Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik hetzelfde heb, maar gewoon niet gecompenseerd met de juiste steunzolen en laten verergeren.
Mijn rechterknie stond nooit gestrekt en vertoont daarom nu al wat artrose (heb daar voorlopig zeer weinig last van, hoera voor squats denk ik!).
Maar ik ben blij om te horen dat ik niet de enigste freak ben! Everythingwentbetterthanexpected.bmp

Thanks! Ik denk dat dit momenteel men sterkste grip is, maar heb eigenlijk nog niet goed hiermee geexperimenteerd. Ik denk dat ik nu dezelfde grip als military press deed, om wat carry-over te hebben maar dat is gefaald.Helemaal je 100 bench gemist, nice man.
Kan je grip niet wat breder? of is dit je sterkste grip?
Thanks! Ik denk dat dit momenteel men sterkste grip is, maar heb eigenlijk nog niet goed hiermee geexperimenteerd. Ik denk dat ik nu dezelfde grip als military press deed, om wat carry-over te hebben maar dat is gefaald.
Nu dus goeie focus leggen op die MP!
).
Maar het was zwaarder dan vorige week door de chains op andere hoogte, het was veel sneller dat de chains er in knalden! Maar goed misschien wel beter op deze manier! Wel ****ing lekker liggen uitpressen die 60paused high incline bench + 20k chains
3x45
1x55
1x60
fx62.5
fx57.5
1x50
Zware repsMaar het was zwaarder dan vorige week door de chains op andere hoogte, het was veel sneller dat de chains er in knalden! Maar goed misschien wel beter op deze manier! Wel ****ing lekker liggen uitpressen die 60