat dat al in de eerste post...
---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------
hoezo is dit niks volgens jou? onderbouw je mening tenminste
dit is gewoon even snel opgeschreven voor jou wat ik zo ongeveer eet op een dag.
Waarom al die negativiteit? laat hem doen wat hij denkt dat goed voor hem is!
Plus anavar of niet hij werkt er alsnog hard voor, wees blij dat hij een log bij houdt. Kunnen andere weer wat van opsteken!
ps. ik volg en succes!
Plus anavar of niet hij werkt er alsnog hard voor, wees blij dat hij een log bij houdt. Kunnen andere weer wat van opsteken!
ps. ik volg en succes!
Te weinig eiwit, te weinig kcal in 't algemeen, appelmoes? Vanille vla?
Post workout een fatsoenlijke maaltijd erin gooien en kwark 's avonds. Brood liever wisselen voor andere KH vorm.
Zo kom je toch nooit aan die 200 g proteine?
Misschien wel aan je kcal, met zulke hoeveelheden zuivel, maar zou er toch eens overnieuw naar kijken.
ps. ik volg en succes!
No offence maar ik snap nog steeds niet waarom je bent gaan kuren. je zegt dat je al jaren traint wat me vreemd lijkt met die stats.
om het even snel in perspectief te zetten, ik ben 16 met minder dan een jaar trainingservaring en mn krachtstats zijn beter. dit zeg ik niet om op te scheppen want mn stats zijn alsnog k*t maar maakt niet uit.
En dat voedingsschema van je ziet er ook maar slecht uit. hoe je aan 3200kcal komt is mij een raadsel aangezien ik zowat het dubbele eet om aan 3500ckal te komen.
ik denk dat je beter een pot weightgainer had kunnen kopen ipv Anavar.
.
Voeding ziet er naar mijn mening goed uit. Ik vind het best overzichtelijk.Vanavond weer getraind
Deadlift 5 5x90 3 3x100 1+ 4x110
Squat 5 x 10 50%
Ab Wheel 5 x 10
---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------
.
interessant!
zodra ik 25 posts heb open ik mijn log
70mg Anavar ed 6weken

dat hangt er vanaf. als ik voor het eten train erna, anders eet ik de rijst banaan en eiwitshake erna.
---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------
kijk hier heb ik tenminste wat aan.
kwark eet ik al voor slapen gaan, die staat er niet bij zie ik. die twee producten doe ik omdat het dan makkelijk is vol te houden om verder niks ongezonds te eten, en om die hoop met groente weg te krijgen. maar ik zal de vla eruitzagen daar heb je wel gelijk in.
ik heb al drie kh bronnen in mijn schema , te weten brood, aardappelen en rijst. hiervan is de brood variant het gezondst.
---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------
nee, iets meer dan 180 staat er in mijn schema.
---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------
ha even wat positieve energie erdoorheen, leuk!

Ja zo las ik het ook, maar hoop dat dat niet klopt.
.