Fitness Seller

Android topic

Desire met FroYo

-Advanced task killer
-Appbrain App Market
-Barcode Scanner
-Currency Converter
-Dictionary
-FMyLife
-FxCamera
-Google Goggles
-Google Sky Map
-Google Translate
-IMDb
-Le Conjugueur
-LiveSports
-Motor Trend
-Mobile Vikings for Android
-MSN Talk
-PayPal
-PDF Viewer
-Ringdroid
-Scanner Radio
-Shazam
-Urban Dictionary
-WikiMobile

Nog goede Android phones? Iemand tips of advies. tussen de 200 en 300,-

Ik heb de samsung galaxy s, welke ik kocht met android 2.1 , vorige week android 2.2 froyo erop gezet en moet zeggen dat 2.2 veel soepeler loopt als 2.1 met onder andere een RAM geheugen vergroting (softwarematig), soepeler handelbare menu's, sneller apps installeren.

Ik heb android ook op me hobby PC gepleurd, ene loopt goed alleen je moet veel apart installeren.

Ik speel veel multiplayer spellen zoals: World War, iMobsters.

hoe kanje die software updaten dan ?

• Topic Starter Topic Starter
Nog goede Android phones? Iemand tips of advies. tussen de 200 en 300,-

Wildfire kom je dan op uit. Prima toestel met Android 2.1

Idd deze heb ik. Op moment van aankoop had ik te weinig moed om een kapitaal aan een desire te geven. De wildfire kan evenveel in theorie, maar heeft enkele hardware restricties. De processor is de helft trager, maar moet je relatief bekijken. Het beeldscherm is vooral het ergst in vergelijking met de desire. 3D games etc moet je niet verwachten te kunnen spelen op de wildfire. Processor en scherm is hiervoor te slecht.

Voor de rest kan je van alle androidvoordelen genieten alsof je een sterke droid had. Weliswaar in de hoop dat Froyo uitkomt voor Wildfire, maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk wel gebeuren. (al duurt het veeeel te lang naar mijn zin.)

hoe kanje die software updaten dan ?

Als je die van de samsung galaxy s bedoeld? :

Installeer het Programma Kies , eenmaal geinstalleerd open je het prgramma en sluit je daarna je telefoon aan en geeft hij automatisch de update weer die op dat moment beschikbaar is voor jouw telefoon, installeer de update, klaar.

Er zijn ook allerlei andere manieren, maar dit is de meest gebruiksvriendelijke manier.

Als je die van de samsung galaxy s bedoeld? :

Installeer het Programma Kies , eenmaal geinstalleerd open je het prgramma en sluit je daarna je telefoon aan en geeft hij automatisch de update weer die op dat moment beschikbaar is voor jouw telefoon, installeer de update, klaar.

Er zijn ook allerlei andere manieren, maar dit is de meest gebruiksvriendelijke manier.

blijfje dan ook de garantie erop houden, of doen ze moeilijk mocht die wel kapot gaan qua verzekering ?

blijfje dan ook de garantie erop houden, of doen ze moeilijk mocht die wel kapot gaan qua verzekering ?

Is gewoon officiële software door Samsung uitgebracht, dus neem aan dat mocht het fout gaan je naar mijns inziens gewoon je fabrieksgarantie krijgt.

Als je er verder niet mee heb gekloot dan moet deze update er niet voor zorgen dat je toestel niet meer werkt.

Is gewoon officiële software door Samsung uitgebracht, dus neem aan dat mocht het fout gaan je naar mijns inziens gewoon je fabrieksgarantie krijgt.

Als je er verder niet mee heb gekloot dan moet deze update er niet voor zorgen dat je toestel niet meer werkt.

mm oke nou laten we het dan maar eens gaan proberen, dankje.
weet jij of die gps dan ook gefixd word met deze update?

Ik krijg nu wel ongeveer de locatie als ik in gebouwen ben (voor de update niet).

In de auto heb ik altijd tot op de meter nauwkeurige gps, maar dat werkte voorheen ook al.

Wat ook leuk is dat veel Apps beter werken en meer opties hebben (zoals widgets die voorheen alleen een icoontje hadden).

Dus GPS werkt volgens mij beter in gebouwen.

Mijn gps doet het soms wel soms niet, soms wel meestal niet zeg maar.
maar ik ga het ff proberen iig bedankt;)

Er zijn nog veel meer voordelen aan de Froyo update hoor, je moet het maar eens checken.
Verder is de 3.0 in de maak, codenaam 'gingerbread'.

Er zijn nog veel meer voordelen aan de Froyo update hoor, je moet het maar eens checken.
Verder is de 3.0 in de maak, codenaam 'gingerbread'.

die froyo is 2.2 tog? hoe moet je trouwens een backup maken, aangezien dat niet een van de standaard opties is ? heb het wel al geprobeerd ( met andere programas) maar dan geeft die telkens aan dat ik hem moet rooten :S ?

Laatst bewerkt:
die froyo is 2.2 tog? hoe moet je trouwens een backup maken, aangezien dat niet een van de standaard opties is ? heb het wel al geprobeerd ( met andere programas) maar dan geeft die telkens aan dat ik hem moet rooten :S ?

Froyo is 2.2 ja. Dat backuppen moet je idd via rooten doen. Wat dit juist inhoudt etc heb ik even proberen snappen, maar is te moeilijk voor mij.. :p
Ik zou er alvast niet mee beginnen, tenzij je veel kennis van die zaken hebt.

Rooten en FAQ vind je wel op XDA fora.

Froyo is 2.2 ja. Dat backuppen moet je idd via rooten doen. Wat dit juist inhoudt etc heb ik even proberen snappen, maar is te moeilijk voor mij.. :p
Ik zou er alvast niet mee beginnen, tenzij je veel kennis van die zaken hebt.

Rooten en FAQ vind je wel op XDA fora.

hoe heb jij hem zelf ge-update dan ? of stond het er al op toen je hem kocht?

vind het trouwens maar een vaag zooitje zo je kan hem wel legaal up-daten, maar om een backup te maken moet je eerst het halve internet afscharrelen om een goede manier te vinden waarvan ik niett eens weet of het wel legaal is...

Laatst bewerkt:
hoe heb jij hem zelf ge-update dan ? of stond het er al op toen je hem kocht?

vind het trouwens maar een vaag zooitje zo je kan hem wel legaal up-daten, maar om een backup te maken moet je eerst het halve internet afscharrelen om een goede manier te vinden waarvan ik niett eens weet of het wel legaal is...

Ik weet het volgende.
Ik heb zelf 2.1 en wacht wanhopig op de 2.2 die na maanden twijfel er blijkbaar wel aan loopt te komen voor wildfire/legend.
Als deze update er is, krijg je vanzelf een melding op je droid.

Voor die backup moet je 'm inderdaad rooten, én door hem te rooten kan je dingen instellen als je CPU (processor overklocken naar 700MHz), maar ook een (illegale?) 2.2 froyo erop gooien.
Maar ik ga hier niet aan beginnen met de legale update in zicht. Indien deze er toch niet komt, zal ik die rooting misschien overwegen.

algemene info: http://android-dls.com/wiki/index.php?title=Why_Root

Dit programma zou er geschikt voor zijn. Wordt vaak gebruikt, zoals ik zie op fora. http://unrevoked.com/rootwiki/doku.php/public/unrevoked3

Laatst bewerkt:
Ik weet het volgende.
Ik heb zelf 2.1 en wacht wanhopig op de 2.2 die na maanden twijfel er blijkbaar wel aan loopt te komen voor wildfire/legend.
Als deze update er is, krijg je vanzelf een melding op je droid.

Voor die backup moet je 'm inderdaad rooten, én door hem te rooten kan je dingen instellen als je CPU (processor overklocken naar 700MHz), maar ook een (illegale?) 2.2 froyo erop gooien.
Maar ik ga hier niet aan beginnen met de legale update in zicht. Indien deze er toch niet komt, zal ik die rooting misschien overwegen.

FAQ: http://androidforums.com/desire-all-things-root/221212-faq-rooting.html

ja oke maar ik neem aan dat het een legale versie is, aangezien ik het aangeboden krijg vanaf KIES.
het updaten zou vast wel lukken maar ik ben bang dat ik dan al mn gegevens kwijt ben, daarom wouk ook eerst een bacup maken maar aangezien dat niet mogelijk is zonder hem te rooten, betwijfel ik of ik hem wel updaten moet,

Natuurlijk verlies je je gegevens niet bij een legale Froyo. Welk toestel heb je eigenlijk?

hi,

ben van plan een nieuwe smartphone te kopen na nieuwjaar. Geen nokia meer, iphone vind ik te duur. Wil graag eens android. Zit te denken aan de xperia x10, de galaxy s of de desire. Wat lijkt jullie? Jammer van de x10 is dat het 1.6 is. Is er een kwalitatief verschil of meer kiezen op smaak?

hi,

ben van plan een nieuwe smartphone te kopen na nieuwjaar. Geen nokia meer, iphone vind ik te duur. Wil graag eens android. Zit te denken aan de xperia x10, de galaxy s of de desire. Wat lijkt jullie? Jammer van de x10 is dat het 1.6 is. Is er een kwalitatief verschil of meer kiezen op smaak?

Galaxy of desire.
Mijn voorkeur gaat naar desire, want (l) HTC.

Terug
Naar boven