Fitness Seller

Android topic

Voor HTC Desire jammer genoeg nog niet, enkel de 2,29 versie heb ik.

Wie gebruikt trouwens google talk of skype?

Heb nu google talk, maar kan er niet mee bellen. Enkel de 2,3 gasten die ik ken kunnen er wel mee bellen + videobellen.

• Topic Starter Topic Starter
Voor HTC Desire jammer genoeg nog niet, enkel de 2,29 versie heb ik.

Wie gebruikt trouwens google talk of skype?

Heb nu google talk, maar kan er niet mee bellen. Enkel de 2,3 gasten die ik ken kunnen er wel mee bellen + videobellen.

Skype heb ik wel op de wildfire, maar gebruik ik amper. Het is niet nodig als je 2 minuten wil praten, maar met je vriendin zou het handiger zijn natuurlijk. Helaas heeft zij nog geen android.

ik las overlaatst dat KPN diensten als skype zou doorrekenen! Waar gaat dat nu weer naartoe.

Skype heb ik wel op de wildfire, maar gebruik ik amper. Het is niet nodig als je 2 minuten wil praten, maar met je vriendin zou het handiger zijn natuurlijk. Helaas heeft zij nog geen android.

ik las overlaatst dat KPN diensten als skype zou doorrekenen! Waar gaat dat nu weer naartoe.

Denk gewoon betalen voor een aantal apps die gebruik maken van data verbinding. Dus pakketten voor veel geld ipv een all in data abbo. Ik ben maar van kpn afgestapt dit jaar want ik vind de service en kwaliteit slecht voor de prijs.

Dat wat Kpn wilt gaan doen, mag niet.

Ben even de naam kwijt van het protocol. Is iig een protocol wat kijkt uit wat voor data je netwerk pakketjes bestaan. Hieruit kan je herleiden wat voor app verbinding maakt. Dat mag niet volgens de nederlandse wet las ik net.

Dat wat Kpn wilt gaan doen, mag niet.

Ben even de naam kwijt van het protocol. Is iig een protocol wat kijkt uit wat voor data je netwerk pakketjes bestaan. Hieruit kan je herleiden wat voor app verbinding maakt. Dat mag niet volgens de nederlandse wet las ik net.

Deep Packet Inspection en wat KPN doet is inderdaad nogal problematisch als het aankomt op privacy van hun klanten. Dit gaat ze hoe dan ook klanten kosten.

heb sinds 2 dagen nu een sony ericsson xperia Arc, hij bevalt erg goed.

Alleen de batterij is binnen no-time leeg.. Iemand hier tips voor om langer mee te laten gaan?

Ik heb al taskkiller gedownload en doe nu steeds de tasks killen als ik iets heb gedaan, en ik zet het licht van het scherm steeds uit

(bijvoorbeeld: Ik had hem gisteren middag rond een uur of 5 100% vol. en vanochtend op het werk om 10 uur was hij al uitgevallen kon hij niet meer aan)
Heb er bijna niks mee gedaan, misschien 10 minuten pokemon gespeeld en 15 min gebrowsed)

Je 3G uitzetten. Dat scheelt echt super veel.

Collega heeft zelfde telefoon als mij. HTC Desire

Met 3G aan en heel de dag internetten. Batterij max 1 dag
Ging week op vakantie 3G uitgezet. Kon er 6 dagen mee.

En waar ergens vind je die optie bij een android?

Bij instellingen, verbindingen en daar staat hij tussen.

Een 3G switch op je screen werkt trouwens niet, is beveiliging vanuit android jammer genoeg.

Max 1 werkdag met een smartphone is niets meer dan normaal. Geen enkele houdt het langer uit bij regelmatig gebruik plus constante 3G verbinding.

• Topic Starter Topic Starter
Max 1 werkdag met een smartphone is niets meer dan normaal. Geen enkele houdt het langer uit bij regelmatig gebruik plus constante 3G verbinding.

Idd. Gewoon elke nacht opladen. 3G moet constant aan, wat heb je anders aan je smartphone :p
Ik doe met de mijne echt wel 2 a 3 dagen eigenlijk.. Htc wildfire.

Idd. Gewoon elke nacht opladen. 3G moet constant aan, wat heb je anders aan je smartphone :p
Ik doe met de mijne echt wel 2 a 3 dagen eigenlijk.. Htc wildfire.

Standaard ROM , geen enkele softwarematige of hardwarematige aanpassing gebruik ik dan als voorbeeld. Die gaan geen van allen lang mee onder eerder genoemde voorwaarden.

Las wel vaker dat de Arc een slechte levensduur had qua batterij.
Heb de SGS2 besteld, ben benieuwd hoort binnenkort binnen te komen.

HD2 geflashed naar android is echt om te huilen, MOET echt elke nacht aan de lader :sad:

HD2 geflashed naar android is echt om te huilen, MOET echt elke nacht aan de lader :sad:

Mijn HD moet dat ook...Ik snap het probleem niet zo...iedereen wil alle luxe maar 's nachts opladen terwijl je dat ding toch niet gebruikt is teveel gevraagd...koop dan lekker een crackberry of nokia 3310

Mijn HD moet dat ook...Ik snap het probleem niet zo...iedereen wil alle luxe maar 's nachts opladen terwijl je dat ding toch niet gebruikt is teveel gevraagd...koop dan lekker een crackberry of nokia 3310

het is opzich niet zon probleem maar, als ik het een keer vergeet dan heb ik de hele dag geen phone bij me.

Terug
Naar boven