XXL Nutrition

Android topic

Heb het ff gegoogeld, helaas kan dit niet met de htc desire door gewoon wat knopjes in te drukken, voor de geïnteresseerden hoe het wel kan. Of je moet een custom rom erop hebben staan of je moet het doen d.m.v. iets te installeren, maar dan kan je alleen een screenshot maken wanneer je mobiel met usb aan je pc is gelinkt, heb ik niks aan dus.

Heb het ff gegoogeld, helaas kan dit niet met de htc desire door gewoon wat knopjes in te drukken, voor de geïnteresseerden hoe het wel kan. Of je moet een custom rom erop hebben staan of je moet het doen d.m.v. iets te installeren, maar dan kan je alleen een screenshot maken wanneer je mobiel met usb aan je pc is gelinkt, heb ik niks aan dus.

Er zijn volgens mij wel een enkele betaalde applicaties die beweren screenshots te kunnen maken zonder root.

Vind het knap irritant dat de mailbox van android en van de Hotmail Applicatie niet samen lopen met mijn mailbox via internet. (Bijv. Ik verwijder in het de applicatie een mail, en op hotmail internet staat ie nog gewoon)

Weet iemand een mailbox applicatie die wel samenloopt met die vna internet?

Vind het knap irritant dat de mailbox van android en van de Hotmail Applicatie niet samen lopen met mijn mailbox via internet. (Bijv. Ik verwijder in het de applicatie een mail, en op hotmail internet staat ie nog gewoon)

Dit is bij Gmail en m'n werk e-mail ook het geval...is alleen up to date wanneer ik via de browser navigeer.

Dit is bij Gmail en m'n werk e-mail ook het geval...is alleen up to date wanneer ik via de browser navigeer.

Ah ok, dan doe ik dat maar.

Mijn mobiel liep net vast en toen accu eruit gehaald... En nu is ineens mijn ''Market'' de ''Play Store'' van google... Is dan bij iedereen ineens vandaag zo ingesteld? :o

geen last van. Gebruik gmail en email van mijn werk (outlook exchange server) en is altijd up to date. Moet je de optie push mail aanzetten. Knalt ie direct door.

geen last van. Gebruik gmail en email van mijn werk (outlook exchange server) en is altijd up to date. Moet je de optie push mail aanzetten. Knalt ie direct door.

Ik heb geen Gmail account die ik regelmatig gebruik, alleen Hotmail. Bij de Mail applicatie, standaard van adroid, staat alleen ''automatisch ophalen, uitgezonderd push e-mail''

Of bedoel je ''Automatisch ophalen tijdens roamen''?

Ben ik ook wel benieuwd naar, best irritant ook wanneer je een mailtje gelezen hebt staat die op je hotmail via internet nog op ongelezen.

Ben ik ook wel benieuwd naar, best irritant ook wanneer je een mailtje gelezen hebt staat die op je hotmail via internet nog op ongelezen.

Zelfs de hotmail applicatie loopt niet synchroon met die van hotmail internet. Denk dat er niets anders op zit dan via internet browser je e-mail beheren.

Irritante is ook als ik op hotmail mijn mailbox iets verwijder, dezelfde mail de volgende dag gewoon nog steeds op mijn mobiel staat. Dus het is van beide kanten af. Ik verlies zo het hele overzicht.

Waar kun je dat instellen dan en bij welke mail applicatie? Je hebt er zo veel.

Push kan je configureren via synchronisatie wizard die je in het begin krijgt. Deze is ook terug te vinden via je instellingen menu. Dan selecteer je automatisch syncen toestaan voor je mail app en voila push is geactiveerd.

Kan volgens mij via de email app (standaard meegeleverd) gekoppeld worden aan hotmail, weet echter niet of het ook 100% synchroom loopt met je daadwerkelijk inbox. Gmail blijkt het dus wel te kunnen aldus andere DBB leden.

Weet iemand hoe je je standaard land moet instellen? Elke keer als ik mijn LG APP Advisor wil openen vraagt ie hierom en krijg ik vervolgens een leeg scherm.

Mijn samsung galaxy s2 praat tege me als ik een e-mail of sms krijg, ook op stile stand. Iemand weet hor ik dit uitzet?

Mijn samsung galaxy s2 praat tege me als ik een e-mail of sms krijg, ook op stile stand. Iemand weet hor ik dit uitzet?

Je hebt google talk back er op geinstalleerd.
Verwijderd die app. En zet het bij instellingen ook uit.

Had het ook. En heb mij echt 2 maanden de t*ring gezocht.

Sense 3.0 en 3.5 ondersteunen screenshots wel.

Power button + Home (huis) knopje indrukken

Terug
Naar boven