XXL Nutrition

Android topic

het is opzich niet zon probleem maar, als ik het een keer vergeet dan heb ik de hele dag geen phone bij me.

auto lader, reserve batterij, extra lader , alternatieve oplaad mogelijkheid...als het zo belangrijk voor je is is het toch ook wel een paar euro waard om hem in geval van nood op te laden?

Ik heb zelf altijd een autolader bij me en een extra oplader inc de usb aansluiting. tot nu toe altijd nog voldaan.

auto lader, reserve batterij, extra lader , alternatieve oplaad mogelijkheid...als het zo belangrijk voor je is is het toch ook wel een paar euro waard om hem in geval van nood op te laden?

Ik heb zelf altijd een autolader bij me en een extra oplader inc de usb aansluiting. tot nu toe altijd nog voldaan.

er is ook een extra grote accu op de markt... was ik wel van plan te kopen alleen bij nader inzien toch niet gedaan.

http://www.batteryupgrade.com/shopB...rtmentProductId/37994656/shopGroupId/51284063

Hoeveel kost die SGS2?

500 los man

Ik zit ook te twijfelen. Tussen de sg2 en htc sensation. Iemand misschien advies?

HTC..... ik ben gewoon HTC fan :)

Haha, ja mijn voorkeur nijgt ook naar de HTC. Maar wil natuurlijk het beste voor mijn geld.
[Link niet meer beschikbaar]
Hier komt de sg2 het beste uit de test.
De htc sensation heeft die nog meer extra's dan sg2?

Haha, ja mijn voorkeur nijgt ook naar de HTC. Maar wil natuurlijk het beste voor mijn geld.

hij is van HTC :)

de t*ring mijn hd2 ligt al een week bij de verzekering en ze nu pas alleen hoeveel het gaat kosten voor hun als ze hem repareren.

de t*ring mijn hd2 ligt al een week bij de verzekering en ze nu pas alleen hoeveel het gaat kosten voor hun als ze hem repareren.

Ik heb pick 'n go service, ze halen hem op en je krijgt gelijk een ander exemplaar. Na reparatie krijg je je oude terug of een geheel nieuwe na onderzoek dat hij niet te repareren is. :cool:

Iemand trouwens een manier om de ringtones op de HTC Desire HD luider te maken of via de speaker af te spelen?

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter

HTC Watch, HTC sense.
Ik heb meer vertrouwen in htc dan in samsung eigenlijk... verder weinig verschil hoor.

PowerAmp? zoeken in mappen tot je die ringtones vind en toevoegen :p poweramp kan je speakers echt eruit blazen
Dit werkt dus ook op ringtones of notificaties en niet alleen muziek afspelen? Alle andere veel belovende apps hebben voor mij tot dusver geen resultaat gehad...

Ik heb PowerAmp op me telefoon gezet(full version) alleen als ik portable speakers op me telefoon aansluit speelt die alsnog af via de telefoon speakers? iemand enig idee hoe je dit kan instellen ofzo ???

DE SAMSUNG GALAXY 2 IS SUPER LELIJK BAH.

net de eerste binnen gehad, hijs groter dan de desire hd en lelijk :p.

werkt wel grandioos ofc maar zou er voor geen goud mee willen rondlopen.

Terug
Naar boven