MuscleMeat

Anavar only logje

geen verschil of ik het nou wel of niet doe. ik ben wel niet zo sterk als jou maar wat je zegt doe ik gewoon alleen dan beetje anavar erbij voor de extra kracht. dat hou ik hierbij in dit logje om te laten zien voor eventuele geïnteresseerden wat de verschillen zijn en de pluspunten.

mijn krachtstats zijn overigens als je dat wilt weten

bench press. : 78,5 kg
press : 60 kg
deadlift: 125kg
squat: 101kg

Gaat me niet om dat je niet zo sterk bent als ik, bedoel train pas 1.5 jaar...
Je stats zijn eerder die van een beginner en dan al dit soort shit nemen vind ik gewoon onverantwoord...

geen verschil of ik het nou wel of niet doe. ik ben wel niet zo sterk als jou maar wat je zegt doe ik gewoon alleen dan beetje anavar erbij voor de extra kracht. dat hou ik hierbij in dit logje om te laten zien voor eventuele geïnteresseerden wat de verschillen zijn en de pluspunten.

mijn krachtstats zijn overigens als je dat wilt weten

bench press. : 78,5 kg
press : 60 kg
deadlift: 125kg
squat: 101kg

Als hij er zoveel energie insteekt zal dit geen troll zijn! Succes dan maar!!!

• Topic Starter Topic Starter
Gaat me niet om dat je niet zo sterk bent als ik, bedoel train pas 1.5 jaar...
Je stats zijn eerder die van een beginner en dan al dit soort shit nemen vind ik gewoon onverantwoord...

Voor jou is het net zo slecht als voor mij hoor. Daarover gesproken, aas is de een van de minst schadelijke drug.

maar ik ben anders gebouwd dan jij he, met je 200 kgs, sommige mensen zijn heel sterk van zichzelf, ik wat minder. Dat maakt niet uit, maar dan kan ik toch wel beetje var gebruiken. of niet?

Voor jou is het net zo slecht als voor mij hoor. Daarover gesproken, aas is de een van de minst schadelijke drug.

maar ik ben anders gebouwd dan jij he, met je 200 kgs, sommige mensen zijn heel sterk van zichzelf, ik wat minder. Dat maakt niet uit, maar dan kan ik toch wel beetje var gebruiken. of niet?

Iedereen kan relatief sterk worden. Je bent gewoon veel te vroeg begonnen en accepteer dat nu gewoon. Daar in tegen snap ik dat mensen hun doel sneller willen bereiken en waarom zou je er hard voor trainen, eten en leven.

Ook al zal dit nooit mijn voorkeur hebben....

.

Laatst bewerkt:
Irl een stomp geven lolz. Met zulkenkrachtstats sla je waarschijnlijk ook als een chick. Je eet gewoon te weinig en je traint verkeerd punt uit of je hebt een of andere ziekte die nog niet geconstateerd is.

Wil zelf sowieso nooit gaan gebruiken, dus ja weet dat net zo schadelijk is.
Vind alleen dat je gewoon goede basis moet leggen voordat je dergelijke middelen gaat gebruiken.
Persoonlijk denk ik dat dit bij jou nog niet het geval is...

Desondanks merk ik dat je dit erg graag wilt dus succes dan maar, jou leven jou keuze ;)

Irl een stomp geven lolz. Met zulkenkrachtstats sla je waarschijnlijk ook als een chick. Je eet gewoon te weinig en je traint verkeerd punt uit of je hebt een of andere ziekte die nog niet geconstateerd is.

dat eerste wel, maar ik zou starting strength, stronglifts en wendler 5/3/1 toch geen slechte trainingsprogamma's noemen.
ook eet ik zoveel dat ik ook in vet aankom, dus dat is zelfs iets te veel

Hoe ziet je voedingschema er uit dan?

Merk je al kracht vooruitgang nu met var?

Hij gaat wel lekker. Ik ben een stuk sterker. Ik heb me record verbroken op squat, de rest gaat soepeltjes.

Squat 3x70 3x80 3x 90 2x100kg

Deadlift 5x10 50%

Leg raises 5 x 10

calf raise 5x5

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Ik eet nu 3200 kcal per dag, 100 gram vet 400 gram koly 180 gram eiwit

Hij gaat wel lekker. Ik ben een stuk sterker. Ik heb me record verbroken op squat, de rest gaat soepeltjes.

Squat 3x70 3x80 3x 90 2x100kg

Deadlift 5x10 50%

Leg raises 5 x 10

calf raise 5x5

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Ik eet nu 3200 kcal per dag, 100 gram vet 400 gram koly 180 gram eiwit

Zou je niet beter je eiwit wat omhoog gooien en iets zakken in koolhydraat en vet?
400 gram koolhydraten, is dat niet wat overkill?
Bovendien heb je een verhoogde behoefte aan eiwit als je kuurt (ookal is't een lichte kuur)

Zou je niet beter je eiwit wat omhoog gooien en iets zakken in koolhydraat en vet?
400 gram koolhydraten, is dat niet wat overkill?
Bovendien heb je een verhoogde behoefte aan eiwit als je kuurt (ookal is't een lichte kuur)

Volgens die gast waar ik heen ga, die is sportdietiste heeft dat samengesteld is dit al ruim voldoende. Eiwit kan wel wat hoger maar persoonlijk ga ik lekker op hoge koly

Mijn gewicht zit nu op 83,5, ben ietsje in vet toegenomen. Dat terwijl ik op me buik wat droger ben geworden.

press 5x41 3x46 1x52 1x56kg

bench press 5x10 37kg

pull ups 5x6

Volgens die gast waar ik heen ga, die is sportdietiste heeft dat samengesteld is dit al ruim voldoende. Eiwit kan wel wat hoger maar persoonlijk ga ik lekker op hoge koly

Mijn gewicht zit nu op 83,5, ben ietsje in vet toegenomen. Dat terwijl ik op me buik wat droger ben geworden.

press 5x41 3x46 1x52 1x56kg

bench press 5x10 37kg

pull ups 5x6

Ah zo.. Dat is inderdaad iets persoonlijk he.
Ikzelf word van high-carb snel vettig...
Anyways, ik blijf je volgen, zie hier weinig logs op zulke kleine dosissen.
Interessant voor de toekomst...

Post je voeding eens. Ben benieuwd.

.

Laatst bewerkt:
Zou eerst een fatsoenlijk schema maken, dit is niks.

Wow man, ik ben echt met stomheid geslagen door dat 'voedingsschema'. Hoeveel kcal zijn dat, net 2000 ofzo?

Wow man, ik ben echt met stomheid geslagen door dat 'voedingsschema'. Hoeveel kcal zijn dat, net 2000 ofzo?

krijg de t*ring vent, als je ken lezen staat dat al in de eerste post...

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Zou eerst een fatsoenlijk schema maken, dit is niks.

hoezo is dit niks volgens jou? onderbouw je mening tenminste
dit is gewoon even snel opgeschreven voor jou wat ik zo ongeveer eet op een dag.

Laatst bewerkt:
Vind je diner voor of na het trainen plaats?

Terug
Naar boven