Fitness Seller

Angst voor de dood

Daarom reken ik op onze @Mister TN om een medicijn te ontwikkelen dat ons onsterfelijk maakt.

Daarom reken ik op onze @Mister TN om een medicijn te ontwikkelen dat ons onsterfelijk maakt.
Onsterfelijk ligt moeilijk (een pilletje dat je tegen een kernbom beschermt?), maar een therapie die de biologische klok stop of zelfs terugdraait moet binnen enkele decennia wel haalbaar zijn.

Gezondheid!

Onsterfelijk ligt moeilijk (een pilletje dat je tegen een kernbom beschermt?), maar een therapie die de biologische klok stop of zelfs terugdraait moet binnen enkele decennia wel haalbaar zijn.

Gezondheid!
Laten we het hopen dat dat op tijd komt voor ons; dan kunnen we nog millenialang het Evangelie van TNBB verspreiden.

Kwallen kunnen dat toch ook?
Bepaalde soorten idd, maar niets houdt ze tegen om opgegeten te worden.. :D

Ik vraag me ook af of we dat met mensen willen. Misschien wel handig om eerst te leren andere planeten te koloniseren, anders leven we allemaal in gigantische flats ala Hong Kong.

Ik vraag me ook af of we dat met mensen willen. Misschien wel handig om eerst te leren andere planeten te koloniseren, anders leven we allemaal in gigantische flats ala Hong Kong.
Een andere planeet is geen vooruitgang tov Hong Kong.

Scherp!

Ja, kan alleen maar fout gaan toch :roflol:

Ze hebben in Hong Kong wel seksrobots, just saying. Of was dat nou in japan🤔

1665474716660.png

Als het je tijd is dan ga je

Ik weet niet hoe oud/ jong je bent, maar het kan zich uiten wanneer je er bewust van word dat je sterfelijk bent, in je puber jaren ben je met van alles en nog wat bezig en bent in een ontwikkelingsfase en zijn pubers vaak roekeloos, ze wanen zich bij wijze vanspreken "onsterfelijk".

Als jong volwassene kan er een moment komen dat je bewust word...waar je er eerder eigenlijk niet ( echt) over nagedacht en dat zou voor een paniek reactie kunnen zorgen..

Je kan gaan nadenken over of meer is...na de dood etc, de dood...het eeuwige niets of...je gaat je verdiepen in het Universum en al die shit.

Kan verwarrend zijn... is/zou een ( heel vervelende ) periode kunnen zijn.

Het kan zijn dat je er nog een tijdje last van blijft houden, maar...in de loop der tijd kan of gaat het wel minder worden. Je bent er minder mee bezig omdat er bijv. een hoop veranderd in jouw leven en dat zorgt weer voor andere gedachten/ bezigheden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoe oud/ jong je bent, maar het kan zich uiten wanneer je er bewust van word dat je sterfelijk bent, in je puber jaren ben je met van alles en nog wat bezig en bent in een ontwikkelingsfase en zijn pubers vaak roekeloos, ze wanen zich bij wijze vanspreken "onsterfelijk".

Als jong volwassene kan er een moment komen dat je bewust word...waar je er eerder eigenlijk niet ( echt) over nagedacht en dat zou voor een paniek reactie kunnen zorgen..

Je kan gaan nadenken over of meer is...na de dood etc, de dood...het eeuwige niets of...je gaat je verdiepen in het Universum en al die shit.

Kan verwarrend zijn... is/zou een ( heel vervelende ) periode kunnen zijn.

Het kan zijn dat je er nog een tijdje last van blijft houden, maar...in de loop der tijd kan of gaat het wel minder worden. Je bent er minder mee bezig omdat er bijv. een hoop veranderd in jouw leven en dat zorgt weer voor andere gedachten/ bezigheden.
Die periode had ik toen ik 15 was, ben nu bijna 28

Wereld bestaat x miljard jaar. Gemiddelde mens wordt achter in de 70. Heb je een besef hoe kort onze geest hier op deze aardbol rondzweeft. Vind ik engere gedachte.

En het besef dat alles vrij nutteloos is en "alles heeft een reden" gelul nergens op slaat. Iedereen is een toevallige passant, we zijn niet zo belangrijk dat er een reden achter zit. Bang voor de dood dus niet, maar de laatste momenten voor het sterven zelf zal best angstig kunnen zijn lijkt me.

Vanavond weer lekker genieten of het balletje in het net gaat...zo belangrijk dat ik zorg dat ik op tijd voor de buis zit :D

Eerste jaren en laatste jaren benn je ook niet meer bewust van jezelf dus onze tijd is nog korter

Terug
Naar boven