XXL Nutrition

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja je benchde eerst toch sws rond de 100? wat is daarmee gebeurt lol

• Topic Starter Topic Starter
Squat:
5x65kg
5x75kg
5x85kg
5x95kg

Deadlift:
8x100kg
6x110kg
5x120kg
4x120kg
10x70kg

Leg extensions:
12x85kg
12x90kg
10x95kg
10x100kg

hoop kuiten en abs geen zin in typ

Hoeveel sets ga jij tot failure? Heb 't idee dat het er vrij weinig zijn, ik ga bv iedere set tot failure.
Failure sets zijn gain sets.

Hoeveel sets ga jij tot failure? Heb 't idee dat het er vrij weinig zijn, ik ga bv iedere set tot failure.
Failure sets zijn gain sets.

vandaag lichte squatdag dus geen enkele bij squat. (normaal 2-3)
bij deadlift beide sets met 120kg
leg extensions zo goed als al mn sets

vandaag lichte squatdag dus geen enkele bij squat. (normaal 2-3)
bij deadlift beide sets met 120kg
leg extensions zo goed als al mn sets

Wat een kansloos schema is dat dan, je kan ook met licht gewicht tot failure gaan.
Wat ik uit eigen ervaring merk is dat ik op meer failure sets meer gain, los van de warming-up zijn al mijn sets tot failure.

Hoeveel sets ga jij tot failure? Ik vind het goed dat het er vrij weinig zijn, ik ga bv bijna geen set tot failure.
Failure sets zijn negative gains sets.

Verder ga ik alleen tot failure bij 20 rep squats, zoveel failure dat ik het niet kan filmen

Wat een kansloos schema is dat dan, je kan ook met licht gewicht tot failure gaan.
Wat ik uit eigen ervaring merk is dat ik op meer failure sets meer gain, los van de warming-up zijn al mijn sets tot failure.

Ja alleen jammer dat jij nog nooit eerlijk geweest bent over je krachtstats waardoor niemand met zekerheid kan zeggen of dat wel werkt wat jij nu zegt..

Hoeveel sets ga jij tot failure? Ik vind het goed dat het er vrij weinig zijn, ik ga bv bijna geen set tot failure.
Failure sets zijn negative gains sets.

Verder ga ik alleen tot failure bij 20 rep squats, zoveel failure dat ik het niet kan filmen

Een PL schema is anders dan een BB schema.

moest vandaag nieteens squatten, doe het licht met maar 1 zware set omdat ik merk dat het me op squatdagen in staat stelt meer te squatten :)

kun jij niet gewoon eens weggaan aub?

Juist, de PLers die met PL advies komen in een BB log en een BB weg willen halen die met BB advies komt. Jullie PL advies heeft Angelus zwaar in de kont gedoet in zijn eerste 2 jaar trainen.

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

moest vandaag nieteens squatten, doe het licht met maar 1 zware set omdat ik merk dat het me op squatdagen in staat stelt meer te squatten :)

Aha, duidelijk.

elke set squats tot failure gaan:roflol: tyf gewon een eind op man kneusje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven