HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je haar in ieder geval niet

Wereld bestaat x miljard jaar. Gemiddelde mens wordt achter in de 70. Heb je een besef hoe kort onze geest hier op deze aardbol rondzweeft. Vind ik engere gedachte.
Vooral dat je nooit meer terugkomt, dat vind ik nog het meest rare. Op een gegeven moment is het over en gaat de rest miljarden jaren verder..Wereld bestaat x miljard jaar. Gemiddelde mens wordt achter in de 70. Heb je een besef hoe kort onze geest hier op deze aardbol rondzweeft. Vind ik engere gedachte.
[Citation needed]Vooral dat je nooit meer terugkomt, dat vind ik nog het meest rare. Op een gegeven moment is het over en gaat de rest miljarden jaren verder..
Ik ga je wel missen TinusVoor mijn eigen dood (mits niet al te pijnlijk) ben ik helemaal niet bang. Voor hoe ik mijn kinderen achterlaat als dat binnenkort zal gebeuren wel.
Er is heus wel een andere dwaas die dat gat kan opvullen. Toch?
Zo ook die dan als stiefvader mag spelen voor je kinderen.Er is heus wel een andere dwaas die dat gat kan opvullen. Toch?
Nee zo’n bloedzuiger dat jij bent is uniekEr is heus wel een andere dwaas die dat gat kan opvullen. Toch?