possessed
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah dat wist ik niet, wordt dit bij WSB ook afgeraden? Wat zou jij een goeie supplemental exercise vinden voor MP dan ?2de oef zou ik weinig tot niet met chains of bands werken.
Heb voorlopig nog niet veel standaard oefeningen gedaan (MP, Bench) dus kan nog geen besluiten trekken, maar kga over 1-2 weken nog wel eens op MP maxen. Het probleem is btw niet echt de lockout, maar begint al net onder men voorhoofd, een stuk om ff door te grinden

zondag UB DE
military press speed
high incline press 5x3x80-89%
pendlay rows 3x6
incline curls
----------------------------
maandag/dinsdag
squat 1x20
reverse hyper
sled walk
-----------------------------
woensdag UB ME
fat bar military press + chains / military press
triceps extension 3x8
cable rows 3x10
db flies (SS + db press) 3-4 sets
------------------------------
vrijdag
squat 1x20
reverse hyper
sled walk
+ eventueel side raises, db shoulder press super light weights
Ah dat wist ik niet, wordt dit bij WSB ook afgeraden? Wat zou jij een goeie supplemental exercise vinden voor MP dan ?
Heb voorlopig nog niet veel standaard oefeningen gedaan (MP, Bench) dus kan nog geen besluiten trekken, maar kga over 1-2 weken nog wel eens op MP maxen. Het probleem is btw niet echt de lockout, maar begint al net onder men voorhoofd, een stuk om ff door te grinden![]()

of het effect op men MP heeft weet ik niet, en boeit me op dit moment niet.(Ik denk van wel)Oja misschien wel, nog even wat zoeken en straks nieuw schema posten.2xinsanesquats/week... i like what i see ;-)
enkel die sled, ik zou mss nog een 'backup' oefening erbij zetten, in case het slecht weer is :-)
Hmm, maar ik dacht gelezen te hebben dat er een vaste supplemental exercise moet zijn voor 2-3 weken én zwaar moest worden aangepakt, liefst op DE dag? Nog even wat verder lezen.
Die shoulder db press was die kwa gewicht zwaar of viel het mee (bv. 10 reps wnr je er 12 kunt of 3-4 sets 8-10 RM doen) ?
Ik had al wel gemerkt dat die bench aan het stijgen was, ik dacht dat het door je ME werk kwam!
Oja misschien wel, nog even wat zoeken en straks nieuw schema posten.
vr 11/11/11/11 hmm
squat
2x10xBB
20x40
pfffff! Ik haat 20 reps nu al! Techniek was wel bagger ben alle mobiliteit kwijt!
pullover 1x20
birddog 1 set
reverse hyper 1 set 1 minuut
Hmm, maar ik dacht gelezen te hebben dat er een vaste supplemental exercise moet zijn voor 2-3 weken én zwaar moest worden aangepakt, liefst op DE dag? Nog even wat verder lezen.
waarom train je opeens zoveel?geen zin om terug te lezen
![]()
zo 28/8/11 LB ME
front squat
1x100
1x110
3x115 pr
clean form
deadlift
3x2x140
3x150
2x5x100
Mindset zat niet helemaal juist door weer wat voze rug, maar toch genoeg sterk.