ignition
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
Hoe moet je dan wel trainen? Ik stop altijd 1 rep voordat ik voel dat ik ga falen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe moet je dan wel trainen? Ik stop altijd 1 rep voordat ik voel dat ik ga falen.
snap ook niet wat de hand is met de cable station in deze gym, in andere gym doe ik ruim het dubbel (en nee maak geen lbs/kg fout, want staan in lbs uitgedrukt in andere gym en doe daar 4x het aantal van deze gym, waar t in kg staat)

Het is zeer jammer dat begrijpend lezen voor velen zo lastig is.
Ik zei duidelijk dat ik tot failure train en dus niet tot en met.
Iedereen las het verkeerd, als ik van de reacties uitga.
denk dat ik naar hoody luister
die heeft immers het meeste kuurervaring
Spuit alles in 1x naar binnen, dan hoef je de komende weken niet meer te prikken
(no homo)Ja, dat is bjina net zo slecht gast. Denk je echt dat het verschil tussen die ene rep er met een onmogelijke strain uit persen en die andere failen, zo groot is?
Man, man, man.
Merk je al verschil? (Meer energie, kracht of whatever)
PS: Ik heb mijn dagelijkse portie karma nog niet gekregen![]()

dacht dat bench makkelijk ging, daarmee dat ik in mn topset verhoogde naar 75kg. Viel echter zwaar tegen![]()