AndroidHealthClinic

andy88's log: A Westside Story

Toch nog lekker die 5x115 erachteraan.
Shizzle aangekomen?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, maar die 0,5kg schijven zijn 30mm. Dan stuurde ik een mail en ze stuurden vanmorgen terug dat ze zo spoedig mogelijk 4 0,5kg schijven van 30mm zullen opsturen.
...
Dus ik stuurde zo snel mogelijk terug dat ze schijven van 50mm moeten sturen. Ik vraag me af of die dat wel hebben :)
Morgen 5x117,5 denkik, eerst zien wat de squat zegt. en anders vrijdag ineens 5x120.

Misschien moet je eens chains kopen :D?

Als een deload niet werkt moet je anders eens een tijdje push pressen?

als deloads niet meer werken bij rippetoe is het denk ik tijd voor een ander schema...

rippetoe is een heel goed schema, maar het is dan ook bedoelt om je elke training te doen verhogen. als dat niet meer lukt, en zelfs na een deload niet, zou ik overstappen op 5x5 stronglift, of iets in die aard.

als deloads niet meer werken bij rippetoe is het denk ik tijd voor een ander schema...

rippetoe is een heel goed schema, maar het is dan ook bedoelt om je elke training te doen verhogen. als dat niet meer lukt, en zelfs na een deload niet, zou ik overstappen op 5x5 stronglift, of iets in die aard.
5x5 stronglifts? Dat is elke training verhogen met 5 sets.

Ga dan beter Bill Starr of the texas method doen.

SL heeft ook een advanced schema, maar geen idee of het goed is.
Texas & Bill Star zal wel superieur zijn :p.

Bedankt voor de input allen. Ik ben nu zowat op gevoel aan het trainen, met Texas method in gedachte (Volume - Recovery - Intensity).

Ik probeer even men squat en DL op te krikken, vooraleer ik nog eens op een vast schema stap.
OH press, Bench press en rows ben ik meestal 3x5 (Rippetoe) aan het doen, en af en toe 5x3, vooral op gevoel aan het gaan eigenlijk.

Ik denk dat ik nog wel goed bezig ben, over een maand eens de progressie checken.

andy's log

maandag 25 mei 2009

squat
1x5x85
2x5x87,5

oh press
5x3x42,5

pendlay rows
3x5x62,5

dips
5xBW
5xBW+5

chins
4xBW, 4xBW

Wou nog eens 3x5x42,5 OH press proberen, maar 1ste set al gestopt op 3 wegens ik niet tot failure wou gaan. Vrijdag pak ik die 3x5x42,5 wel.

Triceps is zwakke plek, daarom Ma en Vr vanaf nu dips.
Chins vanaf nu elke training.

Goeie training andy, binnenkort zien we hier 100+ squats

pff zeker. 2 plates squats en 3 plates DL, das mijn doel op de moment. Die DL gaat nog wel even duren denk ik, maar kga gas geven.

woensdag 27 mei 2009

bench press
3x5x62,5

front squat
3x5x60

deadlift
1x5x120
1x5x110 + BB hold

2x4xBW Chins

Alright deze keer die 120 wel gehaald 5x, en vlotter dan de 2x3x120 van een paar trainingen terug. Heb er een filmpje van gemaakt voor form check. Op 4e rep had ik even moeite met grip, gewoon wat harder genepen en het was terug goed. Die 110 daarna was echt verdomd vermoeiend, grip ook goed vermoeid.

Nette deadlifts Andy !! Goeie form. Misschien bij loweren iets meer hips back.

Goeie grip ook.

vrijdag 29 mei 2009

squat
3x5x90

oh press
3x5x41 yeahh 0,5kg schijven

rows
3x5x65

Pullups 4xBW, 2xBW
Dips 3xBW, 5xBW+5, 3xBW+5 (anders failure)

Volgende week 100kg squats! Wat heb ik squats gemist..

Goede form! en goede training :)

maandag 1 juni 2009

squat
4x92,5
3x5x92,5

bench
3x5x65

deadlift
1x5x122,5

Chins 2x5xBW (gingen goe vlot!)
Dips 3xBW , fx4xBW+5 , 5xBW+2,5

Wat een ZWARE training, echt wel 1 van de beste die ik al heb gehad kwa gevoel erna. Die squat was echt verdomd zwaar, elke 4e en vooral 5e rep waren echt all-out, maar ik wou 3x5x92,5 dus dan heb ik het maar zo gedaan :-)
Bench zal volgende training wellicht niet lukken met 2,5kg extra, misschien kleine kans.
Deadlift voelde echt verdomd zwaar, alles vanaf 100kg is echt werken voor mij.

baaaaah, je bent me weer voorbij :D

Ik haal u wel in :P

Terug
Naar boven