XXL Nutrition

Android topic

DE SAMSUNG GALAXY 2 IS SUPER LELIJK BAH.

net de eerste binnen gehad, hijs groter dan de desire hd en lelijk :p.

werkt wel grandioos ofc maar zou er voor geen goud mee willen rondlopen.

IK heb hem besteld. Heb de telefoon gezien. Hij is idd groot, maar dat vind ik prettig.
Voor de rest werkt alles super, wat ik tot nu toe heb gezien bij een maat van me.

Welk toestel krijg ik het meeste waar voor mijn geld? Budget is rond de 200 euro.

Ik ben benieuwd, moet hem deze week binnen krijgen. Waren meer pre-orders dan verwacht schijnt...

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er nu al voor of nadelen bekend van die dualcore? Ik bedoel dan iemand die het al X weken heeft getest.

Zijn er nu al voor of nadelen bekend van die dualcore? Ik bedoel dan iemand die het al X weken heeft getest.

Ik heb hem nu een ruime week. Alles werkt superchill, hij reageert echt snel. Ik vind alleen het opnemen niet zo handig (moet je 'vegen') en voor vergrendeling geldt hetzelfde. Maar dit zal wel gewenning zijn.

@Killy: Je hebt geen smaak brah.

Iemand tips om je battery icon te vervangen bij android versie boven 2.2? Custom rom Leedroid geinstalleerd.

Ja er stond een topic op het wildfire forum van XDA.. maar moet je even zoeken

Niets gevonden in de Wilfire sectie... Probleem is dat de custom roms nu allemaal over stappen van EXT3 naar EXT4 en dat geeft een nieuwe flash methode voor de icons die naar mijn inzien nergens duidelijk beschreven wordt :(

Wat wel positief is, is dat HTC zijn bootloaders in de toekomst onversleuteld laat!

Iemand hier met de HTC Desire die ook problemen heeft met video opnamen? Had net voor het eerst gefilmd maar hij loopt echt om de paar seconden vast wanneer ik hem ga afspelen, ook op de pc loopt hij de hele tijd vast :(

Snap je het concept niet van een kitchen? Dat kan ik wel uitleggen.
Of bedoel je iets anders:p

Ik snap het principe en het doel niet helemaal ohja en de werking...ja ik weet dat er een how to bij zit maar heb eerlijk gezegd geen zin om alles door te lezen. :o

Ik snap het principe en het doel niet helemaal ohja en de werking...ja ik weet dat er een how to bij zit maar heb eerlijk gezegd geen zin om alles door te lezen. :o

Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar er was ook een rom (modaco) voor wildfire die met kitchen werkte. Hierbij kan je zelf je rom samenstellen door allerlei dingen in de rom te steken en dus te 'koken' met ingrediënten. Standaard programma's, iconen etc. Als je klaar bent, druk je op start en krijg je de ZIP doorgestuurd.

Zo werkte die modaco alvast

Heb mijn sgs2 binnen. Lekker telefoontje:D

Ik had alleen wel met de achterkantje los halen ruzie. Dat voelde niet zo stevig aan:D

Wat is dat voor aids achtig iets dat tapatalk. Moet je gewoon voor lappe.

Ik gebruik trouwens de app Noom. Ideaal om je gewicht en progresse uit te rekeken. Voor cutte rekent hij ook het te kort wat nodig is. Is natuurlijk wel globaal.

Ik gebruik trouwens de app Noom. Ideaal om je gewicht en progresse uit te rekeken. Voor cutte rekent hij ook het te kort wat nodig is. Is natuurlijk wel globaal.

ik heb hem nog wel free voor je :P

JEFIT is echt ideaal om progressie bij de houden. ook je trainingen kun je er in kwijt. zeer uitgebreid en free

moet je downloaden brada

Terug
Naar boven