MuscleMeat

Android topic

Maar download je die cleanram via marketplace op je gsm of via de computer en dan op de gsm? Ik heb op omnia forum gekeken en ze zeggen allemaal dat dat ding t*ring traag is. IK bedoel met name dat de touch niet helemaal soepel is als bij bs. de iphone/htc. Verder werkt wifi ook niet helemaal lekker, youtube via wifi kan bijna niet:(.

@Beurt; Ik heb nog effe op youtube gekeken, staan allemaal android op omnia 2 videos en ze reageren trager. Er zitten ook allemaal bugs in dat systeem, ik hou wel gewoon windows mobile:(.

Download Omarket via je internet browser op je phone. Dit is een soort Marketplace met een paar leuke apps. Youtube kun je beter via je browser doen. Veel beter !

ik heb htc wildfire android 2.1, heeft iemand energie besparende tips/apps voor mij?
de accu is echt waardeloos..

• Topic Starter Topic Starter
Maar download je die cleanram via marketplace op je gsm of via de computer en dan op de gsm? Ik heb op omnia forum gekeken en ze zeggen allemaal dat dat ding t*ring traag is. IK bedoel met name dat de touch niet helemaal soepel is als bij bs. de iphone/htc. Verder werkt wifi ook niet helemaal lekker, youtube via wifi kan bijna niet:(.

@Beurt; Ik heb nog effe op youtube gekeken, staan allemaal android op omnia 2 videos en ze reageren trager. Er zitten ook allemaal bugs in dat systeem, ik hou wel gewoon windows mobile:(.

Je somt eigenlijk gewoon de nadelen van windows mobile op. Die ga je niet verhelpen met een programmatje. Koop in de toekomst Android of Iphone, da's volgens mij de toekomst. Tussen die twee valt nog te betwisten wie de koploper gaat worden, al heb ik al een vermoeden. ;)

Binnenkort mijn BB vervangen voor de nieuwe release van de Galaxy S of de Nexus S. Kijken hoe mijn Apple-fanboys daarop reageren. :p

Iedere keer als ik een iphone gebruiker tegenkom begin ik de conversatie met 'android is veel beter' maar tot nu toe wordt er niet echt gehapt :(

Iedere keer als ik een iphone gebruiker tegenkom begin ik de conversatie met 'android is veel beter' maar tot nu toe wordt er niet echt gehapt :(

iPhone-gebruikers weten dat hun device beter is dan de Android, geen nut voor discussie, ofwel? :)

Hap hap hap.

meestal is het zo dat je bij Iphone voor meer dingen moet betalen, die bij HTC gratis zijn...

en iphone 4 zit met die antenne, maar gaan ze fixen..

maar dat met die illegale apps downloaden? spaced je phone daar niet van?

kheb zelf HTC Desire HD, echt een super aanrader voor iedereen die van smartphone houd!!!!

meestal is het zo dat je bij Iphone voor meer dingen moet betalen, die bij HTC gratis zijn...

en iphone 4 zit met die antenne, maar gaan ze fixen..

maar dat met die illegale apps downloaden? spaced je phone daar niet van?

kheb zelf HTC Desire HD, echt een super aanrader voor iedereen die van smartphone houd!!!!

Heb gewoon appplanet. De illegale versie van market, werkt perfect!

Enige nadeel is dat slechts 10% circa 10,000 apps pas te downloaden zijn. Maar genoeg leuke spullen/apps die er tussen zitten!

De eerste dualcore smartphone is op de markt. (LG)
HTC komt af met een 1,2 GHZ processor (misschien dual weliswaar)
motorola belooft 2GHZ processor tegen kerstmis

Allen android weliswaar.
wtf :D
Vanaf dat een deftige dualcore met android 3.0 uitkomt, koop ik zo eentje :D

EDIT: zowat alle merken hebben dualprocessors beloofd. Iphone ja wilt natuurlijk ook meespelen en krijgt op z'n ipad2 en iphone5 ook duals.

Laatst bewerkt:
Iphone heeft geen dual nodig;)
Het blijft met één single core waarschijnlijk toch sneller dan een android met 2 cores.

Het blijft met één single core waarschijnlijk toch sneller dan een android met 2 cores.

Even dit, Samsung is de leverancier voor de iphone processoren.

Ik wee tniet WAAROM iedereen de Iphone de hemel in reist, nergens voor nodig!.

Drivers zijn optimaal geschreven voor de hardware.
Bij android is dat niet het geval.
Ik bezit zelf een NexusOne;)

Iphone 5 heeft twee cpu's, waarom denk je?

Drivers zijn optimaal geschreven voor de hardware.
Bij android is dat niet het geval.
Ik bezit zelf een NexusOne;)

Mooi nexus is vet, al heb ik 'm zelf nog nooit in mijn handen gehad. Ik ga eens opzoeken wat de nexus 2 te bieden heeft.

Verder wordt de nexus echt niet hoger geprezen dan de htc desire. Wat bedoel je trouwens met driver optimaal voor hardware? Alsof google zijn processoren zelf maakt. Nexus 1 is ontworpen door HTC en de 2 door samsung..

Laatst bewerkt:
Ben nu volop op zoek naar mijn androidphone.

Ik zit te twijfelen tussen de Desire (409 Euro), de Legend (359 euro) of de wildfire (260)
Prijzen zijn van pdashop.
Zijn de Legend en de Desire hun meerprijs waard tov de Wildfire?
Is de Desire veel beter dan de Legend of enkel nieuwer?

De Desire is beetje boven budget dus moet echt wel beter zijn.

Gebruik van de phone is, buiten bellen en sms, voornamelijk voor stevig surfen en mailgebruik.

Thx voor eventueel advies

Ben nu volop op zoek naar mijn androidphone.

Ik zit te twijfelen tussen de Desire (409 Euro), de Legend (359 euro) of de wildfire (260)
Prijzen zijn van pdashop.
Zijn de Legend en de Desire hun meerprijs waard tov de Wildfire?
Is de Desire veel beter dan de Legend of enkel nieuwer?

De Desire is beetje boven budget dus moet echt wel beter zijn.

Gebruik van de phone is, buiten bellen en sms, voornamelijk voor stevig surfen en mailgebruik.

Thx voor eventueel advies

Hallo ik heb zelf ook de Desire, gezien jouw wensen zou ik toch ook voor een desire gaan. Aangezien je er mee wilt surfen, mailen en zeker weten ermee wilt gamen :p De desire is namelijk sneller en heeft een groter scherm.

Het mooie van desire is dat je er binnenkort ook 2.3 op kan draaien, er zijn al Custommade Roms te verkrijgen.

Maar als klap op de vuurpijl; je kan de desire veeel goedkoper krijgen dan wat jij hebt gevonden, ik heb mijn tel van studentmobiel en daar kost desire los 353!!
http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/product/7418/htc-desire?provider_id=5

Nog een persoonlijke tip, neem absoluut geen desire brown, die is echt te lelijk. Heb zelf de witte versie, ziet er een stuk mooier uit meteen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven