- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
+1

Iemand hier die wat af weet van Viber? nieuwe gratis bellen app voor android, kan alleen dingen lezen over de Beta maar ben wel benieuwd wanneer deze gewoon vrij komt voor iedereen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor HTC Desire jammer genoeg nog niet, enkel de 2,29 versie heb ik.
Wie gebruikt trouwens google talk of skype?
Heb nu google talk, maar kan er niet mee bellen. Enkel de 2,3 gasten die ik ken kunnen er wel mee bellen + videobellen.
Skype heb ik wel op de wildfire, maar gebruik ik amper. Het is niet nodig als je 2 minuten wil praten, maar met je vriendin zou het handiger zijn natuurlijk. Helaas heeft zij nog geen android.
ik las overlaatst dat KPN diensten als skype zou doorrekenen! Waar gaat dat nu weer naartoe.
Dat wat Kpn wilt gaan doen, mag niet.
Ben even de naam kwijt van het protocol. Is iig een protocol wat kijkt uit wat voor data je netwerk pakketjes bestaan. Hieruit kan je herleiden wat voor app verbinding maakt. Dat mag niet volgens de nederlandse wet las ik net.
Deep Packet Inspection en wat KPN doet is inderdaad nogal problematisch als het aankomt op privacy van hun klanten. Dit gaat ze hoe dan ook klanten kosten.
Max 1 werkdag met een smartphone is niets meer dan normaal. Geen enkele houdt het langer uit bij regelmatig gebruik plus constante 3G verbinding.

Idd. Gewoon elke nacht opladen. 3G moet constant aan, wat heb je anders aan je smartphone
Ik doe met de mijne echt wel 2 a 3 dagen eigenlijk.. Htc wildfire.
HD2 geflashed naar android is echt om te huilen, MOET echt elke nacht aan de lader![]()
Mijn HD moet dat ook...Ik snap het probleem niet zo...iedereen wil alle luxe maar 's nachts opladen terwijl je dat ding toch niet gebruikt is teveel gevraagd...koop dan lekker een crackberry of nokia 3310