AndroidHealthClinic

andy88's log: A Westside Story

Goede Pendlays. Pas op dat je niet iets kapot maakt met het vallen tijdens je sq. Ziet er goed uit je trainingen.:)
Op hoeveel kcal cut je ongeveer?

• Topic Starter Topic Starter
Goede Pendlays. Pas op dat je niet iets kapot maakt met het vallen tijdens je sq. Ziet er goed uit je trainingen.:)
Op hoeveel kcal cut je ongeveer?

Trainingen zijn nu denkik ook vooral belangrijk voor dat metabolisme te boosten,
en dat cutten doe ik via carb cycling.
Deze topic heeft me veel geholpen, met bijhorende t-nation link:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/shredded-at-last-213440/

Op de high day zit ik op men BMR te eten, of iets erboven, en dan Med 200 cals lager en Low 400 cals lager dan BMR.
6 dagen op 7 cardio gedaan (na krachttrainingen / na 2 uur niets eten) en had na 1 week 2 cm van men buik, en 5kg lichter (vocht, glycogeen, 0,5-1kg vet denkik). Dus dat gaat wel goed, ik zat op een BF van 16% gok ik. Men krachtstats zijn precies wel gedaald, behalve men Deadlift die ging naar boven :)

Still no training?

Duurde even vooraleer ik terug op gang was.
Heb de cut stopgezet, een paar cm verloren niet echt de moeite, en ook even Texas Method aan de kant. Dat is niet vol te houden in de vakantie met er dan nog eens bij cutten, dat is eerder een winter plan.

zaterdag 1 augustus 2009

powercleans
62kg, meer fails dan catches

squat
2x90
fx90
3x8x60

woot

zondag 2 augustus 2009

oh press
5x30
5x35
5x40
8x35

chins 8xBW

na de chins werd ik mottig en rende ik naar de pot

dinsdag 4 augustus 2009

squats
3x8x65

bench
7x60
6x60
8x57,5

deadlift
5x100
3x120

Ongelooflijke instant-stijfheid in men quads, vooral rechterbeen. Maar ik moet doorgaan, de gewichten waren al niet impressionant en nu zijn ze gewoon de dieperik ingegaan. Maar veel geef ik er al niet meer om want men trainingen voelden wel goed, ben heel gemotiveerd. Nu enkel nog wat cleaner eten en we're back on track.

Laatst bewerkt:
Komt goed, 120 is niet niks.

donderdag 6 augustus 2009

oh press
3x5x40
7x35

pendlay rows
3x8x50

dips 2x5xBW+5

wat persen op de press en dips, easy on the rows.

zondag 9 augustus

squat
3x8x70

bench press
3x5x60

chins
3xBW
5xBW+5
4xBW+5

+ BB curl 26kg

Goei training

Zijn wel erg kleine trainingen. Is de zin er een beetje van af?
Een training moet toch wel min. uit 20 sets bestaan.
Knallen met die hap.:)

De trainingen voelen allemaal bangelijk, en heb er ook altijd zin in. Maar ik zag geen Deadlift meer zitten na die training, weinig energie. Misschien had ik niet moeten zeuren en er gewoon aan beginnen..

Ik zou eigenlijk gewoon nog eens een schema terug moeten volgen, dat niet zo zwaar is als Texas Method, op de moment (vakantie) is zoiets volhouden geen goei plan. Idee? Khou wel momenteel van die 8-rep squats

Ja maar het ding is ik ben al een tijdje geen rip meer aan het doen, ik doe wel zo goed als alleen de oefeningen uit het rippetoe schema en daardoor lijkt het misschien nog zo :)
Ik kan de topic-titel alleen niet veranderen.

dinsdag 11 augustus 2009

deadlift
5x110
5x115
3x120

oh press / push press
3x45 + 2 PP
2x45 + 3 PP
0x45 + 5 PP
--> komt neer op 3x5x45 OH

dips
2xBW
7xBW+2,5
5xBW+5
3xBW+10 + fail

Goeie training. Stijfheid vandaag: onderrug, upperback, triceps. Nice.

lol wat een onzin

maar t gaat weer lekker andy!, wat is je BW eigenlijk?
Dumba kan wel gelijk hebben hoor, kwas die training wel wat te lui.

Maarr lang geleden dog, alles ok? vertrok je in augustus niet naar de states?

toevallig BW vanmorgend nog eens gecheckt: 73kg. Kom van 80
Cutten heeft dus wel wat geholpen, ben nu bezig met een 20bulkdagen/10cutdagen plan te volgen. Geen krachtverlies, en een steady krachttoename tijdens de bulk volgens de uitvinder.

Laatst bewerkt:
Netjes.

Zijn wel erg kleine trainingen. Is de zin er een beetje van af?
Een training moet toch wel min. uit 20 sets bestaan.
Knallen met die hap.:)

ach je kan gerust groeien op 10 werksetjes, als je goed voluit gaat. Ik zie hier genoeg leden met beginnersstats die 2 uur liggen pompen en nog geen gains maken.

Dumba kan wel gelijk hebben hoor, kwas die training wel wat te lui.

Maarr lang geleden dog, alles ok? vertrok je in augustus niet naar de states?

toevallig BW vanmorgend nog eens gecheckt: 73kg. Kom van 80
Cutten heeft dus wel wat geholpen, ben nu bezig met een 20bulkdagen/10cutdagen plan te volgen. Geen krachtverlies, en een steady krachttoename tijdens de bulk volgens de uitvinder.

dat doe je netjes man! geen kracht verliezen en toch flink in bw achteruit gaan
ik vertrek in een paar daagjes en alles gaat goed hier, met jou ook zo te zien!

Veel succes nog

ciao

ach je kan gerust groeien op 10 werksetjes, als je goed voluit gaat. Ik zie hier genoeg leden met beginnersstats die 2 uur liggen pompen en nog geen gains maken.

Heb ook wel het gevoel dat deze trainingen nieuwe prikkels geven, die me wel sterker maken, we zullen zien over een maandje. Op zich duren men trainingen ook wel een uur, en ik train niet overdreven traag.

dat doe je netjes man! geen kracht verliezen en toch flink in bw achteruit gaan
ik vertrek in een paar daagjes en alles gaat goed hier, met jou ook zo te zien!

Veel succes nog

ciao

Ja daar hou ik van.
Alright man dan hoop ik dat je een bangelijk jaar daar zal hebben in Amerika, en hopelijk kom je met een dikke squat terug :)

zeker met rippetoe mag je gerust wat tijd nemen tussne je setjes (5 minuten zijn geen uitzondering bij mij), drie werksetjes maar dan wel tot het naadje :thumb:

Terug
Naar boven